• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.166 votes
Profile

Je persoonlijke top 10

Rascal

• 537 messages
  • 792 votes

Ik vind het jammer dat je de top 10 lijstjes van de gebruikers nie meer kunt zien. Zoveel users hadden die lijstjes nie gemaakt, dus het was nog vrij overzichtelijk om te kunnen vergelijken.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

mwah werd wat lang die lijst.. via de updates pagina kun je voortaan van alle wijzigingen op de hoogte gebracht worden, leek me wel genoeg

blabla

• 2070 messages
  • 5242 votes

Lijst is niet zo interessant, wel hoeveel mensen hem hebben ingevuld.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Yeah right.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

volgens mij klopt er nog iets niet aan de update-pagina melding van de nieuwe top 10 lijsten, want ik zie net ineens 10 veranderingen tegelijk staat (oa van mezelf)

zal daar eerdaags even naar kijken

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

laat maar al gefixed

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Zou het mogelijk zijn dat je bij de update niet alleen kunt zien dat een top 10 is veranderd maar ook wat er is veranderd?

Tonyvdb

• 1408 messages
  • 1168 votes

ik wil hier geen ruzie maken, maar zowat iedereen vindt "Fight Club" de allerbeste film ooit ...

Ik vind het ook een goeie film, maar absoluut geen kandidaat voor mijn Top 10.

Kan iemand mij deze onvoorwaardelijke liefde voor "Fight Club" verklaren ??

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

er staan aardig wat berichtjes bij Fight Club zelf over wat veel mensen er zo goed aan vinden

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

ik wil hier geen ruzie maken, maar zowat iedereen vindt "Fight Club" de allerbeste film ooit ...

Hier.....

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Waar blijft jouw lijstje wouter ? Nog aan het broeden ?

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

geduld...

Jos2

• 1730 messages
  • 0 votes

Vul toch wat in, man....

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Ja Wouter, omdat je zoveel 5 sterren-films hebt, ben ik benieuwd wat je nu de absolute top vindt.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Vul toch wat in, man....

Moet ik eerst nog wat gaan toevoegen, vermoed ik.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Nou vooruit, ik wil wel helpen met toevoegen of plaatjes zoeken.

tom

• 308 messages
  • 1053 votes

Wouter bij lotr fellowship:

Eerlijk gezegd had ik iets verwacht wat rechtstreeks mijn persoonlijke top 10 in had gekund.

Je hebt er dus wel een, kun je hem dan niet gewoon hier, in dit topic plaatsen? Ben nl wel benieuwd.

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Ik zou het leuk vinden om te kunnen zien in de alternatieve top 100, welke gebruikers precies verantwoordelijk zijn voor een notering van een film in die top 100. Dus dat ik met een druk op de knop zou kunnen zien wie bv Fight Club in z'n toptien heeft staan. Zou zoiets mogelijk zijn?

Het lijkt mij wel aardig om die alternatieve top 100 voor de gebruikers wat interessanter te maken.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ja zit wat in...

Queto Yurlunyur

• 4775 messages
  • 3110 votes

Dat zou het leukst zijn, als een dergelijke lijst bij de film zelf, op het 'stemmen'-tabblad, zou staan. Dan kun je ook van films die niet in de alternatieve top 100 toch direct zien wie de film in zijn top-10 heeft.

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Ook een goed idee, Queto.

Misschien kan het allebei wel.

Hopen dat Jordy wat tijd over heeft!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

heb het op de todo-lijst gezet, maar beloof niets

Fabrice

• 104 messages
  • 2565 votes

Super die persoonlijke lijsten - maar ik ben wel benieuwd welke films zo geliefd zijn dat ze ook als DVD zijn aangekocht !

Zou het geen goed idee zijn als we elke film (DVD) zouden kunnen aanvinken ?!

Zo kunnen we zien of bijvoorbeeld 'The Shawshank Redemption' ECHT de meest geliefde film is ... en dus ook het meest aangeschaft.

Je favoriete films heb je toch in huis ?!

Of niets soms ?

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Ben ik niet voor. Vind ik het totaal niet interessant om te weten welke films daadwerkelijk door mensen aangeschaft zijn, zegt namelijk niks over hun liefde voor een film of whatever.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

En wat te denken van DVD's die je het liefst achterin de kast verstopt omdat......

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

Dat soort dvd's heb ik gelukkig nog niet

aegron

• 4030 messages
  • 1265 votes

ik wel brrr con air gewonnen. niet goed voor je imago (zeker niet als je verder alleen maar highlander 1 en henry V hebt )

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Dustyfan wrote:

En wat te denken van DVD's die je het liefst achterin de kast verstopt omdat......

omdat de kinderen hem anders vinden?...

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

:O Hoe wist je dat, Kos?

Fabrice

• 104 messages
  • 2565 votes

kos wrote:

Ben ik niet voor. Vind ik het totaal niet interessant om te weten welke films daadwerkelijk door mensen aangeschaft zijn, zegt namelijk niks over hun liefde voor een film of whatever.

Nou, als iemand een DVD van een film koopt betekent dat toch dat hij van plan is de film vaker te bekijken en dat dus ook de moeite waard vind. Maar goed, het was maar 'n idee ...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.