- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Beste acteurs
Beste acteurs
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Angelina Jolie is het levende bewijs dat acteren niet erfelijk is.
maar over Tom Hanks ben ik het wel met je eens hoor MacManus 
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Bij Steve Buscemi helpt het toch wel
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Nee, maar Tom Hanks heeft in elke film dezelfde karaktereigenschappen en hij speelt altijd een goedaardige man. Zo kun je het karakter dat ie in You've got mail speelt zo verwisselen met het karakter dat ie in Cast Away speelt zonder echte veranderingen te krijgen.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Ik vind een acteur goed als hij/zij een film beter kan maken.
Bijvoorbeeld: Dog Day Afternoon, het verhaal is niet super goed, maar door Al Pacino is de film een stuk beter.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Bij Steve Buscemi is er gewoon sprake van positieve discriminatie. 
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Ik heb bij Tom Hanks ook een beetje het gevoel dat ie van dat typetje af wil.
eerst road to perdition en in z'n volgende film speelt ie een FBI agent.
net zoals bijv. Bruce Willis heeft gedaan, en wat Robin Williams doet. Ik vind dat positief (persoonlijk).
daarbij vind ik 't altijd prettig om een film met Tom Hanks te zien (forrest gump, saving private ryan, philadelphia vind ik topfilms)
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Mmm voorbeeld, kijk bij Chandler uit Friends (hoop dat je hem kent) als ik hem zie in een film dan denk ik o jhee hij daar loopt gewoon chandler, en niet o daar loopt dat personage die hij speelt in die film.
En als ik naar Tom Hanks kijk in Forrest Gump dan denk ik niet, o jheee daar heb je die Homo zoals hij speelt in Philadelphia. (heb niks tegen homo's hoor)
Ronaldinho
-
- 18 messages
- 0 votes
Ik vind Tom Hanks een erg goede acteur omdat hij in de goede films heeft gespeeld en niet omdat hij zo goed kan acteren. In vond philadelphia en Apollo 13 en Saving Private Rian uitstekende films. En dan blijft de hoofdpersoon hangen en vond je automatisch die ook goed. Ik ken geen goede films waar ik de hoofdpersoon slecht vond.
Verder vind ik dat Tom Hanks wel altijd de goede speelt. Tenminste in de films die ik van hem gezien heb, dus pak mij niet op een film.
Las ik dan een ander voorbeeld geef:
Ik vond 7 years in Tibet een mooie film, dus vind ik Brat Pitt een goede acteur.
Ander voorbeeld:
Ik vond Titanic een meisjes film dus Leonardo DiCaprio vind ik dus een mietje om het zo maar te zeggen.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Kom op zeg, Cast Away ging over een man op een eiland, als je niet goed kan acteren blijft echt niemand hangen.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Sorry, maar dat vind ik weer te kortzichtig. Brad Pitt heeft ook wel eens slecht geacteerd. Leonardo heeft ook in hele goede films geacteerd, ik noem een "Romeo and Juliet" en een "What's eating Gilbert Grape".
Ronaldinho
-
- 18 messages
- 0 votes
Dat kan wel kloppen, maar ik wil alleen maar zeggen dat als je een goede film hebt gezien je de hoofdpersoon ook goed vind en als je een slechte film hebt gezien dan vind je de hoofdpersoon slecht, hoe goed hij ook geacteerd heeft. Hij blijft dan niet bij je hangen!!
aburefan
-
- 430 messages
- 952 votes
zijn er eigenlijk mensen op deze site die brad pitt niet de hemel in prijzen??? of ben ik de enigste...
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Kan soms wel zo zijn, alleen de echte goeien zijn in elke film weer top, en Tom Hanks is dat vaak, en het ieder genoemde voorbeeld van Cast Away, als van damme op het eiland had gezeten had niemand hem uitgekeken denk ik.
aburefan
-
- 430 messages
- 952 votes
omdat ik gewoon aan zijn manier van acteren kan zien dat hij denkt dat ie de beste is, en dat kan ik niet uitstaan.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Omdat hij geïntimideerd in door is greet looks LOL 
aburefan
-
- 430 messages
- 952 votes
Omdat hij geïntimideerd in door is greet looks LOL
heb je de nummer 2 van me lijstje al gezien?
Ronaldinho
-
- 18 messages
- 0 votes
Je hebt wel een beetje gelijk aburefan. Maar wat wil je als je Jennifer Aniston als vrouw hebt. Als ik elke nacht naast haar mocht liggen en beminnen zou ik ook denken dat ik de beste van de wereld was.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
En wat op 1 wat een hunk, god damn wat ben ik melig zeg.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Heerlijke discussie;
Mijn Top3
James Woods
Peter Coyote
Jeff Bridges
Films van deze drie zijn altijd beter door hun prestaties!!
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Ongeveer mijn top 5...
1. Al Pacino
2. Kevin Spacey
3. Robert de Niro
4. Brad Pitt
5. Edward Norton
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Ja, Kevin Spacey. Die was ik inderdaad vergeten.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Een paar
favorieten van mij:
Edward Norton
Tom Hanks
Tom Cruise
Russel Crowe
Al Pacino
Robert DeNiro
Keaunu Reeves
Keven Spacey
Benicio Del Toro
en er zullen er nog wel veel meer zijn maar daar kom ik nou ff niet op!! 
Brooklyn
-
- 1144 messages
- 1402 votes
Al Pacino, Robert De Niro, Kevin Spacey, Edward Norton....
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Weet je wie dat erg heeft vind ik Ben Aflikken.
You_bastard
-
- 552 messages
- 2201 votes
Robert de Niro die heeft zoveel verschillende rollen met ook zeer verschillende karakters gespeeld, hij verdient het gewoon.
Are you talking to me ?