- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- MasterMovies
MasterMovies
Latesta
-
- 408 messages
- 146 votes
Wat vinden jullie van deze site:
Ken je 'm al of nog niet? Zet je mening hier maar neer.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ben er wel eens langsgekomen. Als ik bijvoorbeeld dit lees :
heb ik al geen enkele zin meer om nog langer op die site te blijven.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
op de filmpjes van bassie en adriaan na, redelijk vervelend
Latesta
-
- 408 messages
- 146 votes
Ik moet toegeven dat ik Thermometer een bijzonder grappig filmpje vindt. A&B zijn wel grappig, maar de rest valt idd vies tegen.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ha, dat is al een hele poos terug. Op de ski reis met school hadden we allemaal quotes uit volgens mij wel elk mastermovies filmpje. Bijvoorbeeld 'Kijk! Daar vliegt een helicopterrr' uit dat Titanic filmpje of 'Supa Toll' en 'Super Geil Klasse' uit Thermometor 4. Vooral die laatste vloog er vaak uit bij ons. Zelf vond ik die filmpjes niet zo bijzonder.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
De humor is zo ontzettend slecht, maar de stemmen komen vaak heel erg goed overeen met de monden van de acteurs dat het toch echt hilarisch wordt! Ik kan het niet helpen maar ik kan soms erg hard lachen om de meeste filmpjes. Het is alleen jammer dat het zo'n grote rage is, dat verdiend het nou ook weer niet. Ik kwam de site trouwens tegen in het Just a joke...-topic, hier op MM. Veel later hoorde ik ineens iedereen op school erover praten. Dat is ook het vervelende van rages: ze komen veel te laat. Ik was toen al lang uitgelachen met de filmpjes.
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
Nicht Rijder was nog wel tamelijk geniaal.
Ik vond nicht rijder nog wel de allerslechtste.
De vioce overs die ik nog wel leuk vind zijn:
- Apres skyhut
- barry poter
- matrix retarded
- thermometer
- arie en bastiaan 1,3,4
- Dr. phily en van Saw
Eppie en eppo is een tegenvaller en de game dingen is om in slaap te vallen. Maar wel een site waar ik een tijdje op heb gekeken. Dat het een rage is kan ik wel begrijpen.
Latesta
-
- 408 messages
- 146 votes
Ik eigenlijk alleen thermometer, nicht rijder en arie en bastiaan, dr philly is ook gangsta.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Arie en Bastiaan zijn geniaal de rest is flauw.
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
Dr. phily word gewoon een beetje in gescholden maar is wel leuk. Nog even over eppie en eppo. Ik moest veel lachen bij eppo´s in the army.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Ik vind alleen het Star Wars filmpje echt geweldig.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Hier en daar wat geslaagde humor, echter over het algemeen geen geweldige site. Vooral de filmpjes van Bassie en Adriaan zijn vrij irritant.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Zijn juist de meligste
Het is niet mijn humor...
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Kan. Ik vindt die andere juist pijnlijk niet leuk.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Die van A&B zijn erug leuk en die van saving private henk ook, rest is nie boeie....
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Arie en Bastiaan zijn altijd leuk, nichtrijder en termometer ook.
Moeders kunnen helemaal geen homo zijn 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Wel leuk, maar teveel gehypet. Dan heb ik er verder al geen zin meer in...
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Ik kan er niet echt om lachen. Ik heb het 1x gezien, maar daar blijft het bij...
somebody
-
- 183 messages
- 0 votes
ik vind die site echt briljant het is mijn favorite site en het is ook mijn humor
ik ben vooral fan van baklap tv met dokter ted
oh en trouwens zijn hier mensen onder de 40 met humor
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Arie & Bastiaan zijn hilarisch! Maar voor de rest is het erg flauwe bagger...
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Zo niet grappig. Goedkope puber grappen al ben ik zelf ook een maar k kan er niet echt om lachen.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Af en toe een keer een glimlach maar in de meeste gevallen is het echt zó flauw. Het gaat altijd over seks, neuken met je oma, homo's of scheten. En dat ze dan die voice overs hebben is leuk bedacht, maar als ze ieder verhaal dan weer zo weten te verdraaien dat het weer over poepsex gaat is er geen hol meer aan.
Het enige hilarische was het liedje van Arie en Bastiaan in het laatste deel. 'Cordon bleu is cordon bleu' 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Arie en Bastian, Thermoman en Saving Private Henk (Vooral die laatste
) zijn echt geniaal!
somebody
-
- 183 messages
- 0 votes
het nieuwste filmpje zaag vind ik echt grappig meeste van jullie vinden hem waarschijnlijk niks aan maar dat boeit me niet
en baklap tv 3 is de beste van allemaal