• 178.383 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.594 actors
  • 9.378.050 votes
Profile

Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik vind het heerlijk om lekker lui Nederlandse ondertiteling te hebben en baal er dus ook nog steeds van dat die er zelden bij zitten. Zie je weer een geweldige aanbieding bij play en amzon en dan scroll je naar beneden en Hebreeuws,IJslands maar geen Nederlands.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8284 votes

moviemafketel wrote:

Hebreeuws,IJslands maar geen Nederlands.

Haha, ja, dat is dan wel k*t, ja! Heb ik ook vaak, staan er tien van de meest buitenissige talen bij, maar geen Nederlands!

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1780 votes

moviemafketel wrote:

Ik vind het heerlijk om lekker lui Nederlandse ondertiteling te hebben en baal er dus ook nog steeds van dat die er zelden bij zitten.

Zeker bij films waarbij je nogal wat moet nadenken heb ik graag NL ondertiteling. Zo heb ik een keer Fear and Loathing in Las Vegas zonder ondertiteling gekeken. Daar wordt zo onduidelijk in gesproken dat ik geen idee had wat er nou precies gezegd werd.

mister blonde

• 12698 messages
  • 5832 votes

Bij de box waar ik het over had, zitten bij de meeste films ook NL ondertiteling (volgens mij 5 van de 7)! Bij Play heb je sowieso net zo vaak wel als geen NL ondertiteling. Bovendien kun je anders altijd de Engelse ondertiteling nog op zetten.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Die gok neem ik dus niet bij play als het er niet specifiek bij staat.

Bij Amazon nu 5 keer gemaild of het met Dutch subs was en 5 keer helaas pindakaas, dus ik blijf neuzen naar de acties MET Nederlandse ondertiteling.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Bij Play.com kun je zoeken op DVD subtitle.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ok, dat heb ik trouwens ook aan Amazon gevraagd laatst.

Helaas doen ze dat nog niet.

Heel klein stukje uit de mail die ik terug kreeg van ze op die vraag.

Rest assured, I will happily pass your message on to the appropriate department who will be glad to review your message. Customer feedback such as yours helps us to continue improving the selection and service we provide. We appreciate the time you've taken to write to us.

Nu maar hopen dat ze het echt doorgeven, zal namelijk vast niet de 1e zijn die dat aan hun heeft gevraagd zo'n zoekactie op subtitle.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

moviemafketel wrote:

Die tips van play zijn leuk en alles, maar irriteren jullie je er dan niet aan dat er geen Nederlandse ondertiteling bijzit?

Want als jullie dat niet uitmaakt zie je natuurlijk dagelijks geweldige aanbiedingen bij Amazon en Play etc.

Ach, ik lees het Engels net zo makkelijk weg als Nederlands. Snap mensen echt niet dat ze geen Engels kunnen. Vanaf dat je klein bent krijg je al met Engelstalige programma's, films en zelfs termen/kreten te maken. Het sluipt erin zeg maar.

moviemafketel wrote:

Hellraiser Cube Box slechts 32,99 bij bol.com(en deze week dus geen verzendkosten). Ik zeg DOEN!

hier

Zeker goedkoop, tientje goedkoper dan bij mijn Mediamarkt! Overigens vind ik het maar een flutboxje. De afmetingen van de kubus zijn aan alle kanten niet groter dan een cd hoesje. Houd ik het maar lekker bij mijn oldschool RCV box(waar ook de children of the Corn en Nightmare on Elm street box van zijn).

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik kan Engels beste robert, heb zelfs op school gezeten jahaaaaaa

Nee, lekker ouderwets onderuit op de bank en als je een woordje niet snapt zulke leuke lettertjes eronder waardoor ik weer precies weet waar het over gaat. Luiheid en film gaat bij mij samen. Kun je zelfs even een beetje verslappen qua aandacht, de ondertiteling kauwt het mij allemaal rustig voor.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Snap het ook wel hoor, heb zelf bij voorkeur ook het liefst met Nederlandse ondertiteling. Alleen als er een leuke film voor 3 euro op CD Wow te koop is zal het mij eigenlijk een worst wezen wat er bij zit natuurlijk.

Lees dagelijks de Metro op stage, hebben wel leuke aanbiedinkjes met mainstream films. Voor de liefhebber zou ik maar zeggen.

Ook kan je er de complete James Bond collectie(42 dvd's) voor 109,95 kopen. Of een Fifa verzamelbox voor 39,95.

Dvd's Metroshop.nl

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Wow

(afbeelding)

Die is echt retevet, was ik maar rijk.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

In de zomer zou ik zo'n boxje wel kopen inderdaad, als het stufi vrij besteed kan worden

Laatste 'grote box' uitgave zal voorlopig bij Superman blijven voor mij.

bartsch

• 213 messages
  • 282 votes

Kopps voor 1,80 bij de bart smit! (of je koopt er 4 andere, mindere titels bij voor het totaal 5 euro)

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Aldi Nederland wat leuke films voor 6,99

hier

Brix

• 19683 messages
  • 5119 votes

De overschotten van die Aldi DVD aanbiedingen zijn achteraf meestal nog een stuk goedkoper te krijgen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Is alles niet achteraf goedkoper te krijgen in deze wereld?

Als we overal 5 jaar op wachten zijn al die dvd's supergoedkoop.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Daarom ben ik heel blij met de komst van blu-ray.

shockdog

• 322 messages
  • 1024 votes

€10 voor Toy Story 3 (dvd) bij Mediamarkt

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Dan is hij goedkoper dan Toy Story 1 en 2 die in de meeste winkels alweer +/- € 15 kosten

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik blijf dat absurde bedragen vinden voor relatief leuke filmpjes.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ergens wel logisch, dat de prijzen dan weer omhoog schieten als er een nieuw deel in de bios draait, maar ik vind het echt te duur voor 'oudere' filmpjes. Komt wel weer een combi-box binnenkort, denk ik.

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Als die er komt, ga ik die zeker aanschaffen. Heb deel 1 en 2 namelijk nooit gezien (schaaaam)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ik wel, die vond ik niks aan, maar bij deel 3 was ik verkocht. Wil 1 en 2 dus maar weer eens herzien.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2582 votes

Bij de HEMA titels met origineel hoesje (geen QFC dus) voor 4,99

titels als

As it is in Heaven

Million Dollar Baby

Girl with a pearl earring

Gladiator

Alles is liefde

Er was een keuze uit ongv. 10 films, deze weet ik nog zeker.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Gekocht bij FRS fysiek.

Sunrise: A Song of Two Humans (1927) 2.50Euro

Cheung Gong 7 Hou (2008) 2.50Euro

En zo lag er nog veel meer voor die prijs, had alleen geen tijd om te spitten want meestal liggen er heel weinig koopjes daar, nu dus best veel... Je kunt tegenwoordig ook je oude Dvd's inruilen. Wat gaan ze dan met die oude exemplaren doen? Geen idee.

Somers Town (2008) 9.95 Euro

Kon ik niet laten liggen.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1780 votes

Tot ruim 40% korting op boxsets bij bol.com!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ja, ik kreeg het ook binnen in mijn mailbox, maar helaas GEEN Sopranos met vette korting grrrrrrrrr

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

en GEEN Criminal Minds of Grey's Anatomy! *Schrijft klachtenbrief*

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Dat is uiteraard zeer goed te begrijpen Eline, die series zouden elke week duurder moeten worden

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Echt niet! C.M. kost al 49 euro ofzo! Belachelijk!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.