• 177.899 movies
  • 12.202 shows
  • 33.970 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.987 votes
Profile

Concertmeter?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3218 votes

Eigenlijk kan ik helemaal nergens iets vinden om op concerten te kunnen stemmen?

Op musicmeter kan je natuurlijk wel op de cd versies stemmen maar niet op de hele concerten op dvd en blu-ray.

Misschien een idee dacht ik? of is hier te weinig vraag naar?

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2363 votes

Dan ook maar meteen een seriemeter, theatermeter, voetbalmeter en een spelletjesmeter?

Wel een goed idee hoor.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

WietMeter?

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Concerten die (uitgebreid) in de bioscoop zijn uitgebracht, zijn hier grotendeels wel op de site te vinden.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nicolage Rico wrote:

Dan ook maar meteen een seriemeter, theatermeter, voetbalmeter en een spelletjesmeter?

Wel een goed idee hoor.

MeterMeter, waar we bepalen hoe goed elke meter-site is...

VrouwenMeter mag overigens ook! En vergeet EenMeterBierMeter niet...

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Vergeet ook PeterEnMeter niet, A&L. Of ReceptenMetErwten.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3218 votes

Nicolage Rico wrote:

Wel een goed idee hoor.

Is echt totaal onvergelijkbaar wat je nu zegt, een concert duurt lang genoeg en kan op een dvd of blu-ray door gaan als een film.

Dus als ik het goed begrijp mag Satchurated van Joe Satriani op de site? deze heeft in de bios gedraaid

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ik vind het raar dat onlangs die detective-films van de site zijn afgehaald maar miniseries en documentaires wel mogen en dus ook concerten. Het gaat mij er niet om of het wel of niet mag, maar het moet wel overzichtelijk blijven vind ik, anders kan je net zo goed naar IMDb gaan om daar te stemmen. Het heet Moviemeter, dus had ik liever ook alleen movies op de site gezien.

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Binnen het kader van dit topic past het verrukkelijke nieuws dat 'And you will know us by the Trail of Dead' z'n nieuwste album af heeft. Binnenkort dus mogelijk weer het betere sloopwerk live:

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.