• 177.899 movies
  • 12.202 shows
  • 33.970 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.987 votes
Profile

Hoeveel fictieve bedrijven ken jij?

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Hoeveel verzonnen bedrijven ken jij?

"Goed gedaan!

Je bent een filmkenner. Je kan Pulp Fiction integraal citeren en je hebt The Devil's Advocate zeker een stuk of vijftien keer gezien."

Beide vaststellingen kloppen niet (en zo'n klassieke filmkenner ben ik nu ook weer niet), maar ik ben van ergere dingen beschuldigd. Ik had volgens mij alleen de Mad Men-vraag fout (verkeerd gegokt).

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

"Geen grote filmkenner

Je hebt een paar vragen goed geantwoord"

Verbaast me niks. Wist er maar zeven. Ik onthou alleen nuttige dingen.

Panta Rei

• 507 messages
  • 7 votes

Tja, zo kan ik het ook. Je kunt de antwoorden van tevoren al zien.

Maar goed, ik had dus alle vragen goed en dat klopt niet, want ik wist er maar drie.

De rest heb ik zitten gokken. Best mogelijk dat ik er een paar goedgegokt heb, maar toch niet allemaal?

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

Ook al geen grote filmkenner.. Wel opvallend dat er veel vragen over series inzaten. Beetje beperkte test om die conclusie uit te trekken. Heb niets goed gegokt, maar zit er verder ook niet mee.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Heb die kwis ook eens gedaan. Ben niet eens verrast dat de uitslag "geen grote filmkenner is". Grappig want wat hebben fictieve bedrijven en series nu met filmkennis te maken

De eerste vraag had ik zeker juist de rest kon ik net zo goed allemaal verkeerd hebben

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2363 votes

Goed gedaan!

Je bent een filmkenner. Je kan Pulp Fiction integraal citeren en je hebt The Devil's Advocate zeker een stuk of vijftien keer gezien.

--

WTF. Alles goed. Wist er toch een stuk of 3 niet zeker.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.