• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.326 votes
Profile

Veep (HBO)

Martinello

• 7 messages
  • 5 votes

Veep is echt een briljante comedy, samen met bijv. Arrested Development en Curb Your Enthusiasm. Ook in die series had Julia Louis-Dreyfus een (weliswaar iets kleinere) rol. Julia is absoluut een van de beste comedy-actrices.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Dat was het voor de run van creator Ianucci, wat er ook gebeurd volgend jaar; Veep in de handen van schrijvers die ook achter Curb Your Enthousiasm zaten moet wel anders worden. Komischer? Flauwer? Seizoen 4 was goed, maar net niet zo geniaal als seizoen 3. De bijrol van Patton Oswalt was tof, die van Hugh Laurie wat minder opzienbarend.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Richard Splett is echt mn favoriet. Hij kan niks doen zonder dat ik moet lachen.

http://ift.tt/1QHdgGD

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Hmm, misschien moet ik dit toch weer oppakken. Even zoeken waar ik gebleven ben. Ergens in seiz 2 volgens mij.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Eerste aflevering herzien en veel beter dan ik dacht. Zo veel oneliners vliegen je om de oren. Heerlijke serie om nog even voor het slapen gaan een ep van mee te pikken.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Bij 204 nu. Jolly Green Jizzface blijft een briljante grap.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.