- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P. #2
R.I.P. #2
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
Zag vanavond MASH en zag daarna dat Sally Kellerman net is overleden en nog niet genoemd hier.
Sally Kellerman was Major Margaret ‘Hot Lips’ O’Houlihan in ‘M*A*S*H’ - NRC
Toch wel iconisch als "Maj. Margaret 'Hot Lips' O'Houlihan"...
R.I.P.
Roger Thornhill
-
- 6011 messages
- 2445 votes
Zag vanavond MASH en zag daarna dat Sally Kellerman net is overleden en nog niet genoemd hier.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
Toch wel, zie kappeuter op 1 maart hierboven. Maar meer aandacht voor haar is niet verkeerd.
Hûh? Hoe kan ik dáár nu overheen gekeken hebben?
Maar ja, kan gebeuren..
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
Inderdaad, was geweldig in Kiss of the Spider Woman (1985).
RIP William Hurt
Tevens overleden: Mitch Ryan, RIP
Roger Thornhill
-
- 6011 messages
- 2445 votes
R.I.P. William Hurt, te veel mooie rollen om op te noemen, maar als ik er drie uit mag pikken: de perfecte maar oppervlakkige "anchor man" in Broadcast news, de kille gangster in A history of violence en (mijn persoonlijke favoriet) de arts die iets over menselijkheid leert in The doctor. Prachtige acteur.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Naast zijn rol in "A history of violence" blijft zijn rol van Eddie Jessup in "Altered States" mij het meest bij.
RIP
IH88
-
- 9727 messages
- 3182 votes
William Hurt. Wat een acteur. Zijn rol in A History of Violence is magistraal. Gek genoeg leerde ik hem als acteur pas echt kennen in seizoen 2 van de serie Damages als oud-vriend van Patty Hewes/Glenn Close. Geweldige rol.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
R.I.P. William Hurt
Smoke (1995), Broadcast News (1987) en Body Heat (1981) zijn enkele van mijn favoriete William Hurt rollen.
[email protected]
-
- 1 messages
- 0 votes
In De Site > Algemeen > William Hurt overleden:
Born: March 20, 1950 in Washington, District of Columbia, USA
Died: March 13, 2022 (age 71) in Portland, Oregon, USA
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Ja, maar dat is toch iets voor het R.I.P. topic?
Als we elke acteur/trice die overlijd een eigen topic gaan geven wordt het een beetje druk in topicland.
Goed wel dat je er aandacht aan besteedt, daar niet van. Dat waardeer ik.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
In Memoriam Peter Bowles (85)
Een fijne acteur, die ik wekelijks nog meerdere keren langs zie komen op TV ONS, in de nog steeds leuke comedyserie To the Manor Born" ("Edelvrouw Bedelvrouw")
https://www.imdb.com/name/nm0101248/?ref_=nmbio_bio_nm]Peter Bowles - IMDb
[url=https://imgbb.com/[/url]
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Weerman Piet Paulusma (65) overleden aan gevolgen van kanker | Show | AD.nl
Rust in vrede Piet.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Jemig, dat vind ik dan weer jammer. 
Kijk niet vaak nieuws op de commerciële zenders, maar Piet Paulusma was natuurlijk een begrip. Nooit meer "oant moarn"...
RIP Piet Paulusma
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Piet Paulusma. Echt zo iemand waar je je vreselijk aan kon ergeren, en toch een zwak voor kon hebben. Heerlijk authentiek persoon.
Jammer hoor.
LeBlanc
-
- 128 messages
- 52 votes
Vervelend voor Piet Pualusma dat hij aan een slopende ziekte is gestorven. Verder was het een eigentijdse weerman. Persoonlijk keek ik nooit weerberichten op tv.. Duurde me veels te lang om te horen of het morgen lekker weer gaat worden...
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
RIP Piet Paulusma.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
RIP Piet Paulusma.
Ik kan me herinneren dat Ruud de Wild vroeger 'Paulus Pietsma' als persiflage op hem had en dat er een keer een aflevering was waarin ze beiden voorkwamen.Geniale aflevering toen en sportief dat Paulusma daar toen aan meewerkte.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Madeleine Albright (84) Overleden.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c3/Albrightmadeleine.jpg
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
https://www.telegraaf.nl/entertainment/1114009611/seinfeld-actrice-estelle-harris-93-overleden
Bedankt, Estelle. Legendarische bijrol in Seinfeld.
Shaky
-
- 3735 messages
- 13044 votes
R.I.P. Bobby Rydell
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
De Antwerpse actrice en theatermaakster Reinhilde Decleir is overleden. Haar broer Jan Decleir mag dan wel bekender zijn, zij moet moet zeker niet voor Jan onderdoen. Vooral actief in theater, maar ook enorm sociaalbewogen. Toch wel een icoon in Vlaanderen.
Je kon haar ook op tv zien (Beau Séjour, Loslopend Wild, Cordon, Grond, Aspe, Van vlees en bloed, Code 37, Langs de Kade, Kulderzipken, Moeder waarom leven wij, ...) en in film (De Witte van Sichem, Dennis van Rita, Frits & Franky). Haar overlijden laat Vlaanderen zeker niet onberoerd. Reinhilde werd 73 jaar en overleed aan kanker.
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Mooi gezegd FP. Ik kende haar niet, maar je woorden maken dat ik daar graag verandering in wil brengen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
The Sopranos-actrice Rae Allen (95) overleden | AD.nl
The Sopranos-actrice en Tony Award-winnares Rae Allen is op 95-jarige leeftijd overleden.
In 1958 ging Allen, naast haar theaterwerk, ook aan de slag voor films. Zo speelde ze in de verfilming van Damn Yankees en in The Untouchables, Car 54, Where Are You? en All in the Family.