- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Naar welke feesten ga je!!
Naar welke feesten ga je!!
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Meestal begin ik in een bar en eindig ik in een discotheek of op een feestje. Ik verkies ook de kleinschalige feestjes.
Je bedoelt je begint in een bar, eindigt ergens waar je later geen idee meer van hebt en wordt wakker in de tuin van de buren?
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
Ben zelf naar Pinkpop geweest, en zouden eigenlijk naar Lowlands gaan nog dit jaar.. Maar ik denk niet dat ik het haal met het geld.. In Oktober gaan we namelijk ook nog naar Spanje, en kost allemaal een hoop geld..
Pinkpop was mijn eerste festival, en was gewoon dik bevallen!
lekker 3 dagen stinken in je tentje.. Haha.
Naja, verder welleens naar de disco, niet zo vaak hoor... Thuis / buiten bevalt me (gek genoeg?) ook heel prima vaak..
E V
-
- 1105 messages
- 3048 votes
Zaterdag ga ik naar Festival Mundial, echt super veel zin in!
Chr.s
-
- 3671 messages
- 1703 votes
Vrijwel alleen Techno feestjes. En een leuke kroeg is ook prima. 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Afgelopen nacht naar de 'De nacht van Appingedam'. Was weer geweldig! 
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Regionale discotheken in Twente
Dauwpop is ook altijd geweldig.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Ik ga altijd naar het smartlappencafé hier op de hoek. Lekker mee blèren met Dries Roelvink en Willie Batenburg. Binnenkort gaan we met de kantklosclub naar Andre Rieu in het kader van de muzikale verbreding.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Herman!
Zo kennen we je niet, wat een openbaring. 
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Wil je niet eens mee? Er is binnenkort een karaoke-avond met Koos Alberts-liedjes. Echt leuk! 
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
"Hooofd, schouders wiel en frame, wiel en frame" 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Wil je niet eens mee? Er is binnenkort een karaoke-avond met Koos Alberts-liedjes. Echt leuk! 
Ga jij dan maar liever met mij mee naar Lowlands, dat is pas feest.
Ik heb mijn kaartje al binnen in ieder geval. 
Chr.s
-
- 3671 messages
- 1703 votes
Rockit Open Air gaat mijn volgende worden.
Alexander Kowalski 
Bart Skils 
Billy Nasty 
Cristian Varela 
Derrick May 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik ga misschien naar Lowlands. Ben al op Rockin' Park geweest.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
...6,5 jaar later...
Uitgebreide feestjes zoals Defqon, Lowlands, Pukkelpop, Sensation, etc. ga ik nooit heen. Ik vind het maar niks; honderden/duizenden mensen die helemaal los gaan, dure kaartjes, superdruk waar iedereen elkaar maar omduwt... Vreselijk.
Andere soorten feestjes, zoals verjaardagen, eens in de zoveel tijd naar een club (maar 2x ofzo gedaan) of trouwerijen en feestdagen-feestjes (erg populaire en uitgebreid gevierd in mijn cultuur) zijn wel feesten wat ik niet erg vind om nette kleding of een pakkie voor aan te trekken.
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Zometeen op weg naar dat dorpje van Kos; Nijmegen voor de Vierdaagsefeesten aldaar. Nog nooit geweest, dus ik ben zeer benieuwd. Zodra ze maandag beginnen met wandelen zorg ik dat ik weer weg ben.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ze beginnen dinsdag pas met wandelen. 
De vierdaagsefeesten zijn echt een aanrader. Vooral De Affaire is leuk. Alleen jammer dat de weersverwachtingen niet erg goed zijn. Ik sla dit jaar over trouwens. Heb niet veel tijd. Bovendien gaan zwangerschap en concerten niet echt goed samen.
EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
Ik ben niet echt van het ''echte feesten'' met bijvoorbeeld luide muziek . Geef mij lekker een gezellig tentfeest met gezellige muziek (ook al is die muziek soms afschuwelijk) . Zo ben ik eens naar een Rowwen Heze-avond in Born geweest , een feestje van Sam Gooris op de camping , Limburgse avond en nog meer van dit soort dingen.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Graspop was weer fantastisch, maar één zo'n evenement per jaar is zat! Vaak toch gewoon een concertje of gewoon in een rustig rockcafé een biertje drinken.