• 178.221 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.385 actors
  • 9.375.183 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Reinbo wrote:

Werkt nog steeds niet.......

Erg vreemd inderdaad, dat als ik zeg dat ik er 's avonds naar kijk, dat het om 16.43 nog niet is opgelost.

nu goed?

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Is het niet gewoon een kwestie van even de geschiedenis wissen van de browser zodat er een nieuw cookie kan worden gemaakt?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nee. Als je er geen last van hebt gehad, dan heb je je browser niet (helemaal) afgesloten, en heb je de hele dag minimaal 1 keer in het half uur een pagina opgevraagd.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Maar ik moest alleen gisteren even opnieuw inloggen. En verder zet ik 's avonds als ik ga slapen mijn computer helemaal uit, en ook vanmiddag toen ik een paar uur weg ben geweest heb ik de browser afgesloten. Maar ik kon gewoon weer op MovieMeter zonder weer opnieuw in te loggen.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Pastichio Rocker wrote:

Maar ik moest alleen gisteren even opnieuw inloggen. En verder zet ik 's avonds als ik ga slapen mijn computer helemaal uit, en ook vanmiddag toen ik een paar uur weg ben geweest heb ik de browser afgesloten. Maar ik kon gewoon weer op MovieMeter zonder weer opnieuw in te loggen.

Idem hier.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

(quote)

Erg vreemd inderdaad, dat als ik zeg dat ik er 's avonds naar kijk, dat het om 16.43 nog niet is opgelost.

nu goed?

Ik doelde op 'na de tip van Tayama'...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

okee, sorry

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Op Vista heb ik het probleem wel, op XP niet.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

't werkt weer.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Zal wel weer een rare vraag zijn maar lees soms bij dvd (ruil/verkoop).

snapper

wat is dat. (Het is ook een vis, dat weet ik)

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Niemand die mijn vraagt snapt, snappie, ....begrijpt. Iedereen naar huis??

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Met een snapper bedoelen ze meestal de plastic / kartonnen DVD hoes combinatie. Bijv:

(afbeelding)

Verdere info over soorten DVD hoesjes: link

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Aha dus dat zijn snappers. Goed dankjewel lordsnoopy.

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Geen probleem

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Vervelende hoesjes zijn dat. Gaan zo snel kapot.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Wat ik bij MM mis is een kleine ruimte waar je kort iets over jezelf kan vertellen, zo in de trant van ik kijk graag naar dit genre film, ik koop regelmatig dvd's, dit is mijn favoriete acteur/actrice, etc. Je hebt wel een heleboel topics maar je gegevens zijn dan verspreid, terwijl als het bij je naam staat is het overzichtelijker. Het is maar een idee hoor en uiteraard vind ik dat dit geheel vrijblijvend en te corrigeren moet zijn.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Er is toch al een voorsteltopic eigenlijk. Of bedoel je dat niet?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

O ja, die heb je ook nog. Maar ik bedoelde eigenlijk als je bij iemand op zijn naam klikt zie je meteen zijn top 10 en dan ook zijn voorkeuren voor bepaalde genres, acteurs, ....En samen met de filmlijsten heb je alle gegevens bij elkaar van iemand zonder allerlei topics af te zoeken. Bovendien niet iedereen zal zich voorgesteld hebben lijkt me.

hedu

• 7 messages
  • 40 votes

Ik maak handig gebruik van de database 'mijn films' Wat ik mis in MM, maar het kan ook zijn dat ik iets nog niet goed door heb, is een venstertje van 'film zit al in uw database, wilt u de film vervangen?' o.i.d. als ik een film wil toevoegen die ik al in mijn lijst heb staan. Op die manier kan ik zien dat ik een film al in mijn bestand heb staan en hoef ik niet naar mijn lijst te gaan om te onderzoeken of ik een bepaalde film al heb. Dit zou naar mijn idee een handige toevoeging kunnen zijn.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Als ik niet zeker ben of een film al in m'n lijstje staat of niet (en ik te lui ben om m'n lijst af te gaan), dan klik ik voor alle zekerheid nog maar eens op toevoegen. Maar zo'n melding dat de film al in je database zit zou inderdaad wel handig zijn.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Omdat MovieMeter nog steeds almaar groter en drukker wordt, hebben we besloten een extra moderator te benoemen.

Met genoegen kondig ik hier aan dat neo vanaf vandaag moderator is.

Neo succes met je nieuwe functie!

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Succes Neo, pak ze maar aan hoor!

Fox McCloud

• 951 messages
  • 841 votes

Veel succes, neo!

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Veel succes Neo!

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Hoe word je een mod hier?

citybird

• 4964 messages
  • 4139 votes

Proficiat en succes Neo!

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Pastichio Rocker wrote:

Hoe word je een mod hier?

Door je positief in te zetten voor de site en te hopen dat je er ooit voor gevraagd wordt.

MR APOCALYPSE

• 610 messages
  • 0 votes

SelmaDuim wrote:

(quote)

Door je positief in te zetten voor de site en te hopen dat je er ooit voor gevraagd wordt.

Hmmm ok,ik wil ook graag een mod worden dus ik ga me vanaf nu positief gedragen.

Ik wil bij deze ook even iedereen een fijne dag wensen alvast!

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Proficiat en succes neo!

L_T_B

• 266 messages
  • 504 votes

Sterkte Joep.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.