- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2881 votes
Wow hoe lang duurt die aanbieding weet je dat. Ik krijg namelijk de 24ste pas studiefinanciering 
shockdog
-
- 322 messages
- 1024 votes
Begint pas de 23e dus je hebt geluk;) Ze hebben ook nog:
House: seizoen 1 t/m 5 €17 per stuk
The Soprano's Complete Collection €85
Heroes: seizoen 1 t/m 3 €17 per stuk
Warner Classic's Collection €50
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2582 votes
Ik denk dat ik de back to the future ga halen 
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2881 votes
Ik bourne en misschien dat ik alle milenium films mee pik op blueray hangt af van de prijs, ik Wil namelijk ook nog Munich Welcome To the Jungle en Body of lies op blue ray wordt weer flink pijnzen
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Mijn handen jeuken om The Soprano's aan te schaffen, maar moet ook beetje op mijn geld letten. Lastig.
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2881 votes
Ja idd als ik nou drie bluerays haal moet ik weer een maand wachten op financien en uitgaan kost ook geld, hoe win ik de lotto 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2582 votes
Tja, die acties die klinken natuurlijk altijd van wauw: daar moet ik gebruik van maken. Maar je wordt heel snel misleid door al die dingen. Je zal vast je voordeel eruit weten te halen maar meestal schaf je wel meer aan dan dat je zonder actie zou doen. Wat uiteindelijk meer geld kost, alleen je hebt er meer voor. 
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2881 votes
Ja idd waarom is het leven van een arme student zo moeilijk

moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Als je werkt en een eigen flat hebt moet je ook op je centen letten hoor 
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2881 votes
Ow dan ben ik niet de einige met afwegingen 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Het leven uberhaupt is gewoon erg duur. Als je veel aan het 1 uitgeeft moet je toch weer effies wachten voor je weer wat aan iets anders kan uitgeven he. Keuzes maken blijft moeilijk. Ik wil eigenlijk eerst eens een goede dvd-speler en een versterker aanschaffen. 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2582 votes
Ik ben gelukkig nog een scholier en besteed heel dom al mijn centen uit aan wat ik wil. Dat zegt niet dat ik alles kan kopen, alles is snel op en een baan vinden is nog niet zo eenvoudig als iedereen zegt. Zeker niet als je 15 km. van de bewoonde wereld woont en geen scooter hebt
En als je lui bent!
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2881 votes
Ik heb nog steeds geen Hd tv eigenlijk echt schandalig
, maar met school geld, school boeken, en veel drank in de intro week was al mijn geld wat ik in de vakantie heb verdient op, gelukkig krijg ik mijn salaris van augustus 24 september 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik denk dat ik de back to the future ga halen
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Pirates of the Caribbean box met de 3 delen van 34,95 voor 14,95 bij de Intertoys.
Fangs (crew films)
-
- 1474 messages
- 4777 votes
Superman 13-disc Ultimate Collector's Edition voor 49,99 bij DVD Outlet

schram101
-
- 16684 messages
- 2293 votes
Vandaag een koopje gedaan bij de Blokker.
3:10 to Yuma
Rambo 4
voor 2.99 per stuk.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Wow hoe lang duurt die aanbieding weet je dat. Ik krijg namelijk de 24ste pas studiefinanciering
Zorg(en huur) toeslag komt maandag eerst nog 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Pirates of the Caribbean box met de 3 delen van 34,95 voor 14,95 bij de Intertoys.
Mweh, volgens mij heb ik die box 2 jaar geleden al voor 20 euro gehaald en hij ligt al tijden voor deze prijs in de Mediamarkt 
Wel raar, hij ligt idd voor een aardig prijsje bij de Mediamarkt, alleen ze zijn anders dan de versies die ik heb. Mijn box glinstert helemaal en bij die nieuwe boxen zijn het matte kleuren. Design is verder wel hetzelfde dacht ik. Ben blij dat ik een andere heb
Overigens vind ik BTTF wel een must voor elke filmcollectie!
Samen met Indiana Jones en Jurassic Park een van de eersten in mn collectie.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Tsja ging me puur even om hoeveel er afging. Het vreemde is dat als je hier soms kijkt bij die ruil/verkoop-topics dat de de 3 delen voor 5 euro per stuk verkocht worden. Dan kun je ze beter maar nieuw in een mooie doos kopen dacht ik zo.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Nu 29.99 euro bij de FRS, jij zal vast wel balen nu 
Fangs (crew films)
-
- 1474 messages
- 4777 votes
Nu 29.99 euro bij de FRS, jij zal vast wel balen nu 

Tuurlijk... Nou ja, 50 euro was-ie ook wel waard, maar hoe goedkoper hoe beter natuurlijk!
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ja, ik weet hoe je je voelt. Ondanks dat ik (nog) geen supergrote fan van de reeks ben kan ik dit gewoon niet laten liggen hehe.
Net maar even besteld 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Blu ray liefhebbers hebben weer geluk, jammer dat dit er niet voor de dvd mensen is
Gelukkig zit ik binnenkort weer krap bij kas dus ik kan dit gerust laten liggen allemaal. 

Back To The Future Trilogy + Delorean - Robert Zemeckis - Blu-ray Disc - freerecordshop.nl

moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Bart Smit
De Zotte 4-Daagse. Alléén geldig van woensdag 22 t/m zaterdag 25 september! OP=OP
DVD Box The War
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Nooit van gehoord eigenlijk. Aan te raden?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik zal hem wel kopen en dan zeggen wat ik er van vond 
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2881 votes
Bij intertoys is The Good The Bad and The Ugly 2,50, dat is zeker een koopje voor z'n topfilm
schram101
-
- 16684 messages
- 2293 votes
Joh? Waar dan? Ik was zaterdag nog in de intertoys, speciaal voor de hier aangeprezen goedkope The Usual Suspects, echter deze niet kunnen vinden. TGTBATU overigens ook niet gezien.