• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.057 actors
  • 9.371.620 votes
Profile

Revolution (NBC)

freek_93

• 668 messages
  • 1666 votes

Het niveau van de serie gaat wel omhoog in seizoen 2. Top!

Verplaatsing Veronica is mij ook niet helemaal duidelijk. Waarschijnlijk heeft het te maken met Amerika, daar is et volgens mij nu "Winterstop" tot 26 februari. De laatste aflevering was 13 van seizoen 2. Als Veronica elke week 2 afleveringen blijft uitzenden dan halen ze Amerika in, terwijl het daar nog uitgezonden moet worden.

Seizoen 2 is tot nu toe vele malen beter als Seizoen 1 vind ik zelf. Het wordt steeds duidelijker wat er allemaal gebeurt/ gebeurt is, maar ondertussen komen er ook weer nieuwe verhaallijnen aan die minstens zo interessant zijn.

Acteerprestaties tja... worden steeds beter. Zijn nog niet altijd even goed maar er zit vooruit gang in. Ondanks alles vind ik het een zeer boeiende serie!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Volledig met vorige 2 eens

freek_93

• 668 messages
  • 1666 votes

Wutt? Veronica is gewoon gestopt met het uitzenden van deze serie?

Zit ik klaar. Biertje er bij alles. Zijn ze er mee gestopt...

Veronica stopt met Revolution

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

freek_93 wrote:

Wutt? Veronica is gewoon gestopt met het uitzenden van deze serie?

Zit ik klaar. Biertje er bij alles. Zijn ze er mee gestopt...

Veronica stopt met Revolution

zo zit ik ook, zeer teleurgesteld

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.