• 177.985 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.113 votes
Profile

Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Wel nice met sinterklaas in aantocht. Als je samen kadootjes gaat kopen en beide een dure box aanschaft kun je er mooi een extra meenemen.

Decec

• 6741 messages
  • 8582 votes

Wie zijn dol op:

Mission Impossible

aanbieding

alleen vandaag Free Record Shop

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Bij de FRS is er een actie waar je 5 euro korting kan krijgen op Blu-ray's vanaf 15 euro tegen inlevering van 2 oude Blu-ray's, die er natuurlijk netjes uit moeten zien.

Ik heb 3 verrotte films waar ik morgen 2 zal inlevering voor Crank box ofzo van 15 euro.. lekker 10tje bijleggen

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dagaanbieding bij BOL:

Intouchables voor €9,99 op dvd

(normaal minimaal €15,99)

stinissen (crew films & series)

• 23436 messages
  • 76921 votes

kappeuter wrote:

Dagaanbieding bij BOL:

Intouchables voor €9,99 op dvd

(normaal minimaal €15,99)

Dank je is echt een aanrader

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

vandaag is het de laatste dag bij de FRS dat Game of Thrones op DVD en Blu-ray 15 euro zijn.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Box met 25 films voor 25,- bij Cosmox:

Met:

The box

Georgia rule

The ghost writer

Michael Clayton

Prestige Collection: The aviator

Stone

Trust

La femme Nikita

Herbie Hancock

Elephant white

16 Blocks

Ciske de Rat

Nora Roberts: High noon

Secret Defense

Prestige Collection: Bad Lieutenant

Chaos

Make it happen

Rambo IV (Directors Edition)

Barbarossa

Gamer

Dangerous Man (A)

Seuls two

Long weekend

Laws of attraction

Shade

25 Voor 25 Euro Box | DVD | 8715664103487 | Cosmox.nl | Altijd alles gratis thuisbezorgd.

(geen verzendkosten)

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

vanaf 3 en 7 januari heeft de FRS nieuwe prijzen..

Vele DVD's van toen 8 euro worden 5.. En vele 5 euro titels gaan omlaag naar 1 tot wel 3 euro.

Dit geldt ook voor vele Blu-ray titels. Tussen de 3 - 8 euro zijn er tientallen toptitels op Br te vinden.

Niet alleen films, maar ook CD's en games

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

En is dat permanent of is het van 3 tot 7 januari?

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2570 votes

Hoe weet je dat?

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Tot 3 januari hebben alle FRS filialen de tijd om AL hun producten (dus muziek, spellen en films... maar mogelijk ook hardware) te scannen. Vele producten worden verlaagd. Dus zo heb je vele DVD titels die nu 8 euro zijn, worden verlaagd naar 5 euro. 5 euro films worden 1 of 3 euro. Blu-ray's van 10 euro, worden 3, 5, 7 en 8 euro. 8 euro worden 3 of 5 euro.

Niet alleen de ronde prijzen, maar ook volle prijzen, zoals de Jurassic Park Blu-ray trilogie. Van 34,99 naar 25 euro. En een oude Godfather Blu-ray box van 39,99 naar 25 euro.

Er komen ook andere actie's, zoals een groot aantal titels op DVD voor 5 euro per stuk (3 voor 10).

Houd rekening mee dat de producten met prijsverlaging per filiaal verschillen. Niet elke winkel kan snel alle afgeprijsde producten in de winkel presenteren... daarnaast horen alle in prijs verlaagde producten apart te staan van waar ze hoorden (een soort koopjeshoek), maar niet elk filiaal zal dit doen, sommige zetten de producten gewoon waar ze het beste horen/al stonden.

De producten die verlaagd zijn, worden met een vierkante witte sticker met rode getallen als prijs aangegeven.

Ik zou zeggen, ga vanaf 3 januari ff langs bij een filiaal en kijk rond. Wie weet is er wat leuks te vinden.

Ikzelf moet nog de films ff doorspitten, maar dat doe ik wel wanneer ik alles heb in de winkel.

filmliefhebber92 wrote:

Hoe weet je dat?

Ik werk daar.

Hoelang het gehele actie duurt weet ik nog niet, maar ga vanuit dat het meer dan 1 maand zal duren. Er is groot kans dat de producten die in prijs verlaagd zijn hetzelfde verlaagde prijs zullen behouden tot ze op zijn!!!

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Ah oké, zou wel lekker zijn als er films naar 5 euro gaan die 8 euro waren. Daar zitten namelijk de meest recente bij.

Rise of the Planet of the Apes, 50/50, The Inbetweeners Movie, die wil ik bijvoorbeeld nog. Zou mooi zijn als die na 3 januari maar 5 euro zijn!

Ik moet wel zeggen dat ik pas al een aantal titels zag van 3 euro per stuk. En ik kocht Spirited Away die normaal altijd 8 euro is voor 5 euro!

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2570 votes

Dus dit is niet als je online besteld?

errr

• 542 messages
  • 1018 votes

tot 1 januari 23.59 15% korting op alles bij wowhd.nl

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

filmliefhebber92 wrote:

Dus dit is niet als je online besteld?

shops only. maar kijk voor de zekerheid op internet na 3-1 want het zou zo kunnen dat de hoofdkantoor het ook daar toch gaat invoeren.

shockdog

• 322 messages
  • 1024 votes

Mad Men: Seizoen 1 t/m 4 voor €35 bij Free Record Shop

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

zal ws. bij de opruiming zijn. Je zal meer titels dan dat vinden voor weinig.

Ik heb voor mezelf een JP trilogie box op Blu-ray achtergehouden. Kost maar 25 euro! (ja, 20 met personeelskorting)

errr

• 542 messages
  • 1018 votes

Minotaures wrote:

zal ws. bij de opruiming zijn. Je zal meer titels dan dat vinden voor weinig.

Ik heb voor mezelf een JP trilogie box op Blu-ray achtergehouden. Kost maar 25 euro! (ja, 20 met personeelskorting)

Bij zavvi kost tie 11,50

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

dan koop ik hem via zavvi

errr

• 542 messages
  • 1018 votes

Heb ik ook gedaan

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

top man, bedankt voor de tip!

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

Bij mediamarkt (sommige in België althans) maar 10 euro.

Goede tips Minotaures, bedankt.

Ik heb nog een vraag; hier werd gesproken (door Kappeuter) over de 25 dvd's voor 25 euro-box. Deze werd bij FRS en Cosmox beiden aangeboden rondom de jaarwisseling maar op beide sites kan ik de link niet meer openen. Weet jij of die box nog ergens te koop is? Online of in een FRS filiaal?

Sowieso stap ik binnenkort even filliaal in om rond te neuzen naar koopjes

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Bij de mediamarkt: dvd's 10 euro per kilo (dat zijn 11 dvd's).

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Heb er tussen gegraaid een uurtje geleden. Er zit welgeteld GEEN ENKELE boeiende titel in die bak

De paar redelijke films die er nog tussen zouden moeten liggen volgens de poster waren ook nergens te bekennen. Troep als Uri Geller en Highlander 5 ligt er integendeel in overvloed.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

media markt en presenteren

die gasten moeten toch niks hebben van hun film inkomsten, dus daar hebben ze maling aan hoe het staat en wat de prijzen zijn. Medewerkers bij de filmafdeling vind ik gewoonweg slordig. Vele presentatie's slaan nergens op en nodigen weinig klanten aan om ff te kijken. Daarnaast heb ik zelfde titels met verschillende soorten prijzen gezien

gewoon laksheid, geen interesse en weinig motivatie lijken me een rol spelen. Daarnaast hoort een afdelingsmanager de boel netjes te runnen.. dus geen bak van een meter diep volgeflikkerd met titels, presentatie's waar mensen zowat moeten gaan liggen om erbij te kunnen..

Weetniet of die gasten zich aan een bepaalde procedure moeten houden, maar dit is mijn 1ste indruk daarvan.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Wij van wc eend

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Ik loop d'r ook bijna altijd weer met lege handen uit.

Prijzen die te hoog zijn in vergelijking met bijvoorbeeld een Free Record Shop of Bijenkorf.

Bakken waar gewoon alles in wordt geflikkerd waardoor 't geen doen is om fatsoenlijk te kijken.

En rekken die tot de grond komen waardoor je gedwongen wordt om op je knieën te zitten.

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Het is dat ik er soms nog heel mooie dingen uit vis, maar fraai staat het allerminst inderdaad. Over het algemeen zitten er wel goede films tussen, maar dat zijn dan de films die al jaren in de uitverkoopbakken liggen.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3123 votes

Is in de mediamarkt in Duitsland wel anders. Daar staat alles erg mooi gepresenteerd (net zoiets als de frs), daarnaast ook stukken goedkoper dan de Nederlandse winkels. Vaak wat leuks daar gevonden voor 1 of 2 euro.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.