- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Homeland
Homeland
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ben erg benieuwd, de serie is altijd super actueel en van deze tijd. Blijf het een sterke serie vinden.
038Zwolle
-
- 40 messages
- 2 votes
Eerste 3 afleveringen nu gezien en het valt me een beetje tegen. Ik hoop echt dat het nog wat gaat veranderen in de komende afleveringen.
des1
-
- 1736 messages
- 993 votes
Eerste 3 afleveringen nu gezien en het valt me een beetje tegen. Ik hoop echt dat het nog wat gaat veranderen in de komende afleveringen.
Op ééń of andere manier kan het huidige seizoen me inderdaad een stuk minder boeien. Vóór pleit dat het narratief erg dicht langs de realiteit van atoom besognes met Iran e.d. scheert... Tegen pleit dat ik het wel gehad heb met het hysterische van hoofdrolspeler Carrie. Misschien was het thrillerachtige van de serie die in Berlijn afspeelt wel wat erg spannend als contrast met de huidige serie. Misschien worden we allemaal ook wel een beetje moe van die k.t terroristen.
Breur
-
- 355 messages
- 1010 votes
Sinds gisteren klaar met seizoen 6. Wat een tegenvaller. Het begon al niet al te best, lang wachten op een knaller in aflevering 4 of 5 meen ik. Daarna zakt het weer in. Het kat en muis spelletje werkte niet voor mij. De aflevering met Quinn en Astrid bij het huisje is nog wel even spannend, maar uiteindelijk eindigt het seizoen in mineur. Het gaat mij nu écht te veel op House of Cards lijken. Jammer.
En dan lees ik ook nog bij Jellesteeg dat er een seizoen 7 en 8 komen 
Hoge Noorden
-
- 1 messages
- 0 votes
Homeland 6 viel niet mee. Waar serie 5 nog één van de sterkste in de reeks was, is dit seizoen duidelijk de zwakste. Veel ingewikkelde dialogen en weinig actie. Quinn was het enige lichtpuntje wat dat betreft. Het gezicht van Carrie staat vrijwel in iedere scene van dit hele zesde seizoen, op punt van instorten. Na een paar afleveringen wordt je daar erg flauw van. De verhaallijn is lastig te volgen, erg onsamenhangend allemaal.
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Huh? Saul zat toch in één van de auto's die ontplofte?
Enkel de aflevering met de scene Quinn en Astrid was idd erg spannend, voor de rest viel het me erg tegen. Meer drama dan spanning. En ook een ontzettend suf slot. Ik was al geen uitgesproken fan van Homeland maar ben wel blijven hangen, met name dankzij sterke seizoenen 4 en 5. Maar ik hou het nu voor gezien.
wimaroca
-
- 762 messages
- 643 votes
Het zou interessant zijn geweest als we ook hier sterren zouden kunnen geven !!!!!!
Norman Mailer
-
- 873 messages
- 657 votes
Het zou interessant zijn geweest als we ook hier sterren zouden kunnen geven !!!!!!
Daar is TVmeter, onder andere, voor in het leven geroepen.
wimaroca
-
- 762 messages
- 643 votes
oke snap ik maar waarom hier niet?
Is toch geen moeite zou ik zeggen,
voor alle duidelijkheid,2 pracht sites !!!!!!!
des1
-
- 1736 messages
- 993 votes
Vandaag (tsjee, wordt wel erg als ik antwoord geef op m'n eigen vraag)...
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Beter laat dan nooit. Aan deze serie begonnen en ik geloof soms m'n ogen niet zó goed.