- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Piepkleine geneugten des levens
Piepkleine geneugten des levens
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
- douchen met je dochtertje, wat ik zo ga doen.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
- Calvé pittige ketchup ontdekken.
Ik gooi het nu echt overal op en doorheen.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3922 votes
- douchen met je dochtertje, wat ik zo ga doen.
Idem + zoontje van 1! 
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3922 votes
Nee hoor, die gaan in de waterbak (of weet ik hoe je dat noemt) gewoon hun eigen gang, wel de kraan op tijd uitzetten. Anders loopt de boel onder, en dat vind mijn vrouw nooit zo leuk. 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Waterbak
Ik ga nu douchen, handdoek om de arm zodat ze niet wegglijdt en genieten maar! Heerlijk hoe ze met haar handjes naar het water gaat en denkt: Hey, waarom kan ik dat niet pakken?? 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
die gaan in de waterbak (of weet ik hoe je dat noemt)
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Aantal chatberichten verwijderd. Leuk dat het hier gezellig is, maar graag iets minderen met het offtopic- chatgedrag aub.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Nee hoor, die gaan in de waterbak (of weet ik hoe je dat noemt)
Bidet? 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Of gewoon een Teil.... of toch een Manibak.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3922 votes
@ JacoBaco en Jarno1975: Ik weet niet waar jullie douchen, maar echt practisch lijkt me het niet, in de gootsteen en een bidet. 
Een van mijn piepkleine geneugten is toch ook still vinden van een film die je wilt toevoegen, of nog beter, de pm van een crew-lid dat hij goedgekeurd is! 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Groot geneugt, mag dat ook? Ja, dat mag:
Een blauwe brief van de Belastingdienst krijgen, huiveren en vervolgens een gat in de lucht springen dat je veel geld terugkrijgt wiehoe!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
De belastingdienst hoort bij mij in het frustratie topic
.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
@ JacoBaco en Jarno1975: Ik weet niet waar jullie douchen, maar echt practisch lijkt me het niet, in de gootsteen en een bidet. 
Een van mijn piepkleine geneugten is toch ook still vinden van een film die je wilt toevoegen, of nog beter, de pm van een crew-lid dat hij goedgekeurd is!
Zeg dan gewoon douchebak, you douchebag.
douchebak
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Flirten in de sauna is nogal link.
.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Zo'n WASA-cracker of Crackuotte (hoe dat ook heet!) met jong belegen kaas! Wat een smaakcombinatie!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
- Als een van je favoriete series na een stop weer terug komt met een nieuw seizoen 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
- Als een van je favoriete series na een stop weer terug komt met een nieuw seizoen

Eens. September is wat dat betreft altijd een heerlijke maand als het serie seizoen weer gestart wordt.
Frustrerend is het als je favoriete serie er helemaal mee stopt (24, Lost) 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Waar ik echt een heel vrolijk gevoel van kan krijgen is van mijn papegaai die hallo zegt op een moment dat je het niet verwacht. Hij kent de betekenis van het woord niet, maar als ik 's ochtends de woonkamer binnenkom en het eerste wat ik hoor zijn megaschattige 'hallo' is, dan begint m'n dag altijd wel goed. 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Een frustratie zoals deze:
Het feit dat ik er prat op ga dat ik al mijn cd's origineel koop en dat ik i-tunes moet gaan betalen om de covers op mijn i-pod te zien...
opgelost krijgen zonder iets te moeten betalen 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Van berichten zoals onderstaande berichten wordt ik altijd erg blij:
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Wegrijden met een volgetankte auto. Bij mij verbetert dan ook meteen de wegligging maar vooral het gevoel dat je weer enkele 100e km ter beschikking hebt is altijd lekker op de een of andere manier 
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Ouderwets blij kunnen worden van het prachtige medium dat film heet. Gisteravond Machete gezien in de bioscoop. Lang geleden dat ik zo blij uit een film ben gekomen. Perfectie in loepzuiverste vorm.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Wegrijden met een volgetankte auto. Bij mij verbetert dan ook meteen de wegligging maar vooral het gevoel dat je weer enkele 100e km ter beschikking hebt is altijd lekker op de een of andere manier
De protesten van m'n portemonnee wegen zwaarder in dat geval. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Je betaalt er wel voor? 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ik tank altijd in België wat de boel nog enigszins verzacht
Ook al zo'n piepkleine geneugte...
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wegligging is inderdaad stukken beter dan, hier ook. En het gevoel dat je weet dat je weer even kan rijden voelt ook erg goed ja
.