- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Beste geile / seks-scène uit een film
Beste geile / seks-scène uit een film
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ze word gewoon verkracht , dus geil kan ik het niet noemen.
Rare opvatting voor een verkrachting, ze doet het toch zelf als vrije wil, dat ze zich er niet prettig bij voelde is een ander verhaal.
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Precies, mevrouw heeft drugs nodig en heeft dit ervoor over. En die andere dame heeft er absoluut geen moeite mee; ´What do you want us to do now?´
RemyBl
-
- 2272 messages
- 4483 votes
Rare opvatting voor een verkrachting, ze doet het toch zelf als vrije wil, dat ze zich er niet prettig bij voelde is een ander verhaal.
Verkrachting is het niet nee, maar om ze het nou doet uit vrije wil??
Da Jando
-
- 1383 messages
- 1060 votes
Ik vond het dramatisch en geil tegelijk, mag dat ook?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Verkrachting is het niet nee, maar om ze het nou doet uit vrije wil??
Zoals Werwolf zei; zij wil drugs en heeft dat er voor over. Gedwongen wordt ze nergens.
RemyBl
-
- 2272 messages
- 4483 votes
Zoals Werwolf zei; zij wil drugs en heeft dat er voor over. Gedwongen wordt ze nergens.
Je wil kan naast externe factoren (als mensen die je dwingen), toch ook beinvloed worden door interne factoren (verslaving bijvoorbeeld)?
Kortom haar vrije wil wordt toch bekneld door de verslaving aan drugs en dus de dwang tot scoren?
En kom nou alsjeblieft niet met dat ze er zelf voor kiest om verslaafd te zijn...
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Over welke film hebben we het nu eigenlijk? Ik kan het niet terugvinden.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Kortom haar vrije wil wordt toch bekneld door de verslaving aan drugs en dus de dwang tot scoren?
Je kan het wenden of keren hoe je wilt maar gedwongen wordt ze niet, in geen geval is het een verkrachting.
Ze kiest er zelf voor drugs te gebruiken en ze weet wat voor consequenties dat kan hebben. Indirect kiest ze er voor.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Over welke film hebben we het nu eigenlijk? Ik kan het niet terugvinden.
Requiem for a Dream. De ass to ass scene.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Oké. Niet gezien. Ik wou 'm vrijdag opnemen, maar was iets te verdiept in The Big Lebowski en vergat 't 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dan is het nog niet zo erg. TBL is een meesterwerk.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Nou dat "ontvoerde" meisje is niet misselijk te noemen.
RemyBl
-
- 2272 messages
- 4483 votes
Je kan het wenden of keren hoe je wilt maar gedwongen wordt ze niet, in geen geval is het een verkrachting.
Ze kiest er zelf voor drugs te gebruiken en ze weet wat voor consequenties dat kan hebben. Indirect kiest ze er voor.
Dat het geen verkrachting is was ik al met je eens.
Ze kiest ervoor om de kans te lopen verslaafd te raken. Rook jij of heb je wel eens een sigaret opgestoken? Heb je wel eens sex gehad zonder voorbehoedsmiddelen? Of ben je de auto wel eens ingestapt zonder je gordel om te doen?
En belangrijker bij al deze vragen is of je toen over de mogelijke consequenties heb nagedacht, afgewogen en toen gewoon gedaan. Of heb je misschien gewoon even niet stil gestaan bij de mogelijke consequenties, omdat je gewoon geil was, zin had in een sigaret of omdat het gewoon lekker zit zonder gordel.? Snap je mijn punt, of ben je het niet met me eens?
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Ja ok , maar ik vind iets toch eerder geil als het uit liefde gebeurd of bijvoorbeeld een one night stand is.
Niet iets wat niet gewild is , of bedoeld is om een andere reden ( zoals drugs ).
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Hmm persoonlijk gezien ben ik wel eens dat je geiler bent als het uit liefde gebeurd.
Maar om een scene in een film ? Mwha dat weet ik zo net nog niet 
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Ik begrijp jullie wel, maar toen ik die scene zag raakte ik wel opgewonden...
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Ik begrijp jullie wel, maar toen ik die scene zag raakte ik wel opgewonden...
Zoveel informatie hoeven we nou ook weer niet 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat het geen verkrachting is was ik al met je eens.

Ik rook.
Beiden nee.
Ik snap je punt maar je blijft zelf verantwoordelijk voor je akties.
Ik vind het juist met gordel prettiger zitten, voorbehoedsmiddelen gebruik je maar later in de relatie is het niet meer noodzakelijk en ik weet wat de consequenties zijn van roken en die accepteer ik.
Bas17
-
- 986 messages
- 1010 votes
Lucia y el sexo: Eerste paar ontmoetingen tussen Lucia en de schrijver.
Jazeker ja
Prachtige vrouw die Lucia
Bas17
-
- 986 messages
- 1010 votes
Ken Park 
was niks mee, laatste scene, die Peaches mag er echt zijn. Vond heel de scene vrij goed trouwens.
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Zoveel informatie hoeven we nou ook weer niet 
''Welke scene vond je geil'' en ''Van welke scene raakte je opgewonden'' zijn toch hetzelfde... 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Inderdaad. Het was niet zo dat je in details trad. 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Nou dat "ontvoerde" meisje is niet misselijk te noemen.
Nee, dat niet. Maar als je vervolgens weer de Dude, Walter, Donny of Jesus in beeld krijgt is de geildheid gou over 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
héhé, goorlapje

Ik vond die brunette uit The New York Ripper anders wel enorm geil. Ook de lesbische scène uit Mulholland Drive liet me niet onberoerd trouwens, net zoals Lost Highway waar Arquette uitlegt wat ze als prostituee moet doen en we dit als kijker ook te zien krijgen. Maar ja, er zijn er zoveel... Dezen zitten nog vers in m'n geheugen.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
héhé, goorlapje 
Dank, dank 
Die scene uit LH is er idd ook eentje die hier genoemd mag worden.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
En waarschijnlijk ben ik hier de enige maar vind die scene uit Demons van Bava waarin het punkmeisje cocaine op dr borst krijgt ook behoorlijk geil. 
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
Veel scènes uit Caligula zijn erg geil en enkele scènes (de eerste bedscéne en been-kruisscène) uit Basic Instainct zijn toch ook wel erg geil te noemen.
Verder vond ik de aanrandingsscène uit Irréversible en de lesboscène uit Mullholland Dr. ook wel opwindend.