- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Once Upon a Time (2011)
Once Upon a Time (2011)
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Je weet dat het ongepland gecancelled is he? Storyline is niet sluitend iig, mocht dat een bezwaar zijn.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Once Upon a Time: A sure thing
TVLine is een van de betrouwbaarste sites wat dat betreft, dus ik denk wel dat het doorgaat. Is pas ep. 102, dus ben nog lang niet bij. Dat het abrupt stopt is niet zo erg.
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Deze serie wordt zeker niet gecancelled, want volgend seizoen wordt het vierde en dus syndication (kan ABC flink aan verdienen).
Storyline loopt gewoon door.
Waarschijnlijk ben je in de war met de spin-off (Wonderland) die na 13 afl. het leven liet. Dat was dan ook echt bagger. Once Upon a Time is wel aangenaam kijkvoer.
Vrouwlief en dochter vinden het helemaal geweldig (en ik kijk gewoon graag mee) en vooral het derde seizoen is erg leuk. Seizoen 1 was erg leuk gedaan, persoonlijk vond ik het tweede seizoen een stuk minder, maar door de introductie van nieuwe personages in seizoen 3 is het niveau weer omhoog gegaan.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ah, er werd Once Upon a Time genoemd dus ging er vanuit dat het deze was. Maar toch niet dus, my bad.
Nicole_1989
-
- 337 messages
- 193 votes
Het sprookjesgedeelte van de serie vind ik erg leuk, erg verfrissend. Maar de verhaallijn die erin zit is soms echt om te huilen. Iedereen is ineens elkaars kind, opa, moeder, vader, stiefzoon...noem het maar op. En dat wordt iedere keer als een enorm shockerende plottwist gebracht, alsof het een baggerslechte soap-opera is. Ik vind het niet shockerend, maar vaak eerder lachwekkend en zéér ongeloofwaardig.
Verder zitten er ontzettend vaak plotgaten in de verhaallijn. Om één als voorbeeld te noemen: seizoen 3, op Neverland. De schaduw van Peter Pan vliegt rond over het eiland, omdat Peter Pan zijn eigen schaduw zou hebben lossgesneden van zichzelf. In een latere aflevering,die een flashback laat zien, blijkt die schaduw de 'sole inhabitant' van Neverland te zijn, die de vader van Rumplestiltskin tot Peter Pan maakt. Dat slaat gewoonweg nergens op.
Ik kijk de serie zeker nog wel uit, daarvoor is het toch wel weer te leuk met al die sprookjesfiguren. Maar nee, eigenlijk is dit niet zoveel soeps.
Spirit_Catcher
-
- 34 messages
- 195 votes
Had tot nu toe nooit van deze serie gehoord tot ik net een tv serie wou bestellen (maar nog niet goed wist welke) en zag ik deze staan. Effe "gegoegeld" en de trailer bekeken en ik was ten zeerste geïntrigeerd! Ik vind Disney films (zeker de oude) en sprookjes stiekem leuk en zeker in een modern jasje (mits goed uitgevoerd) en een twist (en dat is het zeker wel). Dus meteen de eerste 3 seizoenen besteld! Het 4e was nog pre-order en was te duur op dit moment
Ik kan niet wachten tot dinsdag! 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Seizoen 1 gezien op tv, erg leuk en mooi verhaal. Nu op tv bezig met 2.