- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
Ja, klopt (
)
Jouw review wist mij in ieder geval wakker te schudden.
(Tijd voor een betere versie dan mijn DVD)
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Paar tweedehands vondsten, 88 Films bestelling en een kleine Eureka! achterstand weggewerkt. Brengen de laatste tijd echt fantastische films uit
Mr. Vampire bijvoorbeeld ook in de pre-order.
https://i.ibb.co/mq50ZpM/1.jpg
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
thunderball
-
- 5879 messages
- 1414 votes
Zooo! Brix, heb jij de jackpot gewonnen? Jij koopt je rot de laatste tijd! 
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
Malick Heeft het begrepen thunderball
Op vakantie gaan zit er toch niet in dit jaar 
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
(vakantiegeld moet op
)
thunderball
-
- 5879 messages
- 1414 votes
Zou je me kunnen vertellen of bij The Belle Star Story ook (Duitse) ondertiteling zit? Ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik daar automatisch van uitging, maar dan bleek dat niet zo te zijn en had je dus niks aan de Italiaanse audio (lijkt me sterk dat veel Duitsers dat wel kunnen verstaan zonder ondertiteling) en een film in het Duits kijken vind ik niet echt mooi.
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
Update volgt zo gauw hij binnen is (a.s. woensdag)
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
Helaas..voor kasten is er geen plaats meer in mijn woning.
Al het mogelijke staat vol (zelfs in "creatieve"opstelling )
De DVD's en Blu-rays gaan al lang in opbergboxen 
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
Nog een paar erbij (Dogie_Hogan jaagde mij op kosten met zijn aanbiedingen tip
)
Hierna even op de plaats rust.
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
Zou je me kunnen vertellen of bij The Belle Star Story ook (Duitse) ondertiteling zit? Ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik daar automatisch van uitging, maar dan bleek dat niet zo te zijn en had je dus niks aan de Italiaanse audio (lijkt me sterk dat veel Duitsers dat wel kunnen verstaan zonder ondertiteling) en een film in het Duits kijken vind ik niet echt mooi.
De DVD is binnen, en helaas moest ik vaststellen dat de Italiaanse versie geen ondertiteling heeft (de Franse overigens ook niet)
De beeldkwaliteit is wel een enorme meevaller, nóg beter is met DVD m.i. niet mogelijk.
Ik heb letterlijk een andere kijk op deze film gekregen (en opgewaardeerd ook)
thunderball
-
- 5879 messages
- 1414 votes
Ok, daar was ik al een beetje bang voor. Is mijzelf nu al drie, vier keer overkomen, dus ik koop nu nooit zo maar iets meer op de Duitse Amazon, wanneer het er niet duidelijk bij aan staat gegeven en dan nog klopt het niet altijd.
Ik houd het in dit geval dus bij mijn Amerikaanse Wild East dvd.
Nog veel kijkplezier met alles wat je hebt aangeschaft (en sterkte met het opbergen).
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Hernoem dit topic in: ''Welke film(s) heeft Brix als laatst aangeschaft?'' 
thunderball
-
- 5879 messages
- 1414 votes
Beter: Welke films heeft hij nog NIET aangeschaft?
Wanneer hij alles heeft, krijgt hij van mij een poster van A Fistfull of Dollars voor boven zijn bed. 
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Stuur ik een foto op van Clint Eastwood. Met of zonder een ontbloot bovenlijf, Brix? 
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
Heren Malick, thunderball & de grunt
Het lijkt maar alsof ik zoveel aankopen doe omdat anderen zich (te) weinig melden de laatste tijd.
Er zijn hier andere gebruikers die bij tijd en wijle een blokje aankopen posten dat groter is dan mijn aanwinsten van een heel jaar samen.
Ik geef toe dat er bij mij wel wat regelmaat in zit, en vooral in deze periode wat meer uit de geldbuidel rolt 
Mag ik er terloops ook nog op wijzen dat mijn aankoopritme ook wel veel te maken heeft met de mij nog resterende tijd, die aanzienlijk beperkter is dan die van mijn jongere MM -genoten?
De tijd dringt a.h.w.
Dank voor de vriendelijke geste betreffende een poster of foto van dhr. Oostwoud.
Helaas ontbreekt het mij aan ruimte om die boven mijn bed te hangen.
Liever zou ik daar ook een joekel van een foto van Jacqueline Sassard hangen (al dan niet met ontbloot bovenlijf) maar om de een of andere reden heeft mijn vriendin daar dan weer bezwaar tegen 
Ik zou hem wellicht nog kwijt kunnen aan de binnenkant van mijn kelderdeur, en als dartboard gebruiken.
Maar zo respectloos zal ik toch maar niet zijn, al was het alleen maar omwille van de gevoelens van mijn mede-MM gebruikers die dhr Oostwoud net iets meer bewonderen.
Mag het anders misschien een poster van The Outlaw Josey Wales zijn?
Die film beschouw ik als het beste dat ik van de man gezien heb, en behoort zelfs tot mijn favoriete westerns in het algemeen.
Tot slot: een overzicht van mijn collectie is helaas onmogelijk, aangezien het meeste verpakt staat in opbergboxen(voorzien van labels om er nog een beetje wijs uit te kunnen worden)
Niet de fraaiste opbergmethode geef ik meteen toe, maar de beschikbare kasten puilen al lang uit.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
https://media.s-bol.com/RoJL1LNljEVz/550x714.jpg
https://cdn.shopify.com/s/files/1/2036/5517/products/MM00266417_600x.jpg?v=1559121078
Wel irritant trouwens dat een hoop van de films tegenwoordig een Engelse en Franse titel op de cover hebben. Spuuglelijk.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Wel irritant trouwens dat een hoop van de films tegenwoordig een Engelse en Franse titel op de cover hebben. Spuuglelijk.
Ze zouden daarvoor beter het Duitse model volgen en de cover dubbel bedrukken (binnen en buiten). Maar dat zal wel iets duurder zijn.