• 178.404 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.671 actors
  • 9.378.149 votes
Profile

Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic

Zinema (crew films)

• 10276 messages
  • 7283 votes

Tsja, die mooie replica had je niet genoemd hè? Oeps, DeLorean. Mooi man.

(afbeelding)

Ik wil deze wel!

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Zinema wrote:

Huh? Hier staat hij voor 12,99.. Klik.. Welke Mediamarkt is dat?

Bij de Media Markt in middelburg hadden ze een fout gemaakt bij de dvd's van The Bucket List dus toen waren ze 6 euro.

Zinema (crew films)

• 10276 messages
  • 7283 votes

Dat zijn prettige fouten.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Prijzen verschillen per Media Markt filiaal!

Ook folders zijn gerelateerd aan het betreffende MM filiaal. Je kan met de folder in de hand naar een ander Media Markt filiaal gaan en merken dat de actie daar helemaal niet geldt.

Wat op de Media Markt site staat als prijs hoeft niet de prijs in jouw MM filiaal te zijn. Meestal in de winkel goedkoper.

Bepaalde Media Markt filialen zijn ook veel goedkoper dan andere filialen. Men kijkt naar de lokale markt / concurrentie.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Corleone is nu echt betaalbaar mensen. Ik ga hem maar eens aanschaffen.

http://www.vergelijk.nl/dvd...

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Hij ligt zelfs voor nog minder bij de Mediamarkt, 19,99 bij mijn Mediamarkt Frank! Zelfde geldt ook voor de Back to the Future box, die is "maar' 49,99 ten opzichte van 70 euro online.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ja, dat zie ik bij welk dvd heb je aangeschaft-topic, maar ik heb helaas geen Mediamarkt in de buurt. Ben ik aan benzine al meer kwijt haha.

Krijg je die aansteker er ook nog bij trouwens?

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

moviemafketel wrote:

Ja, dat zie ik bij welk dvd heb je aangeschaft-topic, maar ik heb helaas geen Mediamarkt in de buurt. Ben ik aan benzine al meer kwijt haha.

Krijg je die aansteker er ook nog bij trouwens?

je kan de box ook via internet bestellen, alleen is hij op dit moment niet op vorraad

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Ik heb het gevoel dat de box wel iets is afgeslankt moviemafketel, dus ik denk gewoon alleen de hoesjes+discs.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Sasja wrote:

(quote)

je kan de box ook via internet bestellen, alleen is hij op dit moment niet op vorraad

Echt waar? Kan ik hem daar bestellen?

Nee even serieus, wil hem dan uiteraard ook voor 19,99 maar dat is helaas niet mogelijk.

Ach misschien koop ik bij Wehkamp of zo. Incl. verzendkosten ook maar 26 euro of zo. Ik wil Corleone al heel lang hebben, dus die moet en zal voor de kerst hier liggen.

Zinema (crew films)

• 10276 messages
  • 7283 votes

Het kan nog goedkoper dan Wehkamp. Klik. Scheelt je toch weer 2 euro.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

ja dat was mijn eigen link lol, maar ik vertrouw die 3 dvd's niet bij DVD Outlet. Moeten er 6 zijn namelijk.

Zinema (crew films)

• 10276 messages
  • 7283 votes

Oeps. Zou dan idd voor de Wehkamp gaan.

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Voor mensen die interesse hebben in Spiderman 3 ligt hij voor 4 euro bij de Bart Smit.

shockdog

• 322 messages
  • 1024 votes

In de Vrij Nederland webshop:

24: Seizoen 6 €10

West Wing: Seizoen 1 t/m 7 €10 p stk

Millenium deel 1 en 2 €12.50 p stk

Grijp je kans! €1.95 verzendkosten.

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Gangs of New York steelbook edition is 3 euro bij de Bart Smit.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

A.s. donderdag kost de witte Friends-collectie-box ipv 95 euro, maar 50 euro. @ MediaMarkt

(afbeelding)

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Waar?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

MediaMarkt.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

50 euro, verrekte shizzle. Da's geen geld. Jammer dat ik elke aflevering al wel 10 keer heb gezien, twijfel alsnog een klein beetje.

Alhoewel, heb net van mn werk ook een 25 euro waardebon gekregen voor de Mediamarkt...

Waar zie je het eigenlijk staan Eline? Kan het niet zo 1,2,3 op de site vinden. Ik zoek nog even verder.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ik hoorde het van een vriendin, die zag het in het krantje staan. Ik heb van mijn werk een cadeaubon van €50,- gekregen, wou hem daar sowieso al van kopen, maar nu hoef ik geen 45 euro bij te leggen. Je moet er volgens mij wel snel bij zijn. Ik wou hem eigenlijk 's avonds na mijn werk gaan halen, maar vrees dat het dan al weg is. Dus ik stuur mijn vriendin 's ochtends al, haha.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Hmm, die krantjes zijn vaak alleen van de regionale Mediamarkten, elk filiaal heeft zn eigen aanbiedingen vaak. Bekijk de folder voor Maastricht o.i.d. wel eventjes.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Daar staat ie wel in, heb hem net ook in mijn handen gehad. Actie is dus alleen voor de 23e.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Vervelende is dat de nieuwe folders nog nie online staan en ik heb zo'n nee-nee sticker op mijn brievenbus Kan dus niet zien of ze hem in Grunn ook gaan verkopen

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Haal je die sticker er een week vanaf lol.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Ga morgen na Harry Potter sowieso even langs de Mediamarkt, ze hadden de vorige keer die geile Back to the Future box met de delorean, sports almanak e.d. ook voor 50 euro liggen ipv 70 euro online. Pak dan gelijk even de folder erbij

GGG

• 523 messages
  • 586 votes

Net B2TF trilogy gekocht op BR bij Freerecordshop voor erg weinig... Dat gaat genieten worden vanavond. 25 jaar later...toen ik op mijn first date met mijn huidige vrouw in de bioscoop ben gaan kijken.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2537 votes

Heb gehoord, omdat de Musicstore failliet is, verkopen ze muziek, film en game(software) voor de helft van de prijs. Lijkt me wel super om een Blu-ray'tje voor 5 - 8 euro te verkrijgen.

Ik ben er niet geweest, durf niet te zeggen of het 100% klopt. Ik heb het enkel gehoord.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Zou wel tof zijn (voor de klant dan). Die bij ons draait wel nog flink, geloof ik.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Tot 60% korting op DVD's en BR bij bol.com opruiming.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.