• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.663 votes
Profile

Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Dankzij het mooie weer de fiets nog eens uit de garage gehaald en naar een nabije Kringloopwinkel gefietst en toch een mooi voorraadje ingeslagen:

Limited 2 Disc Edition met fotoboek van Rundskop (2011) met op disc 2

Carlo (2004)

The One Thing to Do (2005) - Reference View - IMDb

‎Haun! (2002) directed by Michaël R. Roskam • Film + cast • Letterboxd

Vooral met die kortfilms ben ik erg blij, want daar ben ik al langer benieuwd naar.

Tweedehands Disney is (naar mijn gevoel) vrij onvindbaar omdat die schijfjes vaak heel erg bekrast zijn maar bij onderstaand lijstje is er geen krasje te bespeuren:

Frozen (2013)

+ kortfilm Get a Horse! (2013)

The Many Adventures of Winnie the Pooh (1977)

+ kortfilm Winnie the Pooh and a Day for Eeyore (1983) - Reference View - IMDb

Muppet Treasure Island (1996)

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

Deze films de afgelopen weken aangeschaft:

Showgirls 4K Duitse mediabook

Crash 4K Duitse mediabook

Crash 4K reguliere Duitse versie

Vendetta for the Saint regio1 dvd incl. audiocommentaar Roger Moore

Mask director's cut blu ray

The WItches of Eastwick blu ray

Mermaids regio1 blu ray

Jason and the Argonauts Engelse premium blu ray

The Party blu ray (uit frustratie, dat ie in verkeerd beeldformaat op België werd uitgezonden)

Bruce Lee Criterion blu ray box regio1

Bill & Ted Excellent Adventure 4K Duitse steelbook, incl Bogus Journey op bonus blu ray

Bill & Ted face the music 4K

Murder by Death regio1 blu ray

The In-Laws regio1 blu ray Criterion

Batman the movie Duitse blu ray

Birds of Prey tv serie regio 1 dvd boxset

Batwoman first season tv serie regio1 boxset

Supergirl blu ray (1984 film)

Total Recall 4K steelbook

The Day of the Jackal Arrow blu ray

The Love Witch blu ray

Cartouche Duitse blu ray

La Sirène du Mississipi Duitse blu ray

Les Aventures de Rabbi Jacob Duitse blu ray

Major Payne Duitse dvd

Sans Mobile Apparent Duitse dvd

The Court Jester regio 1 blu ray

Chastity regio 1 dvd

The Frighteners regio1 blu ray

Der Coup/le Casse blu ray Duitse mediabook

The Boys from Brasil blu ray

Beverly Hills Cop 4K

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

Eéntje maar? Eén film? Gaat het wel goed?

Heb je me eindelijk ook aangestoken met het kopen van karrenwagens vol films, ga je zelf toch niet matigen?

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

thunderball

Ja hoor alles oké.

Wel een wat duurdere deze keer.

Dat steekt inderdaad wat pover af tegenover jouw recente kar vol

Het wedstrijdelement speelt geen rol in dit geval, haha.

(Onlangs wel nog eens stuk of zestig films met Cornel Wilde gekocht)

Soms is de beurs wat brak geslagen.

Er druppelt nog wel wat binnen.

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

lars-pixar Afbeeldingen helaas onzichtbaar (?)

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Ja voor mij ook.

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3942 votes

Sorry. Zo te zien weer eens fout gegaan. Helaas kan ik het bericht nu ook niet verwijderen.

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

lars-pixar

Misschien kun je gewoon de titels geven?

Die zijn ook niet zichtbaar.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Jezus Christus jeroentjuhhhhh! Als je nog eens iets wil verkopen, ik ben altijd wel geïnteresseerd

Gehenna

• 657 messages
  • 6730 votes

Ik zag dit topic voorbij komen op de frontpage bij updates en dacht gelijk van; ik doe ook eens een bijdrage in dit topic, leuk om te zien dat onlangs alle streaming-diensten er ook nog liefhebbers zijn die nog steeds op fysieke dragers kopen!

Deze stapel staat bij m'n TV waar ik alle UHD's neerzet die ik nog moet zien. Vrijwel alles ervan heb ik overigens al eens eerder gezien in mindere kwaliteit, alleen Prince of Darkness, Bloodshot, Zombieland 2, Joker en Angry Birds 2 heb ik nooit eerder gezien.

https://www.udrop.com/5amD/IMG20210327161208_1.jpg

https://www.udrop.com/5arq/IMG20210327164445.jpg

https://www.udrop.com/5arr/IMG20210327164249.jpg

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5071 votes

Er zijn hier nog steeds behoorlijk wat grote liefhebbers van fysieke dragers. Ik heb niks tegen streaming en doe het vaak zat, maar ik word veel warmer van liefdevolle releases van mooie films op fysieke dragers.

Ik heb de indruk dat vooral in de VS en UK maar in mindere mate ook elders die liefhebberslabels de markt meer en meer overnemen en er een community ontstaat die een beetje lijkt op vinyliefhebbers. Het zijn geen enorme mensenmassa's, maar genoeg om toch een aardig aantal van dat soort labels ls in de lucht te houden (zoals Arrow, Eureka/ Masters of Cinema, Criterion, Indicator , BFI en ook kleinere meer specifieke als Second Run of Third Window).

Gehenna

• 657 messages
  • 6730 votes

starbright boy wrote:

Er zijn hier nog steeds behoorlijk wat grote liefhebbers van fysieke dragers. Ik heb niks tegen streaming en doe het vaak zat, maar ik word veel warmer van liefdevolle releases van mooie films op fysieke dragers.

Ik heb de indruk dat vooral in de VS en UK maar in mindere mate ook elders die liefhebberslabels de markt meer en meer overnemen en er een community ontstaat die een beetje lijkt op vinyliefhebbers. Het zijn geen enorme mensenmassa's, maar genoeg om toch een aardig aantal van dat soort labels ls in de lucht te houden (zoals Arrow, Eureka/ Masters of Cinema, Criterion, Indicator , BFI en ook kleinere meer specifieke als Second Run of Third Window).

Dat vind ik echt leuk om te horen/zien, niemand in mijn kenniskring koopt eigenlijk nog fysiek en dan val ik echt uit de toom met zo'n grote fysieke collectie. Via internet ken ik er nog wel een aantal die nog kopen en verzamelen maar het is allemaal een stuk minder geworden sinds het streamen in NL op is gekomen.

Ik was overigens nog een aankoop vergeten want die was te groot om nog vlakbij m'n TV te staan.

https://www.udrop.com/5aC4/IMG20210327203046.jpg

Jack Sparrow

• 472 messages
  • 3267 votes

Zelf ben ik ook nog een liefhebber van fysieke media. Via streaming is ook heel veel niet te zien. Blijft ook mooi zo'n collectie. Mijn laatste aanwinsten:

The Defiant Ones

https://eurekavideo.co.uk/wp-content/uploads/2019/04/NewWebPack_EKA70300_The_Defiant_Ones_DF_pack_300dpi.jpg

Marty

https://eurekavideo.co.uk/wp-content/uploads/2019/04/NewWebPack_EKA70294_MARTY_DF_packshot_300dpi.jpg

The Life of Emile Zola

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41CkKGUVPAL._AC_SY780_.jpg

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Fysiek.....weg met dat streaming geneuzel.

Nieuwe dvd'tjes....regio 1 speler er bij geplaatst en meteen wat dingen besteld uit Amerika die volgens mij nooit op regio 2 zijn uitgekomen...zoals Captain Caveman (uit de jeugd...heerlijk ), 2 seizoenen Superman animated (3e nog onderweg), Scooby Doo seizoen 3 (zat wel in zo'n speciale uitgave, maar ik had seizoen 1 en 2 al, beetje overkill om dan de uitgave in die auto te halen), Justice league/Justice league unlimited 4 seizoenen (hier maar iets van een 5-tal dubbel-afleveringen op dvd uitgekomen, nu tenminste genieten van alles compleet), Courage the cowardly dog (legendarisch....debiel dat dit niet hier te krijgen is), Casper the friendly ghost (de classics compleet).

Op regio 2 Batman gekregen van zoon want die heeft een box waar ie al in zit (ook nog onderweg voor mij, Batman animated compleet).

Clannad en Clannad afterstory, The ancient magus bride seizoen in 2 delen.

https://i.postimg.cc/L614XG4M/20210330-180906.jpg

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5071 votes

Op de dag dat mijn pakje van Indicator binnenkreeg (ik denk dat er momenteel geen label is met sterkere extra's, steeds weer onder de indruk wat ze nu weer uit een archief optakelen) heb ik weer wat gestopt met roken geld uitgegeven. Bij de Arrow sale ditmaal en ook hier weer focus op noir. Verwacht later dit jaar een flinke noircyclus in huize starbright. Net als dat ik van plan ben om later dit jaar veel aandacht te besteden aan door mij zwaar onderbekeken regisseurs als Fritz Lang (ik zag niet meer dan twee films van de 42 die op MM staan) en Samuel Fuller (pas drie van de 22 die hij regisseerde gezien)

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Eens gebruik gemaakt van de Arrow sale, hopelijk meer succes dan mijn Arrow bestellingen indertijd via Zavvi.nl:

A Doppia Faccia (1969)

La Morte Cammina con i Tacchi Alti (1971)

La Morte Accarezza a Mezzanotte (1972)

Alledrie op Blu-Ray trouwens

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.