- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Person of Interest
Person of Interest
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2931 votes
Geweldige finale van seizoen 3. Heel even dacht ik zelfs dat het het einde zou zijn van de serie, maar er komt toch een seizoen 4. Ik ben benieuwd hoe het uit gaat pakken, want toch heel wat interessante ontwikkelingen in de rollercoaster van een finale.
Blijft toch een heerlijk vlotte en vermakelijke serie dit. 
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Ik loop nog 5 aflevering achter, maar dit is uiteindelijk toch nog een erg goed seizoen geworden! Blij dat seizoen 4 eraan komt.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2931 votes
Maak alvast maar wat popcorn, POI wordt beter en beter. Zeker de laatste paar episodes van seizoen 3 zijn erg sterk. Zin in seizoen 4 hebben we dan ook zeker. 
linxde1
-
- 394 messages
- 346 votes
De serie wordt beter en beter. Ik ben nu aan het begin van seizoen 3. Echt een hele leuke serie.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Voor mij is dit één van de betere onderhouden tv series. Het niveau is gestegen maar was al prima. De verschillende personages maken het ook interessanter. Ik denk toch dat J.J. Abrams achter de schermen goed meehelpt.
Dying Rose
-
- 1315 messages
- 3417 votes
De serie blijft inderdaad steengoed. Ik heb nog nooit het niveau zien dalen. Elke aflevering heb ik met volle plezier gekeken. In tegenstelling tot het populaire GoT (die ik moe word) mag deze meer in de schijnwerpers staan. Sterk uitgedacht verhaal met slimme verhaallijnen en die ook nog eens actueel is (verwijzingen naar Snowden, NSA en het hele plot dat rond de camera's en Big Brother draait natuurlijk).
De hoofdpersonages blijven interessant om naar te kijken en ook nevenpersonages die zo nu en dan eens verschijnen, geven een leuke dimensie. Denk aan Elias en Leon (hoewel deze laatste jammer genoeg niet meer van zich laat horen). En natuurlijk eervolle vermelding voor Bear.
Des te beter dat er een vijfde seizoen komt.
linxde1
-
- 394 messages
- 346 votes
Hey! Reacties in het POI forum. Ik sluit me volledig bij jullie aan. Op dit moment is dit zwaar mijn favoriete serie. Het verhaal en het acteerspel is van heel hoog niveau. Seizoen 4 eindigt erg open. Ik kijk daarom erg uit naar seizoen 5. Maar is het al zeker dat die er komt? Dat moet tocht wel?
Dying Rose
-
- 1315 messages
- 3417 votes
Het is gisteren bevestigd dat er een vijfde seizoen komt, maar er wordt gesproken over dertien afleveringen i.p.v. 22-23. M.a.w. grote kans dat P.O.I. aan zijn laatste seizoen toekomt.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
De serie blijft inderdaad steengoed. Ik heb nog nooit het niveau zien dalen. Elke aflevering heb ik met volle plezier gekeken. In tegenstelling tot het populaire GoT (die ik moe word) mag deze meer in de schijnwerpers staan. Sterk uitgedacht verhaal met slimme verhaallijnen en die ook nog eens actueel is (verwijzingen naar Snowden, NSA en het hele plot dat rond de camera's en Big Brother draait natuurlijk).
De hoofdpersonages blijven interessant om naar te kijken en ook nevenpersonages die zo nu en dan eens verschijnen, geven een leuke dimensie. Denk aan Elias en Leon (hoewel deze laatste jammer genoeg niet meer van zich laat horen). En natuurlijk eervolle vermelding voor Bear.
Des te beter dat er een vijfde seizoen komt.
Idd lijkt het wel realistisch vanwege bepaalde onderwerpen in deze serie. Ze zeggen soms wel eens dat bepaalde fictieve series of films ons voorbereiden op toekomstige realiteit. Bijvoorbeeld hi-tech en andere zaken.
linxde1
-
- 394 messages
- 346 votes
Voor degenen die de hoop op hadden gegeven. Het 5de seizoen is begonnen. Ik ben benieuwd wat het wordt.
yogi
-
- 36 messages
- 235 votes
Steengoede serie, met geweldig onderkoelde caviezel