- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Beste geile / seks-scène uit een film
Beste geile / seks-scène uit een film
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Seksscene uit Trainspotting, waar alles misliep, vond ik wel goed. Niet echt zeer opwindend, maar ongelooflijk leuk!
Don Gertus
-
- 1543 messages
- 0 votes
Volgens Van Dale taalweb | On-linewoordenboek:
fe·tisj (de ~ (m.), ~en)
1 voorwerp van afgodische verering waaraan magische eigenschappen toegeschreven worden
2 voorwerp van erotische verering
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Aha, dank.
(ik zocht op fetisH, vandaar dat de VanDale 'm niet kon vinden)
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Nummer 1 van de VanDale ken ik wel. Ken ik vooral uit het stripboek 'Kuifje - Het Gebroken Oor'.
Maar ik heb nooit geweten dat het woord ook de seksuele kant op kan gaan.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
In Pulp Fiction komt de voetfetisj voor.
i
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
En dat is niet de enige fetisj in de film...
V
-
- 8369 messages
- 3362 votes
Pussyman 6, komt wel een geile scène in voor zou ik zo zeggen 
Kabukiman
-
- 414 messages
- 75 votes
Scene uit Flesh for Frankenstein (Andy Warhol's Frankenstein), waarin Hij konstant probeert Haar oksel te likken.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
heheh nou lijkt me niks ! 
Zekr nie geil.. hehe
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Lijkt mij ook niet echt een geile scene. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Erg mooie sensuele scene is dat inderdaad maar een scene waar Naomi inzit kan ik de stempel 'Geil' niet geven.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Erg mooie sensuele scene is dat inderdaad maar een scene waar Naomi inzit kan ik de stempel 'Geil' niet geven.
Nou dan doe ik het wel voor je, want dat vond ik het best wel! 
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
[quote]Pendek wrote:
Vond de scene in Sex Crimes met Denise Richards en Neve Campbell zeer heet hehe.
cker weten, echt een leipe film met een paar erg geile scenes.
knowledge
-
- 178 messages
- 0 votes
nic cage en elisabeth shue aan de rand van het zwembad in dat road motel in leaving las vegas
verder een zware kutfilm maar elisabeth berkeley die kyle maclachlan een lapdance geeft in showgirls
kwestie van eens iets anders te vernoemen dan mulholland drive of sex crimes 
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Wordt het niet eens tijd dat jij NW iets minder verheerlijkt dan wel verdedigt? (Wil niet lullig zijn, maar ik heb het wel een beetje gezien inmiddels)...
En wat die scene betreft: Wild Things!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wordt het niet eens tijd dat jij NW iets minder verheerlijkt dan wel verdedigt? (Wil niet lullig zijn, maar ik heb het wel een beetje gezien inmiddels)...
Nee. Ik verheerlijk haar niet, ik geef mijn mening over haar talent en die geef ik als er reden toe is, anders niet.
Over mijn posts heenlezen lijkt mij toch niet zo moeilijk? Doe ik ook bij jou, op deze post na dan.
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
De dansscene van Jessica Alba in "Sin City"
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
verder een zware kutfilm maar elisabeth berkeley die kyle maclachlan een lapdance geeft in showgirls

De sekscene uit Desperado is ook niet mis. Met het mooie lichaam van de sensuele Hayek...

Ook de seksueel getinte scene uit showdown in little tokyo vond ik best opwindend. Alleen beetje spijtig (wel ergens cool op een ziekelijk manier) dat ze dan onthoofd werd.
Enkele stukjes gezien ook uit Sheena deze week: Hier zaten ook wel enkele opwindende passages in. Sheena klimt in boom in haar schaarse kleding en je kan zo onder haar rokje kijken. Sheena baadt helemaal naakt in rivier zonder enig schaamtegevoel... Zalig...

Ik vind dergelijke geile scenes eigenlijk het geilst als je het niet zo direct verwacht voor de rest...
ellen haan
-
- 53 messages
- 29 votes
ik zou zeggen de scene met kim basinger in 9 1/2 weeks met de bekende bij de bekende koelkast en ook de scene in wild orchid waarin care otis een masker draagt. als ik het goed heb zat mickey rourke in beiden scenes niet dat ik die persoonlijk nou zo super erotisch vind maar de senes waren dat wel. en last but nog least antonio Banderes en rebecca in never talk to strangers de scene tegen het hek.