• 178.022 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.252 votes
Profile

The League (FX)

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

Heeft, denk ik, menigeen hier op MM. Tot nu toe is het nieuwe seizoen ook weer goed te pruimen.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Seizoen 5 klaar en ik vond het eigenlijk net iets minder. Een paar surrealistische afleveringen die niet bij de show passen. Al was de door Seth Rogen geregisseerde aflevering daarmee wel erg leuk. Wel vermakelijk, maar ik weet niet hoelang ze hier nog mee door kunnen gaan voordat het te voorspelbaar en saai wordt. Zover is het nu nog niet, maar toch

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

start seizoen 6. Geweldig, veel Jenny dominantie. Teflondre

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Voor hen die dit nog kijken, even een indirecte referentie. Deze is net geopend in Utrecht, Hoog Catharijne

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10649623_839867072714421_5743612578178838271_n.jpg?oh=59634bf5b9aabe1c03352a591d2b90fa&oe=54879558

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Apollinisch wrote:

Ik ben op zoek naar comedyseries waarin een verhaal verteld wordt en de personages zich ontwikkelen. Van series waarin dat niet gebeurt kan het leuk zijn om af en toe een aflevering op tv mee te pikken, maar ik wil echt een comedyserie gaan volgen. Series met afleveringen die volledig los van elkaar staan gaan als ik de afleveringen in korte tijd achter elkaar kijk me altijd gauw vervelen en zijn daar dus minder geschikt voor.

En hier is 'ie dan! Toegegeven, de personages ontwikkelen zich nauwelijks, maar dit is echt de serie waar ik naar op zoek was. Heeft voor mij als liefhebber van American football natuurlijk het onderwerp mee, maar ik waardeer The league vooral omdat ik er van op aan kan dat ik er buikpijn van het lachen van krijg. Vooral dankzij Andre. Een grappiger personage heb ik denk ik nooit gezien. In series noch in films. De andere personages bevallen me logischerwijs net wat minder goed. Sommigen zijn net wat te saai (Pete en Jenny), anderen juist wat over de top (Rafi en Taco). Kevin en Ruxin vind ik wel weer cool. Hoe dan ook, samen vormen ze een ontzettend fijne vriendengroep waar ik hopelijk nog veel van ga genieten.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

De intro met Marshawn Lynch. Tra-nen.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

The League terug, You're the Worst (meest onsympathieke, lompe romcom ooit) terug, zo is de donderdagmiddag weer een leuke comedymiddag.

Leuke The League, al vond ik juist Taco wat tegenvallen, beetje te voorspelbaar. Leuke gedoe met Andre en een leuk Rafi momentje. Marshawn zegt me verder niets, maar dat was ook wel grappig.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Inland Rabbit wrote:

Marshawn zegt me verder niets, maar dat was ook wel grappig.

De openingsscène is een parodie op het einde van afgelopen Super Bowl.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Is het volledige seizoen eigenlijk al opgenomen? Steve Rannazzisi zal na dit debacle niet echt lekker in z'n vel zitten; ben benieuwd of dat nog z'n weerslag op z'n acteerwerk gaat hebben.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Zo niet, lijkt The League me er wel de serie voor om er een meta-joke in te stoppen. Ergens vernam ik dat dit het laatste seizoen zou wezen (of heb ik dat gedroomd?), in dat geval maakt een eventuele outrage van tv kijkend Amerika niet uit voor de serie. Zn carriere krijgt natuurlijk een deuk. Maar met genoeg talent komt hij dat wel weer te boven; aan dat talent twijfel ik wel....

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Laatste seizoen inderdaad.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.