• 178.329 movies
  • 12.225 shows
  • 34.005 seasons
  • 647.550 actors
  • 9.377.161 votes
Profile

Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Het is nu filmmaand bij FRS, met een aantal interessante aanbiedingen:

http://www.freerecordshop.nl/acties/filmmaand

mister blonde

• 12698 messages
  • 5832 votes

Veel Woody Allen films voor 5 euro bij FRS en van Leest. Alleen irritant dat Crimes and Misdemeanors nergens meer te vinden is.

barns

• 478 messages
  • 775 votes

Voor liefhebbers van Pedro Almodovar:

bol.com | Pedro Almodovar Ultimate Collection | Dvd

Gigantische aanbieding..

14 film box voor maar 45 euries..

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Dank je wel barns, ik ga hem gelijk bestellen. Goeie tip!

barns

• 478 messages
  • 775 votes

Yes, heb hem zelf ook maar even besteld, dit soort kansen moet je niet aan je neus voorbij laten gaan

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Haha, heb hem al sinds gisteren binnen. Leuke box!!!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Blu-ray zakt eindelijk is in prijzen. Mooi! Maakt het wel verleidelijker om een Blu ray speler aan te schaffen.

Heb overigens voor 10 euro de Ben-Hur 4 Disc Collector's Edition gekocht(incl. Ben-Hur uit 1925) bij de Mediamarkt, vond het wel een koopje.

Als vergelijking, bij bol.com kost ie 35 euro bol.com | Ben Hur (4DVD) (Special Edition), Charlton Heston, Stephen Boyd & Jack...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

rep_robert wrote:

Blu-ray zakt eindelijk is in prijzen. Mooi! Maakt het wel verleidelijker om een Blu ray speler aan te schaffen.

Zeker weten. En dvd´s zien er ook beter uit op een blurayspeler.

Reinoir

• 682 messages
  • 449 votes

Serieus kappeuter? Hoe kan dat?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Door zgn. upscaling krijg je betere beelden met een hogere resolutie.

Reinoir

• 682 messages
  • 449 votes

Thanks, ik zal eens googlen. ^^

Poepgezicht

• 298 messages
  • 1247 votes

Ik wist niet dat dit topic er was. Paar dagen terug bestelling gedaan bij Bart Smit, er zitten best leuke titels bij voor een scherpe prijs.

Deze had ik zelf besteld:

DVD Gone in 60 Seconds

DVD Austin Powers

DVD Bandits

DVD The Pianist

DVD 51st State

DVD Bobby

DVD What's eating Gilbert Grape

13 euro incl verzendkosten betaald. Mede omdat er 5 films van 5 voor 5 euro bijzitten.

mister blonde

• 12698 messages
  • 5832 votes

Bart Smit en Blokker hebben toch wel weer interessante films voor een euro liggen.

- alle Taxi films

- Muriel's Wedding

- Two Brothers (Annaud)

Het leuke is dat het prima uitgaves zijn van A-film, een maatschappij die steeds meer titels voor erg weinig de deur uit doet. (Zie ook die hele 'Meet...' uitgaves).

Fr3aK

• 69 messages
  • 0 votes

Het WK Voetbal komt er weer aan, veel voetbal op televisie en het lijkt wel of de rest van de wereld dan stil staat

Ik kan me voorstellen dat de winkels toch inkomsten willen hebben, misschien dat er (veel) dvd's in de aanbieding komen...

Iemand hier ervaring mee m.b.t. vorige WK's?

Brix

• 19680 messages
  • 5118 votes

Ik hoop van harte dat de winkeliers dezelfde gedachtengang volgen.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

kappeuter wrote:

Door zgn. upscaling krijg je betere beelden met een hogere resolutie.

Dat is toch dezelfde techniek die veel nieuwere DVD modellen hebben? Dus geen Blu-Ray spelers.

Edit: ja Upscaling | AVblog - hifi, audio, video, luidsprekers, HDTV, tv, HDMI

RDtv

• 31 messages
  • 67 votes

alle Quality Film Collection titels voor 6.49

http://www.dvdglobe.nl/shop...

belchinees

• 4182 messages
  • 2326 votes

Da's niet echt een aanbieding, aangezien ze in Mediamarkt en/of Saturn aan dezelfde prijs of zelfs goedkoper te vinden zijn (in België alleszins).

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Hier niet, de goedkoopsten die ik bij de Mediamarkt en Saturn heb zien liggen zijn toch allemaal rond dezelfde prijs. 6,99 of 7,99.

De Mediamarkt hier in Groningen heeft een Hitchcock collectie voor 45 eurootjes liggen.

Wel allemaal losse hoesjes, grijze versie. Kan even geen plaatje vinden. Zitten dacht ik 15 of 20 films in.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2582 votes

Media Outlet Almere verkoopt er een paar voor 5 euro per stuk en dan 3 voor 12,50. Helaas is het aanbod niet erg groot, heb alle QFC's al, alleen ''The Queen'' heb ik laten liggen. Kom over een maandje wel terug, dan liggen er hopelijk wat nieuwe.

RDtv

• 31 messages
  • 67 votes

bij mediamarkt eindhoven heb ik ze nooit goedkoper gezien dan €8 p/st. Toch maar eens wat hoger in het land kijken dan..

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 951 votes

Net voor 5,94 euro bij de Blokker: Diep, What's eating Gilbert Grape, Fragile, 88 minutes, The Code (2009) en de Dominee. Niet allemaal toppers, maar toch leuk voor 99 cent per stuk!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Bluray van Seven nu voor 4,99 bij MediaMarkt..

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Nouja, What's Eating Gilbert Grape vind ik wel een uitmuntende film hoor

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 951 votes

rep_robert wrote:

Nouja, What's Eating Gilbert Grape vind ik wel een uitmuntende film hoor

Ik zei ook: niet allemaal toppers, dat betekent dat er dus een paar wel toppers zijn. Maar dat weet ik nog niet omdat ik ze nog niet allemaal heb gezien

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 951 votes

Elineloves wrote:

Bluray van Seven nu voor 4,99 bij MediaMarkt..

Ik zag vandaag bij de FRS een trio-pack: The Grudge, 30 days of night en Eden Lake (volgens mij) voor 15 euro, alledrie blu-ray.

the-terminator

• 46 messages
  • 257 votes

Tha-Joker wrote:

(quote)

Ik zag vandaag bij de FRS een trio-pack: The Grudge, 30 days of night en Eden Lake (volgens mij) voor 15 euro, alledrie blu-ray.

Die zag ik laatst ook liggen. MoviePower boxen van Dfw, echt een oerlelijke hoes (alledrie in een hele dikke bluray box) en de kwaliteit van de Blu-Ray's zelf zijn ook niet om over naar huis te schrijven....

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Tha-Joker wrote:

Die heb ik ook (van bij de MediaMarkt). Ik ben er wel tevreden over, ook betreft de kwaliteit.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2582 votes

Om nog even terug te komen over QFC-prijzen. Van leest verkoopt ook een paar titels voor €5,-

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.