• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.366 votes
Profile

Flikken Antwerpen

patrick17

• 613 messages
  • 448 votes

7e seizoen

Oei Oei Oei spannend + het beste seizoen van Zone Stad. Moeten nu redelijk lang

wachtten want de eerste uitzending is net afgerond toch?????

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dit is Zone Stad, toch? Dan kan ik er w.s. wel aan wennen.

(afbeelding)

Ik ga er eens aan beginnen nu. Tom en Rob maken me iig al blij.

Edit: !@#$%^ het is me ook nooit gegund he!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wat een verschrikkelijk acteerwerk zeg, vooral van die Ellen. Dat is even wennen, als je Flikken gewend bent, dat toch beduidend beter gespeeld wordt dan dit hier.

De meeste acteurs (Op Tom na) zijn ook niet echt knap ofzo. Aan de ene kant wel fijn, want van die knappe popjes op een rij wordt het ook niet geloofwaardiger, maar aan sommigen moet ik nog even wennen.

Nog niet zo bijzonder, niet echt onder de indruk, maar enfin ik heb 1 aflevering gezien. Even een deftige kans geven.

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

Zone stad vind ik juist een van de betere series en wordt als maal beter en beter

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Elineloves wrote:

Nog niet zo bijzonder, niet echt onder de indruk, maar enfin ik heb 1 aflevering gezien. Even een deftige kans geven.

Acteurs van het niveau v. Jo De Meyere en Ludo Hellinx zijn niet dik gezaaid al zitten er wel een paar goede in Zone Stad (een aantal helaas verdwenen uit de serie)

"deftige kans"Eline?

Ge klapt al een stukske van over de grens

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Mijn Miranda zegt altijd, Elien, zegt ze, zoals gij 'n stukske van over de grens kunt klappen, zo klapt gij een stukske van over de grens hè.

Oh wacht, dat is weer een andere Vlaamse serie.

Ik blijf wel doorkijken hoor, maar wel echt even verstand op 0 zetten, anders ga ik me irriteren.

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Elineloves wrote:

anders ga ik me irriteren.

En daarvoor is 't nu veel te.......

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Drie afleveringen verder en ik worstel me er nog steeds doorheen. Ik vrees dat dit 'm niet gaat worden voor mij.

patrick17

• 613 messages
  • 448 votes

Vind je de acteerprestaties ondermaats?

Verhaallijnen niet spannend genoeg?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Allebei. Ik heb werkelijk niks met de personages, met geen een. En ik vind het acteerwerk tenenkrommend.

Maargoed, ik ben Flikken gewend (De Belgische sowieso) en dat draag ik een warm hart toe. Het verschil met dit is te groot. Misschien een kwestie van doorzetten maar ik heb voorlopig genoeg gezien, andere series hebben dan voorrang.

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Ik heb ook al een tijdje terug afgehaakt.

De eerste series vond ik goed, nu pakt 't mij niet meer.

Inderdaad ook geen binding met de personages.

Hetzelfde met de serie Witse.

De eerste series volgde ik met plezier, maar vooral het hoofdpersonage werd op den duur onhebbelijker dan me lief was.

Doe mij nog maar een keer Heterdaad, of Langs de Kade op herhaling

patrick17

• 613 messages
  • 448 votes

Ik kan er wel mee inkomen, al heb ik hem zelf wel helemaal uitgekeken

om de vraag bleef wat er nou ging gebeuren telkens.

Alleen als je Flikken Gent en ook Maastricht gezien hebt is deze de minste

van alle 3 de delen.

Nieke83

• 1 messages
  • 0 votes

Hoi,

Misschien kan ik het misterie in verschillende acteer talenten en verschil van series even verduidelijken:

Flikken (Gent) is een serie van de VRT de nationale omroep in Vlaanderen

Zone Stad (verkeerdelijk getiteld Flikken Antwerpen) is een serie van de commerciele omroep VTM in vlaanderen. het is dus door twee verschillende productie huizen gemaakt en dus inderdaad heel verschillend.

Om een serie van de commerciele omroep hetzelfde te bestempelen als die van de Nationale omroep is een Big 'NONO'.

en toegegeven VTM series hebben altijd wat last van overacting waardoor de acteer prestaties altijd maar povertjes overkomen.

The main man!!

• 305 messages
  • 210 votes

Wel raar dat ze niet Gents spreken, in Flikken Gent, waarschijnlijk omdat 90 % van de beste acteurs uit Antwerpen komen!!

The main man!!

• 305 messages
  • 210 votes

Elineloves wrote:

Allebei. Ik heb werkelijk niks met de personages, met geen een. En ik vind het acteerwerk tenenkrommend.

Maargoed, ik ben Flikken gewend (De Belgische sowieso) en dat draag ik een warm hart toe. Het verschil met dit is te groot. Misschien een kwestie van doorzetten maar ik heb voorlopig genoeg gezien, andere series hebben dan voorrang.

Ik kom zelf uit Nederland, maar ik ben het met jou eens dat de Belgische serie Flikken, veel beter is dan Flikken Maastricht, deze laatst genoemde serie is zo overdreven nep, dat het gewoon lachwekkend is;en ik denk niet, dat dat zijn uiteindelijke doel zou zijn geweest ,van de regisseur van Flikken Maastricht!!

The main man!!

• 305 messages
  • 210 votes

Elineloves wrote:

Wat een verschrikkelijk acteerwerk zeg, vooral van die Ellen. Dat is even wennen, als je Flikken gewend bent, dat toch beduidend beter gespeeld wordt dan dit hier.

De meeste acteurs (Op Tom na) zijn ook niet echt knap ofzo. Aan de ene kant wel fijn, want van die knappe popjes op een rij wordt het ook niet geloofwaardiger, maar aan sommigen moet ik nog even wennen.

Personage Ellen doet helemaal niet mee in Flikken Antwerpen, of Flikken Gent, of flikken Maastricht, dus heb je misschien vergist, of bedoel je Ellis uit flikken Maastricht?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Iris Van Straten

Ellen D'Hondt (24 episodes, 2003-2005)

moest even googlen, is al lang geleden.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.