- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31155 messages
- 5452 votes
Was Winehouse echt zelfdestructief?
Ze is gestorven aan een overdosis drank en drugs, dus onrechtsreeks was ze wel zelfdestructief.
mikey
-
- 28993 messages
- 5144 votes
Tja er is een verschil tussen verslaafd zijn of echt zelfdestructief. Die laatste indruk kreeg ik altijd een beetje.
DBTim
-
- 854 messages
- 1151 votes
rest in peace Amy. Echt bizar, hoorde gister Fuck Me Pumps en besloot toen even Frank weer op te zetten. Op de achterkant van het boekje staat een foto van een kerngezonde Amy. En heb daar echt met verbazing naar zitten kijken. En een paar uur later was ze dood. Zonde, zoveel talent!
VHS1975
-
- 348 messages
- 70 votes
Vandaag een jaar geleden stierven 21 mensen tijdens de love parade te Duisburg.
Duizenden herdenken doden Loveparade Duisburg
Laatste update: 24 juli 2011 16:13 info
Bekijk op de kaart .DUISBURG - In het West-Duitse Duisburg zijn zondag duizenden mensen bijeengekomen om de tragedie van de Loveparade een jaar geleden te herdenken.
Foto: AFP Onder de 21 doden die toen in het gedrang tijdens het muziekevenement vielen, was ook een 22-jarige Nederlander. Naast de doden vielen er meer dan 500 gewonden.
Aan de rouwbijeenkomst in een stadion namen bij stromende regen nabestaanden, overlevenden en reddingswerkers deel.
Premier Hannelore Kraft (SPD) van de deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen en andere kabinetsleden waren aanwezig. De hevig bekritiseerde burgemeester Adolf Sauerland is op verzoek van nabestaanden thuis gebleven.
Troostende woorden
Vertegenwoordigers van de katholieke en protestantse kerk spraken troostende woorden. Zaterdag al hadden duizenden mensen bloemen neergelegd en kaarsen aangestoken bij de rampplek in een tunnel. Het Openbaar Ministerie doet nog steeds onderzoek naar 16 personen in verband met de ramp.
R.I.P.
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
In Memoriam Amy Winehouse. Jeetje, 27. Zo jong. Schrok best toen ik het hoorde op het nieuws, vooral omdat ze maar 2 jaar ouder was dan mij.. Arme Amy.
Stephan
-
- 7894 messages
- 1387 votes
Hoop berichten verwijderd. Ik wil de gebruikers van de site ook met klem vragen het vanaf nu gewoon bij betuigingen van medeleven te houden.
MovieMeter is een filmsite en er komt geen topic over deze tragische gebeurtenis nu of een andere in de toekomst.
Dit is niet de plek voor het bespreken van de actualiteiten noch politieke of religieuze discussies, wil je die voeren zoek dan een andere plek op het internet.
Dusse..... Kom er maar doorheen met die bezem.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2407 votes
Het scheelde weinig of Jonathan Rhys Meyers had er ook een einde aan gemaakt.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Het scheelde weinig of Jonathan Rhys Meyers had er ook een einde aan gemaakt.
Dit is al 'n ouder bericht toch? Of heeft hij weer geprobeerd er 'n einde aan te maken?
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2407 votes
Bericht is van 30 juni.. Dus ja, al een vrij oud bericht inderdaad.
starbright boy (moderator films)
-
- 22414 messages
- 5114 votes
En inmiddels ook al weer ontkent door Jonathan Rhys Myers zelf..
Buiten dat hier even wat berichten over de gebeurtenissen in Noorwegen verwijderd. Zie het eerdere bericht van Madicineman gequote door Stephan.
starbright boy (moderator films)
-
- 22414 messages
- 5114 votes
Ze is gestorven aan een overdosis drank en drugs, dus onrechtsreeks was ze wel zelfdestructief.
Hoewel het zeer waarschijnlijk lijkt is dat nog niet zeker.
-
- 31155 messages
- 5452 votes
Officieel is het inderdaad nog niet, daarvoor moet een autopsie uitsluitsel brengen. Maar de kans dat het een verkeersongeluk is, lijkt me klein.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Damned, net is iemand gestorven die ik goed kende van over internet (via een bepaald forum).
Hoewel ik die mens nooit in het echt gezien heb of er geen emotionele band met heb doet het wel raar. Als je er vaak op een forum, via PM, via facebook/MSN met gepraat hebt enzo. 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2407 votes
Toch wel een klein beetje opvallend eigenlijk.
Amy Winehouse 27 jaar geworden.
Kurt Cobain 27 jr.
Jimi Hendrix 27 jr.
Jim Morrison 27 jr.
Janus Joplin 27 jr.
Brian Jones 27 jr.
Nogmaals R.I.P. voor al deze mensen.
-
- 31155 messages
- 5452 votes
Bericht uit Gazet van Antwerpen:
De Grieks-Cypriotische regisseur Michel Cacoyannis, maker van het beroemde 'Zorba de Griek', is maandag in Athene op 89-jarige leeftijd overleden.
Cacoyannis, samen met Theo Angelopoulos boegbeeld van de Griekse cinema, verwierf faam als regisseur van enkele op de Griekse mythologie gebaseerde drama's als 'Iphigineia' (1976), 'Trojaanse Vrouwen' (1971) en 'Elektra' (1962), maar bereikte vooral een massapubliek met 'Zorba the Greek' (1964), een adaptatie van de roman van Nikis Kazantzakis.
De film, met Anthony Quinn in de hoofdrol en voorts ook met Alan Bates en Irene Papas, verwierf drie Oscars. Beroemder nog dan de film is de filmmuziek van Mikis Theodorakis, met onder andere de aanstekelijke sirtaki.
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
R.I.P. Mihalis Kakogiannis/ Michel Cacoyannis
Behalve Zorba the Greek, die verassend goed was, niks van gezien.
wel benieuwd naar meer.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Kurt Cobain 27 jr.
Jimi Hendrix 27 jr.
Jim Morrison 27 jr.
Janus Joplin 27 jr.
Brian Jones 27 jr.
Wanneer wordt Justin Bieber 27 ? 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2407 votes
Da's toevallig, dat kwam ook in mijn gedachte.
Op 1 maart 2021. Nog even geduld dus. 
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Kurt Cobain 27 jr.
Jimi Hendrix 27 jr.
Jim Morrison 27 jr.
Janus Joplin 27 jr.
Brian Jones 27 jr.
en ook (info kwam via Twitter)
Robert Johnson 27 jr. WIKI
Brix
-
- 19685 messages
- 5121 votes
(Robert Johnson 27 jr. )
Aan wie al de anderen muzikale dank verschuldigd zijn.(m.u.v. Cobain misschien)
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Je bedoelt het als geintje, I know, maar ik snap de Justin Bieber haat in de wereld niet zo. Best een sympathiek jochie die een goed team achter hem heeft die hem geweldig managen. Ben geen liefhebber van zijn muziek, maar ik ben de doelgroep dan ook niet. Hij heeft zijn zaakjes wel goed voor elkaar. Ook privé, relatie met Selena Gomez. Je kan ze slechter treffen op haar leeftijd.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/lenke.php
Geef een hand voor de slachtoffers in Oslo!
kos
-
- 46702 messages
- 8857 votes
Asjeblieft zeg, als ik ergens niet tegen kan is het dat soort nutteloos gedoe, net als stille tochten en dat soort gezever.
kos
-
- 46702 messages
- 8857 votes
Stilstaan is wat anders dan kansloos vlaggetjes aanklikken of de zoveelste kaarsjeshappening.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Eens met kos, volgens mij was er vandaag ook een of andere "1 minuut twitter-stilte" actie ofzo... Wtf?
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
- Linda Christian R.I.P.
- Ina van Faassen R.I.P.
VHS1975
-
- 348 messages
- 70 votes
Kurt Cobain 27 jr.
Jimi Hendrix 27 jr.
Jim Morrison 27 jr.
Janus Joplin 27 jr.
Brian Jones 27 jr.
Das toch die club van 27 waar we een paar pagina's terug over hadden?
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
Hier heb je hem volledig
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.