- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Klopt, enig voordeel is dat je gericht naar films kan zoeken en het assortiment lekker uitgebreid is. Daar is dan ook alles mee gezegd. Verder niks mis met de site, alleen de prijzen vind ik toch wel schandalig hoog voor een internet-only winkel(waar je de prijzen toch lager zou verwachten).
magnifique
-
- 206 messages
- 0 votes
bol.com
4 x wat besteld
4 x ging het mis
3 x ging het mis met een een afgeprijsde dvd ...kreeg ik bericht na een paar weken dat ie niet meer leverbaar was
1 x werd er geleverd maar na ongeveer 40 minuten stopte de ondertiteling er mee, dvd terug gestuurd, hoop gedoe en lang op mijn geld moeten wachten.
nooit meer bol.com voor mij
.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Heb voorheen best vaak besteld bij Bol.com, is altijd goed gegaan. Je hebt dus gewoon veel pech gehad, magnifique. Maar ik zou niet weten waarom ik daar nu nog dvd's zou moeten kopen, met die prijzen.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Ondertiteling op een dvd is natuurlijk nooit iets waar een winkel iets aan kan doen, die krijgen die dvd's ook geseald binnen. Levering met zeldzamere dvd's(langere levertijd) heb ik ook wel is problemen mee gehad.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Ik zit wel nog steeds te wachten op een levering van dvdoutlet. Nog nooit meegemaakt dat het zolang duurt...
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Jackass 1, 2, 2.5 en 3 voor €25 als boxset bij Bol voor een weekje.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 (2-disc SE) voor €9,- te koop bij Saturn Tilburg.
Virix
-
- 100 messages
- 187 votes
Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 (2-disc SE) voor €9,- te koop bij Saturn Tilburg.
Zo dat is geen geld! Ik woon in Tilburg, misschien dat ik zo even langs fiets! 
Edit: Nogmaals hartelijk dank voor de tip, heb hem uit de bak gevist! Er staat een grote, diepe bak vol met Harry Potter en the Deathly Hallows! Daarnaast staan er nog wat bakken met meer DVD's voor een niet al te hoge prijs, heb niet goed gekeken welke had haast! 
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Graag gedaan.
Ik was er vanmorgen om 10 uur al. Toen waren ze de dvd's net in zo'n display aan het zetten bij de infobalie.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Belachelijk dat het voor 10 euro te koop is en bij andere winkels ze de volle 20 euro er voor vragen... Eigenlijk juist andersom, 20 euro voor een film is way too much. Binnenkort ook maar even halen, HP is altijd zo fijn om op DVD te hebben 
Virix
-
- 100 messages
- 187 votes
Ik heb in het foldertje dat ik binnen krijg van Blokker een aanbieding gezien: 5 DVD's voor 5 euro. Ik weet niet of dit alleen in Tilburg is, maar wel een leuke aanbieding. Zitten wel wat geinige films bij (Domino, Serendipity enz.)
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
bol.com
4 x wat besteld
4 x ging het mis
3 x ging het mis met een een afgeprijsde dvd ...kreeg ik bericht na een paar weken dat ie niet meer leverbaar was
1 x werd er geleverd maar na ongeveer 40 minuten stopte de ondertiteling er mee, dvd terug gestuurd, hoop gedoe en lang op mijn geld moeten wachten.
nooit meer bol.com voor mij

Mocht er wat mis gaan (geplette verpakking, late bezorging), komt dat door Select Vracht, maar dat gebeurd ook met bestellingen bij andere on-line shops.
Virix
-
- 100 messages
- 187 votes
Vandaag bij de Blokker uit die bak gevist:
Jurassic Park: The Lost World €3,99
Martin Scorsese Collection met daarin: €7,50
After Hours
GoodFellas
Who's That Knocking At My Door
Alice Doesn't Live Here Anymore
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Die blokker voor 5 voor 5 euro is het hele jaar door, Bart Smit heeft in Almere veel meer keuze (ook altijd dezelfde keus als blokker, alleen dus bij Smit wat meer keus). Zitten prima filmpjes tussen afentoe.
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
Ik denk dat het een fout van Bol.com is maar behalve dat je 20% korting krijgt op bepaalde blurays (bij aankoop van 2 titels) staat bv de X-men Quadrilogy en de Die Hard Quadrilogy (bluray) beide voor 16,99 te koop.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Submarino nu slechts €9,99 bij FRS (+3 voor 25):
Submarino - Thomas Vinterberg - DVD - freerecordshop.nl
Cyrus idem dito:
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Dit maal alleen voor de abonnees van Veronica magazine:
Veronica Magazine - veronicamagazine.nl
4,99 voor seizoen 1
Combustibility
-
- 1287 messages
- 345 votes
Ik denk dat het een fout van Bol.com is maar behalve dat je 20% korting krijgt op bepaalde blurays (bij aankoop van 2 titels) staat bv de X-men Quadrilogy en de Die Hard Quadrilogy (bluray) beide voor 16,99 te koop.
Ik denk dat het inderdaad een fout geweest is van Bol.com. Als ik vandaag kijk zie ik dat de prijzen fors omhoog gegaan zijn 
magnifique
-
- 206 messages
- 0 votes
Vanaf woensdag 27 april bij Aldi...
Italiaanse speelfilms op dvd voor 6,99 per stuk...
In de folder die ik aantrof in mijn brievenbus staan de volgende titels:
La Solitudine dei Numeri Pr...
Ik hoop dat er in de winkel meer titels beschikbaar zijn...
.
magnifique
-
- 206 messages
- 0 votes
ALDI
Zojuist terug van de Aldi, ik ben in 2 filialen geweest.
Ik weet gelijk weer waarom ik nooit in dit soort winkels kom, de dvd's met Italiaanse speelfilms waren er niet. Niet geleverd was het antwoord en bij het andere filiaal mompelde iemand in slecht te verstaan Nederlands iets.
En dit is vaker bij dit soort winkels, een hoop aanbiedingen in de folder maar meestal ga je voor niets naar hun winkel.
Bespaar je de moeite en ga niet naar de Aldi voor de dvd's, ik ben zojuist een uur van mijn tijd verloren aan de Aldi.
magnifique
-
- 206 messages
- 0 votes
Lokkertjes noem ik zoiets!
Ja dat denk ik ook...ik heb het nu een aantal keren meegemaakt bij de Aldi en Bol.com
iedere keer werd ik teleurgesteld.
Wel jammer want nu moet ik weer iets negatiefs neerzetten hier.
Gelukkig heb ik bij een aantal andere winkels wel goede ervaringen.
.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Aanbiedingen vliegen er bij de Aldi uit, als je niet voor de deur ligt 's ochtends kan je het soms al vergeten. Al weet ik niet of dat ook voor DVD's geldt.
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7278 votes
Ik denk niet dat Italiaanse speelfilms bij de Aldi per definitie lokkertjes zijn. 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Bij de FRS: 2 voor 15 (DVD's) selectie
En vanaf vandaag, genoeg Warner Bros essentials (Blu-ray) 3=2 actie.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8150 votes
Vandaag in de Aldi geweest en de Italiaanse dvd's lagen er gewoon.
Zal wel een filmliefhebber bij die andere Aldi werken, die ze achterhoudt.
magnifique
-
- 206 messages
- 0 votes
Aanbiedingen vliegen er bij de Aldi uit, als je niet voor de deur ligt 's ochtends kan je het soms al vergeten. Al weet ik niet of dat ook voor DVD's geldt.
Ik was er bij openingstijd en kon het direct al vergeten omdat die dvd's er gewoonweg niet waren ha ha
waardeloos die Aldi en die andere Aldi waar ik iets later was ook, Aldi 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Mediamarkt zet zijn eigen vrijmarkt buiten, iig in Almere, Blu-Rays voor 2,99 en DVDs voor 1,-!
Virix
-
- 100 messages
- 187 votes
Ook FRS houdt uitverkoop, niet gekeken of er wat bijzonders tussen staat: