- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Limitless (CBS)
Limitless (CBS)
martijnk
-
- 774 messages
- 310 votes
Nieuwe serie die verder gaat waar de film met Bradley Cooper is gebleven. Bradley Cooper is kort te zien in de pilot maar ik weet niet of hij een permanente rol gaat spelen, ik verwacht het niet.
Hoe dan ook de serie heeft wel potentieel al vind ik de 8.6 IMDB rating overrated.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
De rating neem ik sowieso niet serieus op IMDB maar ook hier niet.
Het is in dat opzicht wel overschat maar de serie vind ik leuker dan de film zelf. Cooper vind ik een middelmatige acteur die af en toe wel eens een leuke rol speelt.
Het gaat allemaal in een hoog tempo en dat heeft deze serie ook wel nodig. Eens kijken hoe het verder gaat.
gatygun
-
- 324 messages
- 221 votes
Zeer goede serie, nu 2 afleveringen gezien. En de laatste ook zeer goed gedaan.
Echt een serie om te volgen en ik hoe vrijwel niet van series.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Heb nu aflevering 2 gezien en helaas gaat het dezelfde kant van de film op. Hoofdrol speler heeft een kinderlijk irritant karakter en de rest is te oppervlakkig.
Met andere fantastische series in het vooruitzicht sla ik deze serie maar over.
G00dfella
-
- 6 messages
- 480 votes
De eerste aflevering was veelbelovend, maar de tweede toch een stuk minder. Ik laat deze aan mij voorbijgaan.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
De eerste aflevering was veelbelovend, maar de tweede toch een stuk minder. Ik laat deze aan mij voorbijgaan.
Zo denk ik er ook over.
martijnk
-
- 774 messages
- 310 votes
Het had wel iets kunnen worden maar de hoofdrolspeler is slecht gecast, kinds figuur en echt superirritant bovendien slaat het verhaal nergens op.
Dan zie je dat 'Debra' en 'Quinn' van Dexter meedoen maar ook die kunnen de show niet redden. Ik verwacht dan ook geen tweede seizoen.
Misschien blijf ik wel kijken als ik me echt verveel.
alcapachino
-
- 293 messages
- 108 votes
redelijke pilot. zakt daarna in elkaar als een pudding. Next!