- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Scream (MTV)
Scream (MTV)
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
We zijn weer begonnen!
Erg leuke eerste aflevering, heerlijk simpel vermaak. Het ligt er weer dik bovenop wie de moordenaar zal zijn, dus weten we in ieder geval wie het sowieso níét is.
En m'n Willa-crush is ook in één keer weer terug, wat een prachtvrouw.
Ja redelijke 1e aflevering. Weer een karakter de pijp uit waar niemand een fuck om geeft. Wordt wat dat betreft maar eens tijd dat 1 van de main characters het loodje legt om het 'shock' gehalte wat te verhogen. Maar blijf de serie zeker volgen en ben benieuwd wie dit seizoen de killer zal zijn.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Ja redelijke 1e aflevering. Weer een karakter de pijp uit waar niemand een fuck om geeft. Wordt wat dat betreft maar eens tijd dat 1 van de main characters het loodje legt om het 'shock' gehalte wat te verhogen. Maar blijf de serie zeker volgen en ben benieuwd wie dit seizoen de killer zal zijn.
Ja, wel mee eens na het zien van de tweede aflevering. Begint een beetje een herhalingsoefening te worden. Zo vroeg in het seizoen mag dat nog, maar ze moeten straks wel uit hun comfort zone durven te stappen om interessant te blijven.
Aan de andere kant: zo lang Brooke dit soort jurken als in aflevering 2 blijft dragen hoor je mij niet klagen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik kijk ook nog steeds, leuk! Hier aan het girl crushen op Audrey. Zij en Noah zijn toch wel favoriete personages.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Wat vind je van Brooke? Snap niet hoe ze zo naïef /goedgelovig kan blijven wanneer ze smsjes krijgt van de killer. Je zou verwachten dat ze na de dood van Jake wat meer op dr hoede zo zijn, maar ze trapt er met de smsjes van "Seth" gewoon weer in.
Vermaak me er ook wel mee verder. Zo'n whodunnit blijft me altijd geboeid houden
Vraag me nav hierboven trouwens af welke main dood zou moeten. Op de 3 hoofdrolspelers na heeft eigenlijk iedereen al wel het loodje gelegd. Ze gaan verder dan ik had verwacht eigenlijk l.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Ik ben (voorlopig) afgehaakt. Begon wel heel erg een herhaling van seizoen 1 te worden, kon me niet meer boeien.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ben niet zo'n fan van het personage Brooke. Ik stoor me aan haar onlogische acties en daarbij vind ik haar uitstraling niet zo prettig. Niet lelijk, maar ze werkt me op mijn zenuwen met haar maniertjes. Met de hoofdrolspeelster, ben haar naam alweer kwijt, heb ik overigens ook helemaal niks.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Met de hoofdrolspeelster, ben haar naam alweer kwijt, heb ik overigens ook helemaal niks.
Willa Fitzgerald zit vooral lekker te zijn. Moet ook gebeuren. 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Na aflevering 10 gezien te hebben en met nog 2 afleveringen voor de boeg blijven er nog steeds 5 mogelijke killers over.
Eli
Emma's vader
Gustavo
De burgemeester (vader van Brooke)
De stiefmoeder van Kieran (en moeder van Eli)
Of zou het 1 van de Lakewood 5 zijn? Die kans is wat kleiner denk ik.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
En, wat vond je er van Spartaan1986?
Redelijke seizoensfinale. Niet zo sterk als die van seizoen 1 helaas. Op de 1 of andere manier was bij mij het shockeffect toch minder. Hoe vond jij het?
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Eerste seizoen net afgesloten; vermakelijk maar niet hoogstaand. Maar als tussendoortje voor kanonnen als GOT, TWD of HOC is dit zeer goed te verteren. Prima acteerwerk ook.
Leuke van de serie was uiteraard de 'who did it'. Tot aflevering zeven wisselde de vermoedens constant, bij acht en negen begon ik toch sterk te neigen naar Kieran. Bij negen en tien wist ik vrij zeker dat het er wel twee moesten zijn (wat uiteindelijk ook klopte); maar pas op de kade wist ik het 10 seconden voor de revelation zeker.
Nu maar even wachten met seizoen twee. Zal ben ik bang een herhaling van zetten gaan worden, dat mag zich over een paar maanden aandienen bij gebrek aan beter.
ibendb
-
- 5036 messages
- 3214 votes
Net begonnen aan deze serie en heb er toch wel mijn bedenkingen bij. De eerste episode had een leuke zelfbewustheid dat een beetje de sfeer uit de films uitademde, maar ik ben nu vijf afleveringen in en ik heb het gevoel dat ik naar een bloederige versie van Degrassi ofzo zit te kijken. Serieus, cut the teenage drama en geef ons meer humor, zelfspot en gore kills.
Trouwens, voor een horrorserie valt de creativiteit in de kills echt wel ver te zoeken. De openingsscène met Bella Thorne was best wel oké, maar miste spanning. Kan in de verste verte niet tippen aan de scène met Drew Barrymore (één van de beste horrorscènes i.m.o.).
Ook het andere masker valt bij mij zeker niet in de smaak en komt eerder over als inspiratieloos.
Maar om de één of andere vreemde reden ga ik toch ten minste het eerste seizoen uitkijken, enkel en alleen om de moordenaar mee te ontmaskeren.