- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Ik zoek... hulp bij enquête en andere oproepen
Ik zoek... hulp bij enquête en andere oproepen
%%%%%%
-
- 2543 messages
- 1234 votes
In Overigen > Algemeen > Enquête voor studie over films en nieuwe media:
Hallo allemaal,
Voor mijn stage en studie ben ik bezig met een onderzoek naar films en sociale media. Ik loop stage bij een bedrijf wat films via internet aanbiedt (Streamen) en ik probeer dit via sociale media bekendheid te geven.
Ik hoop dat jullie me met deze vragen opweg kunnen helpen,
Alvast bedankt!
Ik weet niet of deze enquête nog relevant is ? Maar ik vindt het geen probleem om deze alsnog in te vullen.
Hetzelfde geldt trouwens voor de post boven mij.
De Moerheks
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Info en tips voor nieuwe professionele film! Help!:
Ik heb jullie hulp nodig!
Ik ben op dit moment bezig aan een professionele filmproductie genaamd De moerheks.
In deze film heeft Aron (14) angsten die tot uiting komen in waanideeën.
Zo ziet hij takken aan voor handen van een vreselijk wezen en beweert hij in de mist het gezicht van een heks te zien. Help ons de angsten van Aron te visualiseren en vertel ons over jouw eigen angsten en hoe deze tot uiting komen.
De crew van onze film is zeer geïnspireerd in pan’s labyrinth en werkt op een innovatieve manier aan de film.
Onze film gaat over: 1918, het laatste jaar van de Eerste Wereld Oorlog in het dorpje Alvergom tegen de Belgische grens.
Volgens de dorpslegende huist er een heks in het nabij gelegen moeras. Wanneer de Spaanse Griep uitbreekt, beschouwen de dorpelingen dit als de vloek van deze Moerheks.
De schuchtere Aron (14) woont alleen met zijn vader nadat ook zijn moeder griepslachtoffer is geworden. Hij onttrekt zich steeds meer aan het dagelijks leven en ontwikkelt angsten, totdat hij in het moeras de mysterieuze Lena ontmoet. Hij wordt voor het eerst verliefd.
Wanneer de dorpelingen in Lena de gevreesde Moerheks projecteren zal Aron over z'n angsten heen moeten stappen en alles op alles zetten om haar te redden..
Heb je informatie, een visual of verhaal en wil je dat met ons delen.
Stuur dit dan naar [email protected] of naar www.facebook.com/demoerheks
Hier kun je ook meer informatie vinden over ons project en de al ingestuurde angsten, visuals en ideeën.
RuudC
-
- 4636 messages
- 2529 votes
Lees eens wat boeken over Europese folklore. Daarin vind je namelijk een schat aan informatie en ongetwijfeld dezelfde inspiratie als Guillermo Del Toro. Misschien vind je daarin geen visuals, maar wel datgene waar men vroeger bang voor was en wat ze daar aan deden, plus de nodige volksverhalen. Echt een flink onderschatte bron aan ideeën wanneer het gaat om horrorfilms.
Loplap
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Enquete filmvoorkeuren:
Zou iedereen deze enquete willen invullen voor ons profielwerkstuk? Dankuwel voor uw hulp.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4509 votes
Heerlijk, dit is nog eens een korte enquête 
david bohm
-
- 3074 messages
- 3439 votes
Ingevuld. Ben benieuwd naar de resultaten.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Same here (ingevuld)
wel grappig dat "neurotisch" ook genoemd wordt. Apart. Succes verder met je enquête 
dualcia
-
- 953 messages
- 2311 votes
Ik doe voor school onderzoek naar het spelen van casual games, zoals Angry Birds, Candy Crush en Bejeweled en ik heb hiervoor een enquête gemaakt en het zou super zijn als jullie 3 minuutjes vrij zouden kunnen maken om deze in te vullen 
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Iemand die mij hierbij kan helpen?
Voor mijn studie moest ik in periode A een toets doen die verplicht is om volgend jaar stage te mogen lopen. Deze toets bestond uit een aantal onderdelen en een hiervan was het formuleren van een hoofdvraag, van verschillende doelstelling en een correcte doelstelling (SMART geformuleerd). Ik wist altijd al dat ik dit moeilijk vond en ik denk (volgende week pas inzage) dat ik door dit onderdeel slecht te maken gezakt ben voor mijn toets. Daarom vroeg ik of iemand tips heeft om een goede hoofd en deelvragen en een doelstelling te maken.
FilmFanatic
-
- 2 messages
- 0 votes
Hallo allemaal!
Ik ben bezig met een studie in de mediarichting, en voor mijn studie heb ik nu een opdracht waarbij ik een gebruikersonderzoek moet houden voor een streaming media product. Als product heb ik gekozen voor Netflix, en hier heb ik een enquête voor opgesteld. De enquête is bedoeld voor (ex)gebruikers van Netflix. De enquête vraagt bijvoorbeeld naar wat jij een voordeel vindt van Netflix, of wat jij graag anders zou willen zien aan Netflix.
Dus als je een abonnement bij Netflix hebt of hebt gehad, zou ik het erg waarderen als je mijn enquête even invult. Het invullen kost hooguit ongeveer 5~10 minuten. De ingevulde antwoorden gebruik ik alleen voor mijn studieopdracht, en zijn daarom niet online te zien. De antwoorden blijven ook gewoon anoniem. De link naar de enquête staat hieronder.
Alvast bedankt voor de moeite van het invullen, ik ben er erg mee geholpen! 
Vriendelijke groet
FilmFanatic
-
- 2 messages
- 0 votes
Inmiddels heb ik genoeg reacties gekregen op mijn enquête. Daarom heb ik de enquête gesloten, en is het niet meer mogelijk die in te vullen. Ik wil bij deze iedereen bedanken die de moeite heeft genomen om mijn enquête even in te vullen.
Vr gr
Kirsten1993
-
- 1 messages
- 0 votes
Vul een enquête in en ontvang een gratis kaartje voor een film naar keuze in Het Ketelhuis!
Hallo allemaal!
Voor mijn studie vrijetijdsmanagement ben ik bezig met een onderzoek voor bioscoop Het Ketelhuis op de Westergasfabriek in Amsterdam. Ik doe onderzoek naar het imago van Het Ketelhuis onder niet-bezoekers. Woon, werk of studeer jij in Amsterdam-West of Amsterdam-Centrum en ben je geen bezoeker van Het Ketelhuis? Dan zou je me ontzettend helpen door deze enquête in te vullen 
Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com
Het invullen van de enquête neemt maximaal 5 minuten in beslag en je ontvangt een gratis kaartje voor een film naar keuze in Het Ketelhuis!
Ontzettend bedankt alvast 
dudedy23
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Fear + Horror films survey:
Hi everyone!
I'm researching about the subject "fear" for my school and it will be a great help if you all can answer my survey.
URL to my survey: It is about fear. - enquete.com
Alvast bedankt!
Romyx
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Aan welke eisen moet een film voldoen om in een bioscoop te mogen draaien?:
Hi,
Mijn vriendin en ik moeten voor school een sectorwerkstuk maken. Wij doen het over de filmindustrie. Alleen zitten we met een deelvraag vast. Namelijk: Aan welke eisen moet een film voldoen om in een bioscoop te mogen draaien? Op advies van onze leraar moesten we deze vraag op een filmforum plaatsen. Weet iemand misschien antwoord op deze vraag?
Alvast bedankt!
Gish
-
- 1445 messages
- 6901 votes
Precies, de enige reden is geld in het laatje.
Er zijn helaas slechts weinig zalen waar een echte liefhebber of fijnproever de roulatie verzorgd, tenzij er subsidie binnenkomt.
Yasmin0
-
- 87 messages
- 2711 votes
Hallo,
voor mijn studie Theater-, Film- en Televisiewetenschap doe ik onderzoek naar de filmcultuur in Breda rond 2002/2003 en de komst van de multiplex, en hierbij heb ik jullie hulp nodig door middel van een enquête. Ik ben op zoek naar mensen die rond die periode in Breda hebben gewoond, en wel eens binnen of buiten Breda naar de bioscoop - en dan met name een multiplex - gingen. Ik ben erg geholpen met jullie antwoorden! Alvast bedankt!
CD-kunstwerk
-
- 1 messages
- 0 votes
In De Site > Algemeen > Gebrande cd's gezocht voor maken van kunstwerk:
Hoi allen,
Ik ben Sophia, zit in het laatste jaar van m'n Kunstacademie en maak met een klasgenoot als afstudeerproject een cd-kunstwerk van oude cd's.
We zijn nog op zoek naar zo'n 500 gebrande cd's. We blijken er meer nodig te hebben dan gedacht, daarom zoek ik nu via verschillende wegen naar mogelijkheden. Zijn er mensen die oude gebrande cd's over hebben en ter beschikking willen stellen/verkopen/ruilen?
Het mogen ook cd-roms of dvd's zijn. We zouden er heel blij mee zijn!
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Niet lulllig bedoeld, maar ik zou zeggen brand er zelf 500 met wat oude muziek etc...
zo een spindel met 50st heb je op de Beverwijkse Bazaar al voor 10€ 
Minch
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Star Wars onderzoek:
Hi,
Ik heb een klein verzoek. Ik ben nu mijn scriptie aan het schrijven in het hoge noorden (Zweden). Ik doe een onderzoek naar de acquisitie van Star Wars door Disney.
De enquete is in het Engels, maar als jullie hem zouden kunnen invullen zou het mij enorm helpen!
Alvast bedankt.
Link naar onderzoek: Star Wars onderzoek