- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Concertmeter?
Concertmeter?
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3218 votes
Eigenlijk kan ik helemaal nergens iets vinden om op concerten te kunnen stemmen?
Op musicmeter kan je natuurlijk wel op de cd versies stemmen maar niet op de hele concerten op dvd en blu-ray.
Misschien een idee dacht ik? of is hier te weinig vraag naar? 
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2363 votes
Dan ook maar meteen een seriemeter, theatermeter, voetbalmeter en een spelletjesmeter? 
Wel een goed idee hoor. 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Concerten die (uitgebreid) in de bioscoop zijn uitgebracht, zijn hier grotendeels wel op de site te vinden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dan ook maar meteen een seriemeter, theatermeter, voetbalmeter en een spelletjesmeter? 
Wel een goed idee hoor.
MeterMeter, waar we bepalen hoe goed elke meter-site is... 
VrouwenMeter mag overigens ook! En vergeet EenMeterBierMeter niet...
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Vergeet ook PeterEnMeter niet, A&L. Of ReceptenMetErwten.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3218 votes
Wel een goed idee hoor.
Is echt totaal onvergelijkbaar wat je nu zegt, een concert duurt lang genoeg en kan op een dvd of blu-ray door gaan als een film.
Dus als ik het goed begrijp mag Satchurated van Joe Satriani op de site? deze heeft in de bios gedraaid 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik vind het raar dat onlangs die detective-films van de site zijn afgehaald maar miniseries en documentaires wel mogen en dus ook concerten. Het gaat mij er niet om of het wel of niet mag, maar het moet wel overzichtelijk blijven vind ik, anders kan je net zo goed naar IMDb gaan om daar te stemmen. Het heet Moviemeter, dus had ik liever ook alleen movies op de site gezien.
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Binnen het kader van dit topic past het verrukkelijke nieuws dat 'And you will know us by the Trail of Dead' z'n nieuwste album af heeft. Binnenkort dus mogelijk weer het betere sloopwerk live: