• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.234 votes
Profile

Hoe denken jullie over de toekomst van (technologische) ontwikkelingen?

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

In 1950 geloofde niemand in de kans om op de maan te lopen en nu is het al veertig jaar geleden.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

dat was een studio opname!

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

combi wrote:

dat was een studio opname!

Nog zo'n fabel, los van het gegeven dat ik niet snel meeloop bij complot theorietjes is dit bovendien nooit bewezen.

Ik geloof niet dat dit allemaal maar in scène is gezet, daarvoor zijn de beelden te realistisch en heeft regisseur Kubrick, die werd beticht van collaboratie in deze uit de lucht gegrepen complot theorie, dit zelf categorisch als fabeltje betitelt.

Kubrick is de man niet naar om hierover te liegen.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Halcyon wrote:

Obama, een échte demcoraat en progressief

Misschien zou je moeten toevoegen: 'voor een Amerikaan(s politicus)'.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Baggerman wrote:

(quote)

Misschien zou je moeten toevoegen: 'voor een Amerikaan(s politicus)'.

Naar Nederlandse maatstaven staat Obama tussen de VVD en Wilders in inderdaad. Maar toch blijft het lastig te vergelijken. Obama heeft zeer zeker ook meer sociale invalshoeken in zijn beleid, op sommige vlakken beduidend meer sociaal liberaal dan de VVD hier in Nederland.

In ieder geval is Obama misschien wel de beste president dat Amerika ooit gekend heeft. Tijd zal het leren. Gelukkig kan ik wel vaststellen dat Obama een enorme verbetering betreft vergeleken met die ronduit rampzalig slechte president Bush en consorten.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

dragje wrote:

(quote)

Nog zo'n fabel, los van het gegeven dat ik niet snel meeloop bij complot theorietjes is dit bovendien nooit bewezen.

maar het heeft mij ook niet overtuigd dat het wel zo is, zeker met de strijd met de russen wie er het eerst zou landen, maar goed het zou net zo goed wel als niet waar kunnen zijn.

Ik geloof niet dat dit allemaal maar in scène is gezet, daarvoor zijn de beelden te realistisch

dat dacht iedereen ook over de autopsie op die alien.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

niet té modern en ingewikkeld hoop ik...dat alle natuur verdwijnt enzo ....misdaad wordt ook erger dan

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

combi wrote:

maar het heeft mij ook niet overtuigd dat het wel zo is, zeker met de strijd met de russen wie er het eerst zou landen, maar goed het zou net zo goed wel als niet waar kunnen zijn.

Wat ik al schreef, complot theorie. Zo zijn er ook mensen die beweren dat 9/11 vooropgesteld plan was van de Amerikaanse overheid en dat Elvis nog springlevend is en dat Area 51 onderzoek verricht naar Aliens die op de aarde zijn beland.

Telkens als ik die theorietjes voorbij zien komen concludeer in één gemeenschappelijke overeenkomst: de bewijslast is zo mager en fundeert veelal op 'aannames'.

Hard bewijs is er nooit.

Het is, denk ik dan, mens eigen om overal iets achter te zoeken. Mijns inziens het ingrediënt waar "geloven" hun oorsprong aan te danken hebben.

Maar goed, "ooit" komen we wat de Maan betreft er wel achter, de Amerikanen hebben een vlag achtergelaten op die kiezelsteen. Deze conclusie zal vast vergezeld worden door de bewering dat die vlag opnieuw in de grond wordt gestoken tijdens de expeditie.

Ik geloof niet dat dit allemaal maar in scène is gezet, daarvoor zijn de beelden te realistisch

dat dacht iedereen ook over de autopsie op die alien.

Mja, Elvis zou zingen: 'I Believe in the Man in the Sky'. Zo geloven we allemaal wel in 'iets'

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

Serieus afgeweken weer van het topic.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Fair enough, nu weer on topic dan...

Hoe denken jullie over de toekomst van (technologische) ontwikkelingen?

Mijn visie staat in dit boek beschreven

(afbeelding)

of, de Nederlandse versie...

(afbeelding)

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

De stalen hoven?

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

dragje wrote:

Naar Nederlandse maatstaven staat Obama tussen de VVD en Wilders in inderdaad.

Ja, daag. Obama is veel progressiever en linkser dan de VVD hier hoor.

Verder natuurlijk inderdaad niet te vergelijken.

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

Ja en Obama wil ook kortemette maken met olieverslaafd amerika.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

@Dragje, leuke visie als ik op de plaatjes af mag gaan.

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

Sommige wetenschappers zeggen dat halverwege deze eeuw we in half mens half machine gaan veranderen.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

aunuscus wrote:

Sommige wetenschappers zeggen dat halverwege deze eeuw we in half mens half machine gaan veranderen.

Dat ben ik al, zo zie je maar, die mensen zitten er ook wel eens naast.

Ik voel me ook best thuis in die link van Onderhond, al snap ik mezelf nog niet helemaal, is ook niet onlogisch.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

aunuscus wrote:

Sommige wetenschappers dachten in 1966 dat we in 2001 naar bemande vluchten naar Jupiter zouden houden. Die waren minder overoptimistisch dan de wetenschappers waar jij het over hebt.

Volslagen onzinnig. Op het gebied van intelligent design kunnen we net een speelgoed hondje maken die een roze bal kan vinden. Op protese gebied kunnen we al een hoop, maar dat blijven gehandicapten.....

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

Ja maar nu kunnen ze veel betere computersimulaties maken over de ontwikkeling van techniek, en space odessy was maar een film.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Reinbo wrote:

Op protese gebied kunnen we al een hoop, maar dat blijven gehandicapten.....

Dit is echt een kort door de bocht redenatie. Er lopen veel mensen met een "kunstknie" die niet gehandicapt zijn hierdoor. Ik ken een paar mensen met een kunstknie die volledig niet als "gehandicapt" door het leven gaan.

Hetzelfde geld voor tal van andere onderdelen van het menselijk lichaam die vandaag de dag vervangen kunnen worden. Zo heb je ook mensen die vrijwel niks horen en hierdoor gehandicapt zouden zijn maar dankzij gehoorapparaten wel volledig in de samenleving meetellen als zijnde niet gehandicapten.

En zo zijn er legio voorbeelden.

Met betrekking tot dit onderwerp zal ook het fenomeen "vervangen van onderdelen van het menselijk lichaam en/of funktie(s)" hetzij via protheses, technische gadgets tot en met compleet functionerende kunst organen, een grote rol van betekenis gaan spelen in de nabije toekomst zover daar nu al niet sprake van zou zijn.

Sommige filosofen stellen al dat de "natuurlijke" 'mens' niet eens meer bestaat, daarvoor zijn wij als wezen te gemanipuleerd door de eeuwen heen. Valt ook best te beargumenteren.

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

ik kan niet wachten op komst van insectenvlees in de supermarkt

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Het lijkt hier soms op een anuscircus

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

Erwinner wrote:

Wat is nu weer een anuscircus?

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Dat zijn binnenpretjes

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

Na het oprichten van het bedrijf microsoft wil Bil Gates nu ook orkanen gaan temmen ik ben benieuwd

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

Erwinner wrote:

ah de grap is afgeleid van mijn naam

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

Ik heb op youtube een filmpje gezien waarin verteldt wordt dan efficiente energie de toekomst is.

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

Hoe denken jullie over de toekomst van (tehcnologische) ontwikkelingen sinds dat dit topic is opgestart zijn er over de 200 miljoen mensen geregistreerd op facebook

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

weet je wat mij is opgevallen noch niet zolang geleden als er een film uitkwam kon je hem achteraf noch bekijken op video en dvd nu is het blue ray en dvd

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

over de toekomst voorspel ik dat over vijf jaar moviemeter 3D moviemeter gaat noemen

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

aunuscus wrote:

Ik heb op youtube een filmpje gezien waarin verteldt wordt dan efficiente energie de toekomst is.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.