• 177.896 movies
  • 12.201 shows
  • 33.969 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.900 votes
Profile

Ik zoek... hulp bij enquête en andere oproepen

In De Site > Gebruikers > Onderzoek naar filmliefhebbers:

Hoi allemaal!

Voor een project van mijn opleiding (Communication and Media Design aan de Hogeschool Utrecht) ben ik onderzoek aan het doen naar het mediagebruik van Nederlandse filmliefhebbers. Het zou mij enorm helpen als jullie misschien een paar minuutjes zouden willen nemen om 10 vragen te beantwoorden zodat ik een beter beeld krijg van de doelgroep en dit vervolgens weer kan gebruiken voor mijn project. De enquête wordt geheel anoniem ingevuld, dus wees zo eerlijk als je maar kan zijn!

Enquête

Mochten jullie nog vragen hebben over de enquête of over het project zelf dan zal ik die zo snel mogelijk beantwoorden. Alvast heel erg bedankt!

Vanuit onze opleiding doen wij een onderzoek naar filmliefhebbers. Zouden jullie ons kunnen helpen door deze korte enquete in te vullen?

Alvast bedankt!

Enquête filmliefhebbers - docs.google.com

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

lbdejong10 wrote:

Vanuit onze opleiding doen wij een onderzoek naar filmliefhebbers. Zouden jullie ons kunnen helpen door deze korte enquete in te vullen?

Alvast bedankt!

Enquête filmliefhebbers - docs.google.com

Dit lijkt me meer een enquête over de filmkrant dan over filmliefhebbers.

X0dus

• 2 messages
  • 0 votes

In Film > Algemeen > Scarface:

http://s30.postimg.org/tzm5f4la9/Design_Plaatje_Aangepast.jpg

Dames en heren!

Heeft u Scarface meer dan 10x gezien? Hangt u huis vol met posters en citaten uit de film? Dan zijn we opzoek naar u!

Voor een film productie van de Nederlandse Filmacademie willen wij graag mensen interviewen die een passie hebben voor de film

Scarface. Ook als u geen die hard fan bent van de film willen we graag weten wat deze film voor u betekent en wat voor impact

het op u heeft gehad. Lijkt het u leuk om deel te nemen aan ons project aarzel dan niet en laat het ons weten via de mail adres op de advertentie!

Wij kijken uit naar jullie reacties!

horizons

• 5687 messages
  • 2402 votes

Welke Scarface? Die uit 1932 of 1983?

X0dus

• 2 messages
  • 0 votes

1983!

In Film > Toplijsten en favorieten > Respectloos:

Ik zoek voor een project scenes uit films waarbij een schoonmaker respectloos wordt behandeld door een arrogante man of vrouw. Wie heeft er een scene in gedachten?

Showey

• 133 messages
  • 450 votes

De vorige keer heb ik erg veel gehad aan jullie hulp.

Opnieuw tref ik een project met het onderwerp film, heel leuk natuurlijk! In dit geval filmproducties van Europese filmstudenten.

Deze enquête is betreft een onderzoek naar Short Film liefhebbers. Natuurlijk weer een snel en eenvoudig in te vullen form op alle devices.

Short films - bit.ly

Alvast bedankt voor jouw bijdrage aan dit project.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Gedaan!

Hero-man

• 188 messages
  • 777 votes

Beste MovieMeter-bezoekers

Lang, lang geleden in het Brabants stadje Roosendaal, kwam er een jongen met grote dromen te wereld. Gefascineerd door verhalen, begon het kleine kind aan zijn zoektocht om het geheim achter hét verhaal te ontrafelen.

Het kleine jongetje is inmiddels niet zo klein meer, maar is desondanks nog altijd bezig met zijn zoektocht. Intussen is hij 21 jaar en zit hij in zijn derde jaar van zijn opleiding Communicatie op het Fontys Hogeschool en loopt hij stage bij een van 's Nederlands grootste verhalenverteller Submarine en Submarine Channel.

Voor mijn stageopdracht ben ik op zoek naar filmliefhebbers in heel Nederland die zouden willen meewerken aan mijn onderzoek.

Natuurlijk vraag jij je af: 'Waarom zouden wij hieraan mee willen doen?'

Geen saai onderzoek met nietszeggende cijfers, grijze enquêtes die men moét invullen en conclusies waar onbegrijpelijke vocabulaire uitingen in gebruikt word. Nee, ik wil in gesprek raken met liefhebbers van verhalen, makers, bedenkers en mensen die er een steentje aan bijdragen.

Mijn vraag aan de bezoekers of de ervaringsdeskundigen hier, een uurtje willen vrijmaken om in discussie te gaan over de huidige situatie van de filmhuizen, films, verhalen en de toekomst hiervan. Het zou mij een waar genoegen zijn!

Mocht je interesse hebben om hier aan mee te werken, stuur dan een kort mailtje naar: [email protected]

Met vriendelijke groet,

Yassin

Suus4

• 1 messages
  • 0 votes

In De Site > Algemeen > Onderzoek bioscoopbezoek:

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een opdracht voor school over bioscoopbezoek. Zouden jullie mij willen helpen door deze enquête in te vullen?

Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com

Ik heb als populatie: 'Nederlandse filmbezoeker' en heb dus zoveel mogelijk ingevulde enquêtes nodig vanuit heel Nederland: zouden jullie deze link zoveel mogelijk willen delen zodat ik zoveel mogelijk respons kan krijgen? Alvast ontzettend bedankt!

mjk87 (moderator films)

• 14512 messages
  • 4509 votes

Gedaan Suus4. Fijn ook, van die korte vragenlijstjes, zouden meer mensen moeten doen.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Hierzo ook ingevuld Suus4, succes.

Hallo,

Wij doen voor onze opleiding Financial Services Management een onderzoek naar duurzaamheid in het bankwezen. Wij zouden het op prijs stellen als u onze enquête zou willen invullen, dit kost hoogstens 3 minuten. Alvast bedankt!

Dietmar

• 8 messages
  • 43 votes

Dit bericht is enkel gericht aan de Vlamingen op Moviemeter!!

Hallo iedereen!

In zit momenteel in mijn masterjaar communicatiewetenschappen aan de Vrije Universiteit Brussel. In het kader van mijn masterproef ben ik op zoek naar MENSEN DIE GEABONNEERD ZIJN OP NETFLIX. Indien je Netflix hebt, zou je mij een heel groot plezier doen met het invullen van mijn enquête. Indien jullie mensen kennen die geabonneerd zijn op Netflix, mogen jullie de enquête gerust doorsturen. Alle hulp is welkom!

Je kan mijn enquête invullen via onderstaande link.

Alvast bedankt!

De integratie van Netflix in de kijkcultuur van de early adopters in Vlaanderen - vub.ac.be

marcelb96

• 1 messages
  • 0 votes

In De Site > Algemeen > Schoolproject:

Voor school maken wij een website waar je informatie kan vinden over alle films en series. Ook kun je bijhouden hoelang je al aan films en series gekeken hebt.

Hiervoor hebben wij jullie hulp nodig. Zouden jullie onze enquête in willen vullen?

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

@Marcelb96

Gedaan

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Gedaan

TheBunk

• 746 messages
  • 3093 votes

In Film > Algemeen > Discussietopic mediagedrag/gebruik filmliefhebbers:

Beste forumleden,

in het kader van mijn afstudeerscriptie ben ik bezig met een onderzoek naar de eisen waar een nieuw filmblad op inhoudelijke en redactioneel vlak aan moet voldoen om een zelfstandig, onafhankelijk, levensvatbaar, journalistiek hoogstaand product te realiseren. Kortom, is er ruimte op de Nederlandse bladenmarkt voor een nieuw filmblad? Hiervoor interview ik professionals uit de filmwereld, maar wil ik ook de mening weten van filmliefhebbers. Daarom heb ik de link naar een enquête bijgevoegd.

Verder deponeer ik hieronder een aantal open vragen, zodat iedereen die daar behoefte aan heeft mee kan praten en discussiëren over dit onderwerp. (En uiteraard zodat de moderators me niet al één of andere ordinaire spammer zien die zijn projectje wil pluggen .

Zonder gekheid, ik denk dat een discussie als deze zeker thuishoort op een filmforum. Ik hoop dat jullie nieuwe inzichten kunnen verschaffen. Daarom de open vragen en uiteraard de ruimte voor welke andere input/mening/visie over dit onderwerp die je kwijt wilt.

Link naar enquête (invullen duurt een minuut of zeven): Enquête mediagedrag en voorkeuren filmliefhebbers - docs.google.com

Open vragen:

1. Wat zijn de (kern)taken van een filmjournalist?

2. Wat is het verschil tussen een criticus en een filmjournalist?

3. In hoeverre heeft de opkomst van het internet invloed gehad op de manier waarop je met film bezig bent?

4. Wat is je favoriete filmblad? Of een goed voorbeeld van filmjournalistiek?

5. Wat is een slecht filmblad? Of een slecht voorbeeld van filmjournalistiek?

6. Hoeveel waarde hecht je aan recensies?

7. Denk je dat er ruimte is voor een nieuw filmblad in Nederland? Waarom wel of niet?

8. Welke kernwaarden zou je graag zien bij een nieuw filmblad?

hendrik123

• 1 messages
  • 0 votes

In Overigen > Algemeen > Netflix:

Beste leden,

Ik doe een onderzoek voor Netflix met als doel te onderzoeken wat de netflixkijker ongeveer wilt. Ik hoop dat jullie mij en Netflix zouden kunnen helpen, door de enquête in te vullen. Het duurt niet heel lang en de vragen zijn duidelijk en helder. Alvast bedankt voor jullie hulp!!

groetjes,

Hendrik

link naar enquête

Filmfreak6

• 1 messages
  • 0 votes

Hoi Iedereen! help mij met afstuderen

Ik zoek mensen die mijn enquete willen invullen, (die uit eindhoven/omgeving komen, leeftijd 18/25 jaar). Mijn dank is groot!!

+ je kunt filmkaartjes WINNEN!

Enquête Naamsbekendheid-onderzoek - docs.google.com

TheBunk

• 746 messages
  • 3093 votes

TheBunk wrote:

Beste forumleden,

in het kader van mijn afstudeerscriptie ben ik bezig met een onderzoek naar de eisen waar een nieuw filmblad op inhoudelijke en redactioneel vlak aan moet voldoen om een zelfstandig, onafhankelijk, levensvatbaar, journalistiek hoogstaand product te realiseren. Kortom, is er ruimte op de Nederlandse bladenmarkt voor een nieuw filmblad? Hiervoor interview ik professionals uit de filmwereld, maar wil ik ook de mening weten van filmliefhebbers. Daarom heb ik de link naar een enquête bijgevoegd.

Verder deponeer ik hieronder een aantal open vragen, zodat iedereen die daar behoefte aan heeft mee kan praten en discussiëren over dit onderwerp. (En uiteraard zodat de moderators me niet al één of andere ordinaire spammer zien die zijn projectje wil pluggen .

Zonder gekheid, ik denk dat een discussie als deze zeker thuishoort op een filmforum. Ik hoop dat jullie nieuwe inzichten kunnen verschaffen. Daarom de open vragen en uiteraard de ruimte voor welke andere input/mening/visie over dit onderwerp die je kwijt wilt.

Link naar enquête (invullen duurt een minuut of zeven): Enquête mediagedrag en voorkeuren filmliefhebbers - docs.google.com

Open vragen:

3. In hoeverre heeft de opkomst van het internet invloed gehad op de manier waarop je met film bezig bent?

7. Denk je dat er ruimte is voor een nieuw filmblad in Nederland? Waarom wel of niet?

Reacties worden nog steeds zeer op prijs gesteld!

Sorid

• 1 messages
  • 0 votes

In Overigen > Televisie > Enquette over het versterken van de kijkervaring van tv-series (middels een interactief product):

Hallo!

Ik ben student van een interactieve media opleiding en ik doe onderzoek naar hoe een interactief product de kijkervaring kan versterken bij serie kijkers. Het onderzoek duurt ongeveer 5 minuten. Ik stel het zeer op prijs als je mij hierbij helpt!

Link naar de enquête

TheBunk

• 746 messages
  • 3093 votes

Ik blijf een beetje drammerig doorspammen, maar ik ben bijna rond qua enquêtes. Ik ben nog zeer benieuwd naar de meningen van een aantal leden van de harde kern hier op het forum (de club van wijze mannen met oog voor cinema). Daarom tag ik een aantal leden waarvan ik denk dat ze dit interessant zouden kunnen vinden: BBarbie, Mochizuki Rokuro, beavis, Onderhond, Verhoeven, Spetie, Naomi Watts, danuz, McSavah (en deel hem vooral met anderen die ook geïnteresseerd zouden kunnen zijn).

Mocht je deze guerillamarketing niet op prijs stellen, excuus . Mocht je de enquête invullen en zelfs reageren op de vragen hieronder, mijn dank is groot!

TheBunk wrote:

Beste forumleden,

Open vragen:

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Done

Open vragen overigens in je prive-inbox gedeponeerd. Maar voor een open discussie ben ik best een beetje te porren hoor

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Nu wordt dit bericht gelijk na plaatsing ondergesneeuwd, daarom nog even opnieuw:

Sorid wrote:

In Overigen > Televisie > Enquette over het versterken van de kijkervaring van tv-series (middels een interactief product):

Hallo!

Ik ben student van een interactieve media opleiding en ik doe onderzoek naar hoe een interactief product de kijkervaring kan versterken bij serie kijkers. Het onderzoek duurt ongeveer 5 minuten. Ik stel het zeer op prijs als je mij hierbij helpt!

Link naar de enquête

TheBunk

• 746 messages
  • 3093 votes

kappeuter wrote:

Nu wordt dit bericht gelijk na plaatsing ondergesneeuwd, daarom nog even opnieuw:

(quote)

Excuus, was niet mijn bedoeling. Toen ik mijn bericht schreef stond deze enquête er nog niet. Om het goed te maken vul ik hem in

TheBunk

• 746 messages
  • 3093 votes

danuz wrote:

Done

Open vragen overigens in je prive-inbox gedeponeerd. Maar voor een open discussie ben ik best een beetje te porren hoor

Bedankt danuz!

Enquete staat iig nog tot morgen open voor andere enthousiastelingen...

Filmnut25

• 1 messages
  • 0 votes

In Overigen > Algemeen > Enquête afstudeerscriptie:

Beste filmliefhebbers,

Voor mijn afstudeerscriptie zoek ik respondenten van 20 t/m 35 jaar uit Alkmaar of omgeving die mijn enquête willen invullen. Het onderzoek gaat over de belangrijke criteria die invloed hebben op het beslissingsproces van de consument om een bioscoop of filmhuis te bezoeken.

Invloeden op het beslissingsproces van de consument om een bioscoop of filmhuis te bezoeken | EnqueteMaken.be

Heel erg bedankt!

jeroen65

• 43 messages
  • 68 votes

In Film > Festivals en evenementen > Deelnemers gezocht voor interview over Nederlandse film festivals voor scriptie:

OP ZOEK NAAR: mannen en vrouwen tussen de 20 en 60 uit Zuid-Holland en Utrecht die regelmatig een filmtheater bezoeken (dus geen commerciele bioscoop) die ik kan interviewen voor mijn scriptie over Nederlandse film festivals. Laat even een berichtje achter als je interesse hebt of stuur me een berichtje.

Bij voorbaat dank!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.