• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.563 votes
Profile

Missie Aarde (VPRO)

Donkerwoud

• 8661 messages
  • 3940 votes

Andere fans voor dit onbekende droogkomische pareltje dat kijkt als The Office meets Star Trek? Het heeft geen humor waarbij ik zelf lachend over de grond rol, maar het heeft wel iets eigens wat ik zeer kan waarderen. Hopelijk dat ze een tweede seizoen krijgen, al wijzen de lage kijkcijfers wellicht op een eenmalige serie.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Helemaal eens. Supergrappig is het allemaal niet, maar vermakelijk en vooral erg welkom op de Nederlandse televisie. Iets eigens heeft het zeker, al is de grootste inspiratiebron wellicht The Office (UK) geweest. Niet erg overigens.

Ferdydurke

• 1353 messages
  • 854 votes

Lang uitgesponnen, stroperige scènes, die maar doorgaan lang nadat de pointe duidelijk is, en vet aangezette karakters die steeds weer op dezelfde manier benadrukt worden.

Maar toch, uiteindelijk werkt het. Het is een groeiertje, en de laatste aflevering vond ik werkelijk hilarisch.

Het is alsof men dacht: ‘het zal even duren, maar als we consequent de föhn op volle toeren laten draaien, zal de kurkdroge humor er vanzelf vanaf knetteren’.

En dat klopt

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Paar afleveringen gezien, toch wel een fijne serie, heerlijk rustig en hele droge humor!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.