- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)
Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
Help!
Er is een fout opgetreden tijdens het starten.
(8001002B)
PS3
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
13 mei 2017: mijn klok in Windows10 loopt vandaag plots 30 minuten voor. Waar is dit aan te passen?
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Heb je de Engelse of de Nederlandse versie van WIndows?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Hoe Windows update error 0x800f0845 op Windows 10 op te lossen (de 0x800f0845 error verschijnt na installeren van Windows 10 Cumulative Update KB4056892 (jan. 2018): How to fix Windows update error 0x800f0845 on Windows 10? - ugetfix.com
Gratis tooltje van Microsoft om auto-updates (tijdelijk) te blokkeren per update: link.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Betreft status Firewall (Mircosoft defender): bij mij staat in de status van de firewall een melding: binnenkomende verbindingen die niet met een regel overeenkomen worden geblokkeerd.
Bij deze melding staat uitgeschakeld. moet deze ingeschakeld zijn of juist niet? Weet iemand dat? Alvast dank.Ik heb trouwens McAffee
(verwijderd)
-
- 1480 messages
- 0 votes
Ik woon sinds begin Februari in Brussel in een appartementengebouw. Nu staat er in het contract dat illegale downloads etc. verboden is en dat ze indien nodig m'n geschiedenis er bij kunnen halen. Op zich gee n probleem ALS ik zoiets zou doen. Maar dit betekent toch gewoon dat ze alles kunnen zien? Elke studio/kamer heeft zijn eigen router met zowel LAN als Wi-Fi. Heeft iemand enig idee of het zomaar een dom dreigement is of realiteit? Het zit me niet helemaal lekker.
Zou een VPN helpen?
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Ik woon sinds begin Februari in Brussel in een appartementengebouw. Nu staat er in het contract dat illegale downloads etc. verboden is en dat ze indien nodig m'n geschiedenis er bij kunnen halen. Op zich gee n probleem ALS ik zoiets zou doen. Maar dit betekent toch gewoon dat ze alles kunnen zien? Elke studio/kamer heeft zijn eigen router met zowel LAN als Wi-Fi. Heeft iemand enig idee of het zomaar een dom dreigement is of realiteit? Het zit me niet helemaal lekker.
Zou een VPN helpen?
(verwijderd)
-
- 1480 messages
- 0 votes
Bepaalde sites zijn zonder VPN inderdaad geblokkeerd. Maar is het wel strafbaar als ik er zelf voor getekend heb?
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Bepaalde sites zijn zonder VPN inderdaad geblokkeerd. Maar is het wel strafbaar als ik er zelf voor getekend heb?
Maar misschien is het trouwens een standaardclausule in je contract, dat je geen illegale dingen mag doen in het appartement, zodat zij niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor wat jij doet.
(verwijderd)
-
- 1480 messages
- 0 votes
Maar misschien is het trouwens een standaardclausule in je contract, dat je geen illegale dingen mag doen in het appartement, zodat zij niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor wat jij doet. Oke, dank je!
Zou iemand nog uitsluitsel kunnen geven dat VPN je beschermt? Ik lees dat met VPN het enkel mogelijk is voor de huisbaas om het aantal data te zien dat je downloadt/uploadt, niet specifiek wat.
Roger Thornhill
-
- 6011 messages
- 2445 votes
Op mijn vorige telefoon had ik een weather-widget genaamd Accuweather geïnstalleerd, en het handige daarvan was dat, wanneer ik op mijn telefoon opzij naar het scherm met die widget scrollde, die app al open stond, dus na het scrollen zag je op (de bovenste helft van) het scherm meteen de temperatuur enz. staan. Nu heb ik een nieuwe telefoon, maar de nieuwe versie van Accuweather werkt niet meer zoals voorheen; in plaats daarvan krijg ik gewoon een ikoontje op mijn scherm waar ik dan eerst nog op moet tikken (dus hem nog moet openen) voordat er iets gebeurt. Kent iemand een (goede) weer-widget die werkt zoals de oude Accuweather?
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Lijkt me een kwestie van de widget aan je scherm toevoegen Roger Thornhill?
Bedoel je dit: https://i.imgur.com/tNVFUW1.jpg
Roger Thornhill
-
- 6011 messages
- 2445 votes
O, dat toevoegen is een aparte optie? Ga ik zometeen eens proberen, dank je wel alvast!
Roger Thornhill
-
- 6011 messages
- 2445 votes
Ik heb AccuWeather weer gedownload en geinstalleerd, maar ik blijf alleen het "gesloten" ikoontje zien (en ook de temperatuur in de statusbalk bovenin). Kan dat nog toestel-afhankelijk zijn? (Ik heb nu een Nokia 3.)
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Ik heb AccuWeather weer gedownload en geinstalleerd, maar ik blijf alleen het "gesloten" ikoontje zien (en ook de temperatuur in de statusbalk bovenin). Kan dat nog toestel-afhankelijk zijn? (Ik heb nu een Nokia 3.)
Roger Thornhill
-
- 6011 messages
- 2445 votes
Nee, bij mij verschijnen dan de opties "App-info", "Verwachting per (nu, uur, dagelijks...)" en "Kaarten". En bij "App-info" is er geen mogelijkheid als "widget toevoegen", en ook niet bij de Instellingen.
schreef ik... toen las ik eens goed... o, dus niet op het ikoontje blijven drukken maar op een lege plek op het scherm? aldus gedaan...
...heren, jullie zijn mijn helden, ik heb nu een prachtig blokje actuele weersvoorspelling op mijn scherm! Shinobi en arno74, dank jullie wel!

606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Iemand alsjeblieft, ik weet het echt niet meer 
voor
https://static.afbeeldinguploaden.nl/1806/422271/R3bQiG3c.jpg
na het drukken op afspelen, meteen ingezoomd. PUUR alleen de filmpjes, op YouTube, fb en browsers
https://static.afbeeldinguploaden.nl/1806/422273/bWfddT0r.jpg
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Aangezien het filmpjes probleem niet is opgelost moet mijn laptop opnieuw geïnstalleerd worden. Nu heb ik games erop staan. Maar hoe stel ik die veilig??
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Ik heb enig tijd terug op Youtube een reactie geplaatst (geen spam of met link) en daar achter staat nu "gemarkeerd antwoord". Wat betekent dit?
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Ik heb enig tijd terug op Youtube een reactie geplaatst (geen spam of met link) en daar achter staat nu "gemarkeerd antwoord". Wat betekent dit?
Zover ik weet heet het in het Engels: highlighted comment.
Whenever you comment on someone’s video or someone comment on yours and you reply that comment or its like a convo, you will receive notifications about that particular comment and when you are redirected to the video and the comment section, that particular comment will be visible to you as highlighted comment.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Thanks!
Dat klopt wel. Bij mijn reactie staan nu 4 thumb-ups. En bij iedere thumb-up krijg ik een (hinderlijke) notificatie (met audio).
Dacht aanvankelijk dat de uploader van de desbetreffende clip deze vermelding had geplaatst; zoals die ook een reactie op zijn clip(s) kan vastpinnen (waardoor ie altijd bovenaan blijft staan).
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik heb een microsoft store app op mijn laptop, alleen krijg melding dat het offline is en kan er niks mee doen, wordt verzocht om via een andere app verder te gaan en kom bij internet uit. Terwijl ik gewoon online ben.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Ik heb een microsoft store app op mijn laptop, alleen krijg melding dat het offline is en kan er niks mee doen, wordt verzocht om via een andere app verder te gaan en kom bij internet uit. Terwijl ik gewoon online ben.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
first go to settings and the open network and connections and if you are using modem or dongle click on dial up there you see yours dongle option click on your dongle and then on advanced options if network profile is private then make it public and then open store skype edge anything all will work well upvote if this solved your problem
Bron: Microsoft Store says 'not online' when I am so can't - Microsoft Community - answers.microsoft.com
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
first go to settings and the open network and connections and if you are using modem or dongle click on dial up there you see yours dongle option click on your dongle and then on advanced options if network profile is private then make it public and then open store skype edge anything all will work well upvote if this solved your problem
Bron: Microsoft Store says 'not online' when I am so can't - Microsoft Community - answers.microsoft.com
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Weet niet of dit het juiste topic is maar ik probeer het maar even.
Ik heb op mijn pc een film staan die ik moet uitpakken. Het probleem is dat ik niet meer weet welke film het is en een wachtwoord nodig heb om hem uit te pakken. Iemand enig idee om erachter te komen welke film het is zodat ik het kan opzoeken en het WW vinden.
Dit is het bestandsnaam: ettqwe544552052452555u8y7117uky.par2