- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Werkt nog steeds niet.......
Erg vreemd inderdaad, dat als ik zeg dat ik er 's avonds naar kijk, dat het om 16.43 nog niet is opgelost.
nu goed?
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Is het niet gewoon een kwestie van even de geschiedenis wissen van de browser zodat er een nieuw cookie kan worden gemaakt?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nee. Als je er geen last van hebt gehad, dan heb je je browser niet (helemaal) afgesloten, en heb je de hele dag minimaal 1 keer in het half uur een pagina opgevraagd.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Maar ik moest alleen gisteren even opnieuw inloggen. En verder zet ik 's avonds als ik ga slapen mijn computer helemaal uit, en ook vanmiddag toen ik een paar uur weg ben geweest heb ik de browser afgesloten. Maar ik kon gewoon weer op MovieMeter zonder weer opnieuw in te loggen.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Maar ik moest alleen gisteren even opnieuw inloggen. En verder zet ik 's avonds als ik ga slapen mijn computer helemaal uit, en ook vanmiddag toen ik een paar uur weg ben geweest heb ik de browser afgesloten. Maar ik kon gewoon weer op MovieMeter zonder weer opnieuw in te loggen.
Idem hier.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Erg vreemd inderdaad, dat als ik zeg dat ik er 's avonds naar kijk, dat het om 16.43 nog niet is opgelost.
nu goed?
Ik doelde op 'na de tip van Tayama'...
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Op Vista heb ik het probleem wel, op XP niet.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Zal wel weer een rare vraag zijn maar lees soms bij dvd (ruil/verkoop).
snapper
wat is dat. (Het is ook een vis, dat weet ik)
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Niemand die mijn vraagt snapt, snappie, ....begrijpt.
Iedereen naar huis??
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Met een snapper bedoelen ze meestal de plastic / kartonnen DVD hoes combinatie. Bijv:

Verdere info over soorten DVD hoesjes: link
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Aha dus dat zijn snappers. Goed dankjewel lordsnoopy.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Vervelende hoesjes zijn dat. Gaan zo snel kapot.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Wat ik bij MM mis is een kleine ruimte waar je kort iets over jezelf kan vertellen, zo in de trant van ik kijk graag naar dit genre film, ik koop regelmatig dvd's, dit is mijn favoriete acteur/actrice, etc. Je hebt wel een heleboel topics maar je gegevens zijn dan verspreid, terwijl als het bij je naam staat is het overzichtelijker. Het is maar een idee hoor en uiteraard vind ik dat dit geheel vrijblijvend en te corrigeren moet zijn.
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Er is toch al een voorsteltopic eigenlijk. Of bedoel je dat niet?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
O ja, die heb je ook nog. Maar ik bedoelde eigenlijk als je bij iemand op zijn naam klikt zie je meteen zijn top 10 en dan ook zijn voorkeuren voor bepaalde genres, acteurs, ....En samen met de filmlijsten heb je alle gegevens bij elkaar van iemand zonder allerlei topics af te zoeken. Bovendien niet iedereen zal zich voorgesteld hebben lijkt me.
hedu
-
- 7 messages
- 40 votes
Ik maak handig gebruik van de database 'mijn films' Wat ik mis in MM, maar het kan ook zijn dat ik iets nog niet goed door heb, is een venstertje van 'film zit al in uw database, wilt u de film vervangen?' o.i.d. als ik een film wil toevoegen die ik al in mijn lijst heb staan. Op die manier kan ik zien dat ik een film al in mijn bestand heb staan en hoef ik niet naar mijn lijst te gaan om te onderzoeken of ik een bepaalde film al heb. Dit zou naar mijn idee een handige toevoeging kunnen zijn.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Als ik niet zeker ben of een film al in m'n lijstje staat of niet (en ik te lui ben om m'n lijst af te gaan), dan klik ik voor alle zekerheid nog maar eens op toevoegen. Maar zo'n melding dat de film al in je database zit zou inderdaad wel handig zijn.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Hoe word je een mod hier?
Door je positief in te zetten voor de site en te hopen dat je er ooit voor gevraagd wordt.
MR APOCALYPSE
-
- 610 messages
- 0 votes
Door je positief in te zetten voor de site en te hopen dat je er ooit voor gevraagd wordt.
Hmmm ok,ik wil ook graag een mod worden dus ik ga me vanaf nu positief gedragen.
Ik wil bij deze ook even iedereen een fijne dag wensen alvast!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.