• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.528 votes
Profile

Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Quentin, jij bent met een koffertje vol terug huiswaarts gekeerd... Goede zaken gedaan!

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

De titels zijn heel slecht te lezen. De volgende keer graag iets grotere plaatjes ..?

Quentin

• 10202 messages
  • 8540 votes

Malick wrote:

De titels zijn heel slecht te lezen. De volgende keer graag iets grotere plaatjes ..?

Moet je bij Amazon klagen.

Roger Thornhill

• 6011 messages
  • 2445 votes

Mooi hoor, ik weet niet of dat inmiddels veranderd is maar toen ík naar sommige films hieruit op zoek ging waren ze alleen verkijgbaar in die vier boxjes waaruit deze verzameling is samengesteld. Supercollectie voor de fan. (Mevrouw Thornhill was en is helemaal lyrisch over Lola, vandaar.)

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Het meest mooie is de bizarre prijs, €17 inclusief via Marktplaats.

Hij stond er nog niet zo lang op dus uiteraard meteen gereageerd.

Toch al een heleboel koopjes gedaan op Marktplaats met dit als toppunt, gevolgd door de James Bond Collection in blik voor €17, de Jean-Luc Godard Collection (12 disc) voor €24 en de Coen Brothers Collection (Volkskrant boekvorm) voor €14.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ja, ik wilde al vragen, weer 10 Euro? (Geen geld hoor).

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

(afbeelding)

Gevonden voor €4.

Verder nog:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

j0enne wrote:

(afbeelding)

Gevonden voor €4.

Koopje. Marktplaats?

bol.com stukje duurder.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Neen, CeX.

Veel geluk de afgelopen tijd.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

starbright boy (moderator films)

• 22403 messages
  • 5070 votes

Ook een amazon mandje gedaan een paar dagen terug:

A Man Vanishes (MOC, omdat die Amerikaanse zo duur blijft en de MOC OOP gaat) van Imamura

Stray Dogs/Journey to the West (Tsai, omdat ik ze moet inhalen en mijn Tsai-rijtje moet aanvullen)

The Complete (Existing) Films of Sadao Yamanaka (vanwege nu goedkoop enomdat ik dit eigenlijk al lang moeten hebben)

L'Argent du Poche (Truffaut) (omdat ik binnenkort Truffaut weer eens wil oppakken)

Voy a Explotar (Naranjo) (Wegens ultragoedkoop)

Quentin

• 10202 messages
  • 8540 votes

de grunt wrote:

(afbeelding)

Mooi hoor, laat vooral weten hoe de extra's zijn (hoop zelf de luxe editie voor sinterklaas te krijgen ...)!

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Schitterende limited edition release, met twee versies van de film (pre-release en bioscoop versie)

plus 'Frontier Marshal' (met Randolph Scott) en andere leuke extra's.

http://i67.tinypic.com/nvcm12.jpg

http://i65.tinypic.com/1198ppd.jpg

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Merci, die box is om van te likkebaarden. Prachtig artwork en een boek rijk aan foto's, dus hopelijk ben je zoet geweest. Moet je hier trouwens kijken Quentin; teaser van Melanie Griffith in de nieuwe master van Carlotta (1080p). ?

trebremmit

• 3014 messages
  • 1465 votes

Mooie box van My Darling Clementine Brix, vooral de hoes is prachtig.

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

trebremmit

Ja, fraaie uivoering.

Wat mij op de eerste plaats over de streep trok om 'm te kopen is de extra film met Randolph Scott die erop staat, maar ook dat boekje erbij en de andere extra's zijn prachtig.

En dat voor een aantrekkelijke prijs bij Zavvi.NL

Roger Thornhill

• 6011 messages
  • 2445 votes

Grrr, ik heb de dubbel-DVD uit 2005 al, ook met twee versies van de film, en om die nu weer te gaan upgraden... Maar verleidelijk is het wel... Prachtige film ook!

trebremmit

• 3014 messages
  • 1465 votes

Ik heb de Duitse blu-ray met Nederlandse ondertitels, dus die box laat ik ook nog meer even aan me voorbijgaan.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.