- Home
- Filmforum
- Film - Overige films
- Monty Python's Flying Circus: Live at Aspen (1998)
Monty Python's Flying Circus: Live at Aspen (1998)
bioscoopzaal
-
- 2805 messages
- 4325 votes
Verenigde Staten
Komedie
58 minuten
geregisseerd door Paul Miller
met Robert Klein, John Cleese en Terry Gilliam
Hilarische reunie-show van de Pythons, met als absolute hoogtepunt de stunt van Terry Gilliam, waarin hij de urne met de as van Graham Chapman omvergooit en het hele zootje ongemerkt onder het tapijt probeert te vegen. Briljant!
GFM
-
- 1116 messages
- 1536 votes
Inderdaad het stuk met de urn is briljant....
De 100 meter sprint voor mensen zonder richtingsgevoel, de fietsenmaker...Geweldig!!
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
waar kan ik deze krijgen? niet op DVD he?
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
Bijna elk filmpje is even grappig als de rest. Monthy Python laat zich weer van hun continu-grappige fasen zien.
4 sterren.
erik neuteboom
-
- 358 messages
- 223 votes
Vele jaren terug was er een Monty Python Night, ik heb toen deze film opgenomen, geweldig hoe de heren met elkaar communiceren, commentaar geven op de sketches (Parrot Sketch, Fat Man Exploding, Spam en stukken van Holy Grail, Life Of Brian en Hollywood Bowl) en vooral hoe men de dood van collega Graham Chapman verwerkt d.m.v typische Monty Python humor, even grof als hilarisch! Overigens heb ik geen Ministry Of Silly Walks gezien, die zit wel in de film Parrot Sketch Not Included, samen met The Spanish Inquisition en The Lumberjack Song, tijdloze humor zoals je ook op deze film kunt zien, wat mij betreft een zeer geslaagde onderneming!