- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Suits
Suits
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Eens dat het soms soapachtig wordt met de relatie tussen Mike en Rachel, maar voor de rest vind ik het machtspelletje nog altijd zeer boeiend.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Dat Louis vs. Harvey verhaaltje begint me aardig de keel uit te hangen. Hoe vaak gaan we deze herhaling van zetten nog mee moeten maken? De uitkomst staat bij voorbaat toch al vast.
the new guy
-
- 1731 messages
- 1591 votes
Even frustratie uiten:
Jeff Malone is het allerslechtste wat Amerikaanse series ooit is overkomen. Nobody cares about Jeff om nog maar niet over de slechtste casting ooit te spreken.
Alles wat Louis Litt goed maakt, maakt Jeff Malone slecht.
Macady
-
- 315 messages
- 760 votes
Vandaar dat hij ook genomineerd is voor 'outstanding actor' #smh
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
Tsja, het schijnt dat er door producers in interviews wel naar gehint is, maar ik kon me niet aan de indruk ontrekken dat de arrestatie te maken heeft met een andere zaak, want ik zou denken dat Mike als hij gearresteerd wordt dit niet zou zijn voor conspiracy to commit fraud, maar gewoon voor fraud, immers heeft het plaats gevonden en is het geen idee meer, maar goed misschien is dat dan het gebrek van mijn kennis van terminologie.
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Volgens mij is Mike daar inderdaad niet voor gearresteerd. Ik ben wel benieuwd hoe het met Harvey verder zal gaan nu hij zijn ontslag heeft ingediend.
Night's Watch
-
- 1212 messages
- 1200 votes
Ik kwam de theme-song van Suits toevallig tegen op Youtube van de week en ik op zijn minst erg verrast door de videoclip. Ik weet niet wat voor clip ik wel zou verwachten bij het nummer, maar dit in ieder geval niet. Maar dat maakt het zeker niet minder goed, heb hem enkele keren achter elkaar bekeken en het blijft geweldig.
Macady
-
- 315 messages
- 760 votes
Zo die eerste aflevering knalt er weer heerlijk in na de summerbreak. Topserie, genot om naar te kijken.
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
De finale van seizoen vijf zit er op en er zijn wat interessante ontwikkelingen te bespeuren. Toch blijft het een beetje steken dat men nu overdreven de serieuze kant opgaat t.o.v. de eerste seizoenen. Zo zijn bepaalde dingen gewoonweg niet serieus te nemen, zoals een Sheila Sazs (Sheila's Ass). Daarbij zijn enkele wendingen weer erg vergezocht.
Desondanks ben ik benieuwd naar het volgend seizoen, al mogen ze van mij er nu wel een eind aan breien.
Macady
-
- 315 messages
- 760 votes
Ik geniet echt weer met volle teugen van seizoen 5. Persoonlijk vind ik de serie sterker en sterker worden. Vind het wel fijn dat het de serieuse kant opgaat maar toch echt suits blijft. Moet enkel nog ff de sezoensfinale zien, die staan voor vanavond op het menu.
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
Ik vond het knappe van seizoen 5 dat het lekker wegkijkt en je verder wil kijken, terwijl er niets gebeurt en het hele gebeuren nogal een farce is.
Maar de finale vond ik beroerd. Weer de soapoperavalkuil waar ze vaker in zijn gestonken.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Dat klopt wel een beetje (Willie) maar nodigt wel enorm uit om verder te kijken. Van mij mag de serie nog wel een aantal seizoentjes door gaan,
Het nodigt juist niet uit om verder te kijken. Dat overdreven drama gebeuren is niet waarom ik Suits kijk/keek. Als ik dat zou willen zien kijk ik wel GTST of iets dergelijks. Minder relatiegeneuzel, meer zaken. Ben zelf nog altijd groot fan van seizoen 1, waar vrijwel elke aflevering een nieuwe zaak behandeld werd.
Macady
-
- 315 messages
- 760 votes
Het nodigt juist niet uit om verder te kijken. Dat overdreven drama gebeuren is niet waarom ik Suits kijk/keek. Als ik dat zou willen zien kijk ik wel GTST of iets dergelijks. Minder relatiegeneuzel, meer zaken. Ben zelf nog altijd groot fan van seizoen 1, waar vrijwel elke aflevering een nieuwe zaak behandeld werd.
Dat vond ik veruit het minste seizoen, had moeite om seizoen 1 door te komen. Ik vind seizoen 4 en 5 veruit het hoogste niveau hebben ( ik weet dat ik met die mening wat afwijk van de gemiddelde suits kijker).
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
a.s. zomer start seizoen 6
Had er na seizoen vier totaal geen zin meer in, dus heb seizoen vijf nooit meer gekeken. Is dat het wel waard?
Zandadder
-
- 2594 messages
- 3079 votes
Had er na seizoen vier totaal geen zin meer in, dus heb seizoen vijf nooit meer gekeken. Is dat het wel waard?
Beste Jelle,
Ja, want het seizoen is ongemeend spannend, voortdurende dreiging. Ik vond dit seizoen heel sterk.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Weet eigenlijk niet waarom ik nog kijk, maar op de een of andere manier blijft Harvey toch wel intrigerend. Voor de rest doet het niet meer veel onder aan GTST qua soaplevel.
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Same here, ik kijk het tegenwoordig meer uit gewoonte. En dan te bedenken dat het vernieuwd is voor een zevende seizoen. 
tsa_tsa
-
- 70 messages
- 179 votes
Snap al dat geneuzel niet eigenlijk, ik vind het echt een steengoede serie, de beste ooit gemaakt.
jelleistop
-
- 15 messages
- 20 votes
1 van de beter series die ik in jaren gezien heb. Heb nu van seizoen 1 tot seizoen 6 gekeken in een paar weken en ik kan niet meer zonder deze serie. Wat een entertainment zeg! Dat ze er maar vlug wat seizoenen bij doen, gelukkig komt het tweede deel van seizoen 6 eind januari al
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Vanaf 17 juli is de Spinoff Pearson te zien op USA Network
Draakje1968
-
- 81 messages
- 128 votes
Wat mij betreft waren de eerste 4 seizoenen zeer goed, maar nam het niveau daarna heel sterk af. Er zijn veel te veel zaken die zich doorlopend herhalen waardoor het op een gegeven moment voor mij wel heel erg saai en voorspelbaar werd. En dan die love story tussen die 2.............ja Mike en Rachel, om misselijk van te worden.
Onbegrijpelijk dat daar nog een 8ste seizoen uitgemolken kan worden.....
Haha, zie dat het laatste bericht hier al ouder dan 1 jaar is! Kennelijk ben ik er niet als enige helemaal klaar mee.