• 178.256 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.375.880 votes
Profile

Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic

Jack Sparrow

• 472 messages
  • 3271 votes

Bij Mediamarkt Groningen voor €7,99,-:

The No more heroes Box: bestaat uit: Met Grote Blijdschap, Amnesia, Monte Carlo, Drift en Îles flottantes. Box is verschenen in het kader van het No more heroes-filmproject voor startende nederlandse regisseurs.

N811

• 1459 messages
  • 913 votes

bound voor 3 euro gekocht bij de blokker.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

De giftset van Zwartboek (grote doos met de 2-disc SE, de soundtrack en een soort van scritp/plaatjesboek over de film) kost een tientje bij de MediaMarkt.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Ja, ik heb er vandaag in Utrecht naar gezocht maar niet gevonden. Morgen in Ede ook maar eens proberen.

PascalvE

• 308 messages
  • 22 votes

dat scriptboek vond ik een beetje vaag met al die 'aantekeningen' erin (ik neem aan dat dit zo hoort?). Bij de MM in eindhoven hadden ze nog genoeg zwartboek exemplaren.

biyorn

• 14 messages
  • 41 votes

laatst nog stardust gezien voorr bij de blokker 9,99

jaspertje3

• 578 messages
  • 1466 votes

Bij de Aldi van 16 april t/m 18 april (dus als we de Aldi goed kennen alleen 16 april ), de volgende titels voor 6,49

The Big Lebowski

Dirt Dancing, 2 disc collector's edition

Borat

Shooter

Bobby

Dreamgirls

Bowling for Columbine

We Are Marshall

Voor degene die gaan, succes met zoeken

Film Pegasus (moderator films)

• 31149 messages
  • 5449 votes

Zaterdag 19 april krijg je GRATIS bij de Belgische krant De Morgen de dvd Ben X. Een wereldprimeur, waarbij de release van een film op dvd op die manier gebeurd.

jaspertje3

• 578 messages
  • 1466 votes

serpico wrote:

De giftset van Zwartboek (grote doos met de 2-disc SE, de soundtrack en een soort van scritp/plaatjesboek over de film) kost een tientje bij de MediaMarkt.

Bij de Mediamarkt in Arnhem voor 15 euro. Heb em alsnog meegenomen

Mescaline

• 7089 messages
  • 3225 votes

15 euro is ook nog een redelijke prijs..

Wil zwartboek al heel lang kopen.. maar op bol heb je alleen de 2 disc versie voor 23 euro.. :S

Zag wel dat er over een tijdje een uitgave komt van Quality Film Collection voor 10 euro.. dus daar ben ik eigenlijk op aan het wachten..

Is toch al erg genoeg dat een nederlandse film pas na 2 jaar een beetje betaalbaar wordt..? :S

Baggerman

• 10839 messages
  • 8284 votes

Mescaline wrote:

15 euro is ook nog een redelijke prijs..

Wil zwartboek al heel lang kopen.. maar op bol heb je alleen de 2 disc versie voor 23 euro.. :S

Zag wel dat er over een tijdje een uitgave komt van Quality Film Collection voor 10 euro.. dus daar ben ik eigenlijk op aan het wachten..

Is toch al erg genoeg dat een nederlandse film pas na 2 jaar een beetje betaalbaar wordt..? :S

Ik zag zaterdag bij de Blokker de Quality Film Collection uitgave van Zwartboek voor (dacht ik) 8,99......

Mescaline

• 7089 messages
  • 3225 votes

Baggerman wrote:

(quote)

Ik zag zaterdag bij de Blokker de Quality Film Collection uitgave van Zwartboek voor (dacht ik) 8,99......

Bedankt voor de tip.. ga er zeker eens binnen lopen dan.. nu op het moment geen geld maar volgende week wel

AGoos

• 259 messages
  • 9092 votes

Mescaline wrote:

ik zag hem net bij blokker voor 5,99!!

Mescaline

• 7089 messages
  • 3225 votes

Still no money

Tommeh

• 7317 messages
  • 3296 votes

Op musicsafe.nl staan de Akira Kurosawa boxen 2 en 3 voor 35 euro per stuk. Aangezien ik het niet helemaal vertrouwde (op andere sites staan ze voor 70 euro per stuk), heb ik eerst maar box 2 besteld. Die is vandaag binnengekomen en zit nog netjes in seal. Heb snel box 3 ook maar besteld, want ik heb het idee dat dit een foutje van ze is, aangezien dezelfde boxen op dezelfde site ook voor 70 euro worden aangeboden.

Nu nog Box 1 voor een goede prijs zien te vinden.

engelz

• 7 messages
  • 2 votes

Films vanaf €0,99 downloaden.

http://www.videotheekzaanstreek.nl

Misschien hebben jullie er wat aan, heb er zelf ook wel eens wat gedownload en ging best goed moet ik zeggen! Hadden eerder alleen b films maar daar komt verandering in ..... De Dominee, Vet Hard, Van Damme etc.

manic

• 474 messages
  • 1379 votes

oude e nieuwe titels uit de quality film collection en award winning cinema + nrc italiaanse filmcollectie 7,50 per stuk bij Bijenkorf. Ook a Roman Holiday voor 4,99. Ja kan ook voor 3 voor 25 elders, maar dan moet dit is goedkoper en misschien wil je er maar 2.

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

Tommeh wrote:

Nu nog Box 1 voor een goede prijs zien te vinden.

Als je box 1 ergens tegenkomt voor een mooie prijs, dan hoor ik dat graag. Ik ben namelijk ook al in het bezit van box 2 en 3, maar box 1 ben ik nog niet tegengekomen.

jaspertje3

• 578 messages
  • 1466 votes

Bij de FreeRecord Shop, Heroes seizoen 1 voor slechts 20 euro! Let op, alleen bij bestelling via de website, niet in de winkels.

Ik heb em al besteld, en de volgende dag stond de postbode al aan de deur. Vlotte levering dus.

Superdeal dit!!

klik

Film Pegasus (moderator films)

• 31149 messages
  • 5449 votes

Na de Europese film-reeks bij De Morgen, de James Bond reeks bij het Laatste Nieuws en de Hugo Claus-reeks bij De Standaard (geloof ik) zijn er weer twee speciale filmbijlage bij Belgische tijdschriften:

Humo komt met een reeks films in bijlage. Telkens film + soundtrack:

03/06: Crouching Tiger Hidden Dragon (gratis!)

10/06: Walk the Line

17/06: Big Fish

24/06: West Side Story

01/07: As Good as it Gets

08/07: Dead Man Walking

15/07: Desperado

22/07: Memoirs of a Geisha

29/07: Taxi Driver

05/08: Surf's Up

En vanaf 3 juni is er een reeks Hollywood DVD's bij het tijdschrift Dag Allemaal. De eerste (Michael Clayton) met George Cloony is te koop voor 1 euro introductieprijs. Andere titels zijn oa Shawshank Redemption en Pulp Fiction.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Voor geïntresserde MoMe users wonende in Amsterdam en omstreken, bij de Fame in Amsterdam liggen nu veel films van Ingmar Bergman voor een tientje.

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

Dat is ook bij de Free Record Shop, zal volgende keer dat ik er ben de films The Seventh Seal en Wild Strawberries eens van hem meenemen, ben ik best benieuwt naar...

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Ik ga er denk ik ook maar gebruik van maken, Persona lijkt mij wel wat van hem.

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

Ook die ja en ook The Virgin Spring (de enigste die ik tot nu toe zag) was ook erg mooi.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Ben benieuwd, Bergman heeft zoveel gemaakt.

Adrenal

• 1381 messages
  • 0 votes

Film Pegasus wrote:

En vanaf 3 juni is er een reeks Hollywood DVD's bij het tijdschrift Dag Allemaal. De eerste (Michael Clayton) met George Cloony is te koop voor 1 euro introductieprijs. Andere titels zijn oa Shawshank Redemption en Pulp Fiction.

Pulp Fiction zit er niet tussen hoor, ik heb een email ontvangen van de klantenservice en dit zit erbij:

Alles kost 3.10 euro en de Dag allemaal kost 1.90 dus elke dvd kost in principe 5 euro.

2 The Shawshank Redemption 10/06/2008

3 To Die For 17/06/2008

4 Laws Of Attraction 24/06/2008

5 The Good Shepherd 1/07/2008

6 An Unfinished Life 8/07/2008

7 Bandits 15/07/2008

8 City by the sea 22/07/2008

9 Original Sin 29/07/2008

10 True Romance 5/08/2008

Mescaline

• 7089 messages
  • 3225 votes

Even snel tussendoor.. aangezien je het over het blad Dag allemaal hebt.. zijn er ook speciale film tijd schriften die zo nu en dan dvds erbij hebben zitten..?

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Heeft iemand een idee waar ik de dvd van "The Ninth Gate" kan kopen? Ik heb al ik weet niet hoeveel winkels en sites gehad, maar tot nu toe niks.

Je zou me er heel blij mee maken!

manic

• 474 messages
  • 1379 votes

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Mescaline wrote:

Even snel tussendoor.. aangezien je het over het blad Dag allemaal hebt.. zijn er ook speciale film tijd schriften die zo nu en dan dvds erbij hebben zitten..?

Filmvalley is een aanrader.

Check ook www.filmvalley.nl[/url].

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.