- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik vind het heerlijk om lekker lui Nederlandse ondertiteling te hebben en baal er dus ook nog steeds van dat die er zelden bij zitten. Zie je weer een geweldige aanbieding bij play en amzon en dan scroll je naar beneden en
Hebreeuws,IJslands maar geen Nederlands.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8284 votes
Hebreeuws,IJslands maar geen Nederlands.
Haha, ja, dat is dan wel k*t, ja! Heb ik ook vaak, staan er tien van de meest buitenissige talen bij, maar geen Nederlands!
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1780 votes
Ik vind het heerlijk om lekker lui Nederlandse ondertiteling te hebben en baal er dus ook nog steeds van dat die er zelden bij zitten.

Zeker bij films waarbij je nogal wat moet nadenken heb ik graag NL ondertiteling. Zo heb ik een keer Fear and Loathing in Las Vegas zonder ondertiteling gekeken. Daar wordt zo onduidelijk in gesproken dat ik geen idee had wat er nou precies gezegd werd.
mister blonde
-
- 12698 messages
- 5832 votes
Bij de box waar ik het over had, zitten bij de meeste films ook NL ondertiteling (volgens mij 5 van de 7)! Bij Play heb je sowieso net zo vaak wel als geen NL ondertiteling. Bovendien kun je anders altijd de Engelse ondertiteling nog op zetten.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Die gok neem ik dus niet bij play als het er niet specifiek bij staat.
Bij Amazon nu 5 keer gemaild of het met Dutch subs was en 5 keer helaas pindakaas, dus ik blijf neuzen naar de acties MET Nederlandse ondertiteling.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Bij Play.com kun je zoeken op DVD subtitle.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ok, dat heb ik trouwens ook aan Amazon gevraagd laatst.
Helaas doen ze dat nog niet.
Heel klein stukje uit de mail die ik terug kreeg van ze op die vraag.
Rest assured, I will happily pass your message on to the appropriate department who will be glad to review your message. Customer feedback such as yours helps us to continue improving the selection and service we provide. We appreciate the time you've taken to write to us.
Nu maar hopen dat ze het echt doorgeven, zal namelijk vast niet de 1e zijn die dat aan hun heeft gevraagd zo'n zoekactie op subtitle.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Die tips van play zijn leuk en alles, maar irriteren jullie je er dan niet aan dat er geen Nederlandse ondertiteling bijzit?
Want als jullie dat niet uitmaakt zie je natuurlijk dagelijks geweldige aanbiedingen bij Amazon en Play etc.
Ach, ik lees het Engels net zo makkelijk weg als Nederlands. Snap mensen echt niet dat ze geen Engels kunnen. Vanaf dat je klein bent krijg je al met Engelstalige programma's, films en zelfs termen/kreten te maken. Het sluipt erin zeg maar.
Hellraiser Cube Box slechts 32,99 bij bol.com(en deze week dus geen verzendkosten). Ik zeg DOEN! 
Zeker goedkoop, tientje goedkoper dan bij mijn Mediamarkt! Overigens vind ik het maar een flutboxje. De afmetingen van de kubus zijn aan alle kanten niet groter dan een cd hoesje. Houd ik het maar lekker bij mijn oldschool RCV box(waar ook de children of the Corn en Nightmare on Elm street box van zijn).
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik kan Engels beste robert, heb zelfs op school gezeten jahaaaaaa 
Nee, lekker ouderwets onderuit op de bank en als je een woordje niet snapt zulke leuke lettertjes eronder waardoor ik weer precies weet waar het over gaat. Luiheid en film gaat bij mij samen. Kun je zelfs even een beetje verslappen qua aandacht, de ondertiteling kauwt het mij allemaal rustig voor. 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Snap het ook wel hoor, heb zelf bij voorkeur ook het liefst met Nederlandse ondertiteling. Alleen als er een leuke film voor 3 euro op CD Wow te koop is zal het mij eigenlijk een worst wezen wat er bij zit natuurlijk.
Lees dagelijks de Metro op stage, hebben wel leuke aanbiedinkjes met mainstream films. Voor de liefhebber zou ik maar zeggen.
Ook kan je er de complete James Bond collectie(42 dvd's) voor 109,95 kopen. Of een Fifa verzamelbox voor 39,95.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Wow

Die is echt retevet, was ik maar rijk.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
In de zomer zou ik zo'n boxje wel kopen inderdaad, als het stufi vrij besteed kan worden 
Laatste 'grote box' uitgave zal voorlopig bij Superman blijven voor mij.
bartsch
-
- 213 messages
- 282 votes
Kopps voor 1,80 bij de bart smit! (of je koopt er 4 andere, mindere titels bij voor het totaal 5 euro)
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Aldi Nederland wat leuke films voor 6,99
Brix
-
- 19683 messages
- 5119 votes
De overschotten van die Aldi DVD aanbiedingen zijn achteraf meestal nog een stuk goedkoper te krijgen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Is alles niet achteraf goedkoper te krijgen in deze wereld? 
Als we overal 5 jaar op wachten zijn al die dvd's supergoedkoop.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Daarom ben ik heel blij met de komst van blu-ray. 
shockdog
-
- 322 messages
- 1024 votes
€10 voor Toy Story 3 (dvd) bij Mediamarkt
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Dan is hij goedkoper dan Toy Story 1 en 2 die in de meeste winkels alweer +/- € 15 kosten 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik blijf dat absurde bedragen vinden voor relatief leuke filmpjes.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ergens wel logisch, dat de prijzen dan weer omhoog schieten als er een nieuw deel in de bios draait, maar ik vind het echt te duur voor 'oudere' filmpjes. Komt wel weer een combi-box binnenkort, denk ik.
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Als die er komt, ga ik die zeker aanschaffen. Heb deel 1 en 2 namelijk nooit gezien (schaaaam)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik wel, die vond ik niks aan, maar bij deel 3 was ik verkocht. Wil 1 en 2 dus maar weer eens herzien.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2582 votes
Bij de HEMA titels met origineel hoesje (geen QFC dus) voor 4,99
titels als
As it is in Heaven
Million Dollar Baby
Girl with a pearl earring
Gladiator
Alles is liefde
Er was een keuze uit ongv. 10 films, deze weet ik nog zeker.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Gekocht bij FRS fysiek.
Sunrise: A Song of Two Humans (1927) 2.50Euro
Cheung Gong 7 Hou (2008) 2.50Euro
En zo lag er nog veel meer voor die prijs, had alleen geen tijd om te spitten want meestal liggen er heel weinig koopjes daar, nu dus best veel... Je kunt tegenwoordig ook je oude Dvd's inruilen. Wat gaan ze dan met die oude exemplaren doen? Geen idee.
Somers Town (2008) 9.95 Euro
Kon ik niet laten liggen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja, ik kreeg het ook binnen in mijn mailbox, maar helaas GEEN Sopranos met vette korting grrrrrrrrr 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
en GEEN Criminal Minds of Grey's Anatomy! *Schrijft klachtenbrief*
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Dat is uiteraard zeer goed te begrijpen Eline, die series zouden elke week duurder moeten worden 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Echt niet! C.M. kost al 49 euro ofzo! Belachelijk!