• 178.235 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.386 actors
  • 9.375.434 votes
Profile

Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zwolle84 wrote:

Toffe serie absoluut, maar helaas wel zeer slechte blu-rays. Ik heb dezelfde en alleen M:I 4 oogt en klinkt naar behoren, de rest (incl. deel 5, bizar genoeg) is (amper) dvd-kwaliteit.

Sorry to bring you the bad news...

Serieus? Hm, in dat geval had ik me moeten inlezen. Of anderen denken er weer anders over, kan ook natuurlijk. Moet ze nog kijken.

Weg enthousiasme

Edit: Mission: Impossible - Rogue Nation Blu-ray Review | High Def Digest - bluray.highdefdigest.com

Blu-Ray Review: Mission: Impossible - Rogue Nation - Recensie op FilmTotaal

Hier noemen ze de vijfde film weer fantastisch in br...

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Ja, sorry... Ik ben normaal ook zeker niet moeilijk op dit vlak of zie de mankementen niet eens, maar hier dacht ik echt dat er iets met m'n tv was.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zwolle84 bekijk mijn linkjes eens.

Krijg toch meer het vermoeden dat je misschien of te kritisch was of dat je tv of br speler kuren had?

Kan me ook niet voorstellen dat zulke AAA titels een beroerde videokwaliteit op br zouden hebben.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Ik heb de NL versie van 5, weet niet of dat verschil maakt. Het ligt iig 100% zeker niet aan m'n tv/settings of wat dan ook, want ik zat het al kijkend met andere signalen te vergelijken. Gloednieuwe 4k-tv ook.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zwolle84 wrote:

Ik heb de NL versie van 5, weet niet of dat verschil maakt. Het ligt iig 100% zeker niet aan m'n tv/settings of wat dan ook, want ik zat het al kijkend met andere signalen te vergelijken. Gloednieuwe 4k-tv ook.

Apart. Ga ze voorlopig niet kijken, maar misschien wel binnenkort even testen op kwaliteit. Gelukkig zijn de reviews positief, maar het zou zonde zijn als er twijfels zijn bij kijkers.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3125 votes

Ik heb de UK versie van deel 5. Qua beeld vond ik het heel erg goed. Kleuren zijn fantastisch, veel details, een dun laagje grain. Kan misschien ook aan de manier waarop het geschoten is liggen, zoals in de review op HDD. Dus met de intentie om het er op een bepaalde manier uit te laten zien.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

DVD-T

• 15565 messages
  • 3125 votes

Qua geluid ook? Hmm. Weet niet hoor. Bij mij klonk dat erg goed. Gebruik de motor achtervolging momenteel veel als demo materiaal.

Van 1-3 weet ik dat het niet allemaal erg goed is. Maar de laatste twee vind ikzelf erg goed.

Ook Bluray.com geeft een hoge score aan zowel beeld als geluid: Mission: Impossible - Rogue Nation Blu-ray

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Hmm, vreemd. Nu begin ik aan mezelf te twijfelen of ik dan niet met een andere blockbuster in de war ben, zie het namelijk ook niet in m'n reactie bij de film staan.

Over 1-3 ben ik sowieso zeker, want daar was het deel 4 die er enorm uitsprong.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zwolle84 wrote:

Hmm, vreemd. Nu begin ik aan mezelf te twijfelen of ik dan niet met een andere blockbuster in de war ben, zie het namelijk ook niet in m'n reactie bij de film staan.

Over 1-3 ben ik sowieso zeker, want daar was het deel 4 die er enorm uitsprong.

Deel 4 is ook vrij recent, de andere delen niet. Is het toch ook wel logisch dat deel 4 veel mooier oogt op beeld?

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Deel 4 is ook vrij recent, de andere delen niet. Is het toch ook wel logisch dat deel 4 veel mooier oogt op beeld?

Dit is anders, zit hem niet in de leeftijd van de films maar in de transfers. Films uit de jaren 50 klinken en ogen bij mij mooier dan deze drie films.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3125 votes

Niet helemaal. De masters die gebruikt zijn, zijn ook al wat verouderd en niet geremastered/gerestaureerd. Daarnaast is een goede transfer natuurlijk ook van belang. Maar het begint bij de masters.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Ik heb even een snelle check gedaan met deel 2 en 5 om er zeker van te zijn. Wat die laatste betreft zal ik me inderdaad vergist hebben; beeld en geluid erg goed. Deel 2 is precies zoals ik me herinnerde: regelrechte dvd-kwaliteit, zowel qua beeld als geluid. Het toch al iele geluid komt ook bijna geheel uit m'n drie front speakers, uit die achterste komen alleen wat minimalistische dingetjes.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3125 votes

Snelle check? Dat opstarten van die Paramount schijfjes duurt altijd een eeuwigheid

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Vreselijk ja. En die onzin kun je nog niet skippen ook.

Warp

• 963 messages
  • 3051 votes

Zwolle84 wrote:

Warp

Gave film! Dat is een dvd, neem ik aan?

Inderdaad erg gave film, heb hem zojuist gezien! Is inderdaad een dvd

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Arrow Sale!

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

(afbeelding)

(afbeelding)

2 voor €10.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Nice, m'n preorder komt opeens met speciale sleeve. Was nog niet bekend toen ik hem bestelde.

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/91%2BHQIyTLnL._SX522_.jpg

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zwolle84 wrote:

Nice, m'n preorder komt opeens met speciale sleeve. Was nog niet bekend toen ik hem bestelde.

(afbeelding)

De beeldkwaliteit van je film schijnt heel erg matig te zijn, dvd kwaliteit

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

De beeldkwaliteit van je film schijnt heel erg matig te zijn, dvd kwaliteit

Nu lach je nog...

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Zowaar een -80% uitverkoop in de lokale Blokker en deze box meegenomen voor uiteindelijk maar 4 euro:

http://i.imgur.com/qtAI9Mx.jpg

Met daarin:

Boys (1991)

Alles Moet Weg (1996)

The Little Death (1996)

Team Spirit (2000)

Alias (2002)

Team Spirit II (2003)

Buitenspel (2005)

Vermist (2007)

Los (2008)

Dossier K. (2009)

Zot van A. (2010)

Het Vonnis (2013)

Niet meteen mijn favoriete Vlaamse regisseur, maar hoor hem wel graag vertellen en dan is het mooi meegenomen dat er per film nog een hoofdstuk in het boek aan gewijd is.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Gedeelte van m'n Zavvi bestellingen binnen:

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0613/1313/products/BSF_3D_large.jpg?v=1449050362

Had 'm al op DVD, maar deze 88Films release is té smakelijk om te laten liggen

http://s4.thcdn.com/productimg/600/600/10639530-2144346962166256.jpg

Steelbook met deel 1 en 2. Voor een tientje een opvallend goedkope optie (en een erg fraaie).

En deze 3 samen voor €15:

(afbeelding)

(afbeelding)

Mr. Horror (vreemd genoeg één van de uitgaves die lastig te verkrijgen is tegenwoordig)

(afbeelding)

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ah, mijne was €9,19 zie ik nu Verdomme.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Mediamarkt:

(afbeelding)

€7 (DVD).

(afbeelding)

3D BR voor €5

(afbeelding)

BR voor €6

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Online bestelling bij CEX:

€0,10

(afbeelding)

€0,25

(afbeelding)

Lichtelijk teleurgesteld, dacht dat het om het origineel met Arnie ging.

€0,50

(afbeelding)

(afbeelding)

€0,75

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

€1,00

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

€1,50

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Teleurstellend. Dacht dat het om de Italiaanse giallo Torso ging

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

€2,00

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

€2,50

(afbeelding)

Dacht dat het om de geweldige 80's remake ging, maar deze lijkt me ook wel de moeite waard.

€3,00

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51S4l3EG0kL._SY445_.jpg

€4,00

(afbeelding)

€6,00

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/31p-2y3TcPL.jpg

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.