- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Wat te doen tegen verveling?
Wat te doen tegen verveling?
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Taarten bakken met je vader bijvoorbeeld
[ik snap niet dat mensen hierover kunnen vallen, maar ja, het was een zeer politiek incorrecte post van me, het spijt me]
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes

kimmie
-
- 757 messages
- 679 votes
ach, vallen, das ook weer zo'n groot woord. Ik verbaas me er simpel weg over dat men nog steeds de moeder bij het huishouden betrekt. Je had immers ook kunnen zeggen: je kunt helpen in het huishouden.
Maar goed, het gaat natuurlijk nergens over, ik zal het zelf ook vast zeggen, het zit er toch een beetje ingeramd natuurlijk.
doet me aan een raadsel denken:
Een zoon en zijn vader worden aangereden en zijn beiden in zeer onstabiele toestand. Beiden worden door verschillende ambulances naar 2 verschillende ziekenhuizen (laten we zeggen 50km van elkaar verwijderd) vervoerd.
De zoon komt op de operatietafel te liggen, wanneer de dienstdoende arts zegt: Het spijt me, ik kan deze jongen niet behandelen, het is namelijk mijn zoon...
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Gizzman reageert opeens niet meer, maar gezien zijn stemmen is hij nog niet begonnen aan nuttige bezigheden. 
Ik ben overigens niet bepaald nuttig bezig, maar de verveling is wel veel minder geworden.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
ach, vallen, das ook weer zo'n groot woord. Ik verbaas me er simpel weg over dat men nog steeds de moeder bij het huishouden betrekt. Je had immers ook kunnen zeggen: je kunt helpen in het huishouden.
Maar goed, het gaat natuurlijk nergens over, ik zal het zelf ook vast zeggen, het zit er toch een beetje ingeramd natuurlijk.
doet me aan een raadsel denken:
Een zoon en zijn vader worden aangereden en zijn beiden in zeer onstabiele toestand. Beiden worden door verschillende ambulances naar 2 verschillende ziekenhuizen (laten we zeggen 50km van elkaar verwijderd) vervoerd.
De zoon komt op de operatietafel te liggen, wanneer de dienstdoende arts zegt: Het spijt me, ik kan deze jongen niet behandelen, het is namelijk mijn zoon...
een homo echtpaar, met een geadopteerde zoon
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
- Laatst heb ik mijn lego verzameling van vroeger weer tevoorschijn gehaald
En die ben ik netjes gaan uitzoeken, ben je ook weer even zoet mee 

kimmie
-
- 757 messages
- 679 votes
een homo echtpaar, met een geadopteerde zoon
Het zou in wezen kunnen, maar het is toch heus 'simpeler' als dat
aegron
-
- 4030 messages
- 1265 votes
Het zou in wezen kunnen, maar het is toch heus 'simpeler' als dat
De man aan de operatietafel is de vader van de vader? Dus de opa van de zoon?
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Maar waarom kan hij dan niet door haar behandeld worden?
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
Omdat het haar zijn zoon is. meer weet ik niet. Misschien durft ze dat niet ofzo.
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Als je zoon in levensgevaar verkeert ga je hem toch willen redden?
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Het is gewoon zijn moeder.
Idd, erg simpel. Ik zat haast te denken dat de arts ooit vreemd ging met de moeder of zo. Tja, ...
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Het is gewoon zijn moeder.
oohjah, de vrouwelijke arts. Leve de emancipatie 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Idd, erg simpel. Ik zat haast te denken dat de arts ooit vreemd ging met de moeder of zo. Tja, ...
haha je weet het nooit 
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
Als je zoon in levensgevaar verkeert ga je hem toch willen redden?
Ik neem aan dat ze geen 1 dienstdoende arts hebben, maar meerdere. Anders is het niet best in dat ziekenhuis. En misschien is zij bang dat het door haar emoties verkeerd gaat (snik)
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
oohjah, de vrouwelijke arts. Leve de emancipatie 
Tsja bij de arts werd niet over "hij, hem) gepraat maar over beide geslachten.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
anders kleeft voor eeuwig het bloed van je (bloed)eigen zoon aan je handen...
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
anders kleeft voor eeuwig het bloed van je (bloed)eigen zoon aan je handen...
zoiets ja. We weten immers niet hoe de moeder erover denkt.
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Ik ben overigens niet bepaald nuttig bezig, maar de verveling is wel veel minder geworden.Het kritieke punt is dus bereikt: de verveling heeft je helemaal te pakken.. je bent nu officieel lui.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Whehe, inderdaad. Leuk om te horen ook, iedereen typt grote verhalen en Gizzmann doet dat niet want daar heeft hij geen zin in! Doe nou maar niet alsof je iets beters te doen hebt 
Want dat heb je niet. 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Ik heb nu een fulltime baan voor een maandje dus weinig kans op verveling , en met het geld dat ik krijg zou ik me ook niet zo snel vervelen , alhoewel rijlessen natuurlijk een dure grap zijn ...
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1736 votes
tegen verveling???
hier wat Tips:
- naar buiten staren
- filmmarathons houden
- buiten een rondje rennen
- met een bal tegen de muur gooien
- De stad ingaan en flink wat goedkope films kopen. (werkt altijd)
- de fiest pakken en zomaar een heel eind gaan fietsen en kijken waar je uitkomt. (doe ik heel vaak)
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Beste tip tegen verveling:
- Je niet vervelen.
Logico
-
- 80 messages
- 0 votes
Ik vraag me wel eens af hoe de oermens zich al die jaren wist te vermaken, nog voordat het wiel was uitgevonden..
Logico
-
- 80 messages
- 0 votes
Als dat hun enige bezigheid was, dan waren ze toch wel erg slecht. Je hele leven de tijd om te oefenen en dan niet eens iets beters kunnen tekenen dan een rechthoek met 4 poten dat op een buffel moet lijken..
aunuscus
-
- 591 messages
- 115 votes
Urbanus stips lezen en youtube videos posten.