- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Dat moet heerlijk zijn, wat een leedvermaak!! 
niethie
-
- 7319 messages
- 7278 votes
Zeker weten, dat maakt je hele dag weer goed, plus je hebt er weer een leuke cd of lp bij. 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Hehe, wat wil je nog meer?!
Nou, ik zou wel willen dat cd's/ lp's en dvd altijd gratis waren.
( maar dat zal helaas nooit gebeuren)
otherfool
-
- 18537 messages
- 3404 votes
Heb jij overgens iets met The Cure
Ik heb wel een paar plaatjes van hun op m'n andere computer staan maar nog bijna niet naar geluisterd (beetje verhaal Joy Division). Het moest er inderdaad maar eens van komen 
Pfoeh... de songs op de Milk-Eyed Mender zijn wat meer 'echte liedjes' en dus iets makkelijker om in te stappen denk ik. Ys vind ik in totaliteit de betere plaat, maar dus iets ontoegankelijker. Derhalve beginnen met Milk-Eyed is denkelijk een goede optie...
Leland Palmer
-
- 23787 messages
- 4906 votes
Deze is geweldig. De eerste drie minuten zijn heerlijk en vooral het moment wanneer die leraar begint te zwetsen is lache! 
niethie
-
- 7319 messages
- 7278 votes
Pfoeh... de songs op de Milk-Eyed Mender zijn wat meer 'echte liedjes' en dus iets makkelijker om in te stappen denk ik. Ys vind ik in totaliteit de betere plaat, maar dus iets ontoegankelijker. Derhalve beginnen met Milk-Eyed is denkelijk een goede optie...
Oke. Nou ik zal het nog even overdenken en dan zie ik wel welke ik meeneem. Van Ys heb ik een groot deel van het albums al besluistert en vind vooral Emily geweldig. Van M.E.M vind ik het nummer Sprout and the Bean prachtig maar meer nummers ken ik niet van dat album. Maar goed zoals ik al zei de eerst volgende keer als ik ze weer zie staan zie ik wel welke in meeneem. 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
otherfool
-
- 18537 messages
- 3404 votes
Mijn song van de dag is vandaag The Nature Anthem van Grandaddy. Toch al helden van me, en als zelfs obscure b-kantjes zo fantastisch klinken dat de dag niet meer stuk kan... dan krijg je dus zoiets:
http://www.youtube.com/watch?v=zw48g9oVGWI
I wanna walk up the side of the mountain... krijg het maar weer eens uit je hoofd!
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Hoe vaak ik het ook hoor, hier word ik altijd stil van: Mad world- Gary Jules
niethie
-
- 7319 messages
- 7278 votes
Sjonge jonge wat is er van die gast geworden (wat een kut nummer zeg) geef mij maar de periode waarin hij met Dre samenwerkte en dan vooral de Doggystyle periode. Niet dat ik zo'n hiphop kenner/liefhebber ben verder hoor heb er eerder een hekel aan. 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Ik luister de laatste tijd veel naar de Belgische electro/pop groep Vive La Fete. Met daarin Danny Mommens, ex band lid van dEUS 
Nuit Blanche
http://www.youtube.com/watc...
Touche Pas
Geweldige nummers, geweldige band, geweldige platen 
Friday the 13 th
-
- 2559 messages
- 2032 votes
Hahahaha kennen jullie die nog? Altijd wel grappig liedje gevonden, niks mis mee lijkt me, met wat "straight in the face" popmuziek
.
Leland Palmer
-
- 23787 messages
- 4906 votes
Hahahaha kennen jullie die nog? Altijd wel grappig liedje gevonden, niks mis mee lijkt me, met wat "straight in the face" popmuziek
.
Hihi...
Friday the 13 th
-
- 2559 messages
- 2032 votes
Hahahaha lol, wat een reactie. Een vlot, happy nummer af en toe kan niet kwaad. Het moeten niet allemaal hoge pietenmuziek zijn.
Leland Palmer
-
- 23787 messages
- 4906 votes
Bij een vlot en happy nummer denk ik op dit moment aan: klik . Komt uit Fear and Loathing in Las Vegas. Geweldig! 
niethie
-
- 7319 messages
- 7278 votes
http://www.youtube.com/watch?v=6xcwt9mSbYE
Blijft een geniaal nummer, houd er niet van om top lijstjes te maken maar deze zou zeker tot mijn 25 favoriete nummers allertijden behoren. 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
http://www.youtube.com/watch?v=6xcwt9mSbYE
Blijft een geniaal nummer, houd er niet van om top lijstjes te maken maar deze zou zeker tot mijn 25 favoriete nummers allertijden behoren. 
Inderdaad een mooi nummer, maar het is niet het mooiste nummer van een toch al goede plaat.
niethie
-
- 7319 messages
- 7278 votes
Toch wel het prijsnummer alhoewel alle nummers op de plaat erg goed zijn en hun tijd ver vooruit waren vooral tekstueel en muziekaal, de stem van Reed behoord imo tot een van de beste allertijden.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
alhoewel alle nummers op de plaat erg goed zijn en hun tijd ver vooruit waren vooral tekstueel en muziekaal
Dat is zeker zo. 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Wat ik veel luister, en altijd goed blijft is Fleetwood Mac. Hun muziek is zo goed als altijd harmonieus, zeker ook door de twee vrouwen in de groep. Christie McVie en Stevie Nicks 
Voor mij is Fleetwood Mac wel een van de beste Amerikaanse groepen.
Go Your Own Way ( Rumours) Pracht plaat!
Dreams
niethie
-
- 7319 messages
- 7278 votes
Mijn vader heeft die plaat Rumours en heb Go Your Own Way ook tientallen keren geluisterd, maar meer ken ik niet van ze eerlijk gezegt.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Er staan op Rumours naast Go Your Own Way nog vele prachtige nummers: The Chain, Songbird, Dreams, Oh Daddy, Gold Dust Woman. Kortom de hele plaat is goed. 
niethie
-
- 7319 messages
- 7278 votes
Zal hem binnenkort weer eens opzetten en dan hoor je het wel. 
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Heh, alleen maar 80's muziek? Luisteren jullie wel eens hiphop ofzo?
(nee, dan bedoel ik niet die arme stakkers van tegenwoordig, 50 cent, g-unit en al dat andere meuk).
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
(nee, dan bedoel ik niet die arme stakkers van tegenwoordig, 50 cent, g-unit en al dat andere meuk).
Nee The Last, ook geen Run DMC

rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1703 votes
Heerlijke nummer van Frank Zappa.
niethie
-
- 7319 messages
- 7278 votes