• 178.405 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.671 actors
  • 9.378.314 votes
Profile

De allerlekkerste acteur

valerio2003

• 575 messages
  • 3900 votes

Vincent Cassel

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Als we over allerlekkerste acteur hebben, gaat het dan om het totaalplaatje vraag ik me opeens af? Nou ja je kan nog zo'n mooi lijf hebben...soms is het gewoon prima om lekker oppervlakkig voor het lijf te gaan

Anywho: zat net wat foto's van A-Team, The (2010) te checken en deze meneer heeft namelijk een lekker lijf met daarop een hoofd wat me niet aanstaat (en ik vond hem het minst leuk in The Hangover, maar das een ander verhaal). Omdat ik zijn hoofd niet waardeer, dan is het in dit geval ook snel bekeken met het lijf. Ik heb het over Bradley Cooper:

(afbeelding)

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Ik moest echt even je tekst lezen! Laundromat die Bradley Cooper post???

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ik vind zijn hoofd juist wel schattig! Lekker guitig bekkie.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Amity wrote:

Ik moest echt even je tekst lezen! Laundromat die Bradley Cooper post???

ja wat is daarmee?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Zijn lijf mag er inderdaad wel zijn, maar ik heb ook niks met zijn hoofd, maar juist daarom is dit wel een goede foto van hem laundromat

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Rianneke_Dan wrote:

Zijn lijf mag er inderdaad wel zijn, maar ik heb ook niks met zijn hoofd, maar juist daarom is dit wel een goede foto van hem laundromat

dacht ik (:

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

laundromat wrote:

(quote)

ja wat is daarmee?

Jij had hem toch gepost in het meest irritante acteur topic!

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Goed op de hoogte Amity Maar het klopt. Klopt nog steeds. Daarom mijn begeleidende uitleg ja. Ik zat te foto's van The A-Team te kijken op IMDb en toen kwam ik deze tegen en toen dacht ik: wow hij heeft wel een mooi lijf. Jammer van dat hoofd! Dat had ik al eerder ontdekt, maar nu dacht ik post het, met een uitleg erbij. Hij blijft 1 van de irritantste acteurs ja. Duidelijk?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

(afbeelding)

Cam Gigandet .

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik vind hem een heel klein beetje iets weghebben van Paul Walker, behalve zijn ogen dan. Maar zo op deze foto is hij niet heel erg verkeerd, jammer alleen van die sigaret dat is voor mij wel een turn-off.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

The O.C.!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Rianneke_Dan wrote:

Ik vind hem een heel klein beetje iets weghebben van Paul Walker, behalve zijn ogen dan. Maar zo op deze foto is hij niet heel erg verkeerd, jammer alleen van die sigaret dat is voor mij wel een turn-off.

Is dit meer een foto in jouw straatje? .

(afbeelding)

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Mag ik ook meedoen

hij is leuk, ook in The O.C. dus, lekker stout. Tattoos hou ik van. Maar hij is iets te boy-ish ofzo. Lekker, maar niet allerlekkerst

kos

• 46697 messages
  • 8853 votes

Hm kweenie, volgens mij moet hij toch wat meer eten.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

laundromat wrote:

Mag ik ook meedoen

hij is leuk, ook in The O.C. dus, lekker stout. Tattoos hou ik van. Maar hij is iets te boy-ish ofzo. Lekker, maar niet allerlekkerst

Uiteraard, ik ben dan ook niet een expert in knappe mannen . Gigandet hangt inderdaad een beetje tussen een jongen en een echte kerel. Ik vind het toch wel een personality en hij is gewoon erg cool .

kos

• 46697 messages
  • 8853 votes

Merkwaardige naam trouwens, iets Turks of juist Joods?

Hij heeft wel een zwarte band in Krav Maga lees ik, dus is ie sowieso al cool. .

Moet je zeker geen ruzie mee hebben.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Cool is hij zeker, vooral op die foto idd Alleen is hij wat laundromat zegt toch net tussen een jongen en man in, hij mag van mij nog wel iets meer eten en dan iets breder worden zodat niet elke botje, spiertje en adertje te zien is. Maar het is wel een bikkel, die armen

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Niks mis met die jongen. Maar als we het over de O.C. hebben denk ik eerder hier aan:

Adam Brody

(afbeelding)

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

kos wrote:

Hm kweenie, volgens mij moet hij toch wat meer eten.

kan ik me in vinden.

Amity wrote:

Niks mis met die jongen. Maar als we het over de O.C. hebben denk ik eerder hier aan:

Adam Brody

(afbeelding)

Ik moest weg vanmorgen, dan had ik Brody ook gepost! Seth (Brody) was het allerleukste! Is errug mijn type. Beetje dat nerdy weetje. En ik hou van donker haar. Heeft geen superbody denk ik, maar in dit geval is zijn hoofd leuk genoeg (:

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Nee geen Adam Brody Ik vond hem in The O.C wel leuk maar vooral door zijn personage. Maar hij is dan toch weer het uiterste van wat mijn type is. Sowieso niet echt super leuke jongens in die serie.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ben McKenzie natuurlijk.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Nee joh, die gast moet eens de rest van zijn lichaam gaan bijwerken in de sportschool Want dat kan natuurlijk niet zo

Dan heb ik toch liever de vrij onbekende acteur Eddie Cibrian (overigens niet uit The O.C)

(afbeelding)

Vind dit trouwens ook mooier gespierd dan bijvoorbeeld het lichaam van die Gigandet, dat is too much, dit lijkt me iets uuhm zachter

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Toen ik snel keek, dacht ik ff dat het Colin Farrell was. Goed lijf wel.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Ooh hij is leuk ja! Laatst wat ik van heb gezien was een rolletje in Ugly Betty. Ik vind dit ook mooier dan Gigandet

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Erg Amerikaans, maar best fijn:Greg Vaughan De man van 'onze' Touriya Haoud.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

En Lee Pace! Hoofdfoto (:

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Allerlekkerste acteur? Ik vertaal dat maar naar "zo zou ik er wel uit willen zien".

Jon Hamm:

(afbeelding)

(afbeelding)

Met het uiterlijk van joaquin phoenix, romain duris [maar langer] of vincent gallo zou ik ook kunnen leven.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Gallo, seriously?

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Absoluut. Misschien niet zozeer "knap", maar wel enorm charismatisch.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.