• 178.342 movies
  • 12.227 shows
  • 34.007 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.445 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3282 votes

Adres en zo hoef ik van mensen ook niet te weten, maar of t n man of vrouw is, de leeftijd en waar ze vandaan komen is altijd wel leuk om te weten. Anyway, dit is n beetje een loze discussie want zoals al zo vaak gezegd is: als je m nie in wilt vullen moet je t gewoon niet doen. Tis meer de vraag of Jordy zin heeft om een uitgebreider userprofiel in mekaar te flansen.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Queto Yurlunyur schreef:

Dan ga ik me toch afvragen wat het nut ervan is. Als je die informatie toch al hebt, waarom dan nog een profiel?

Zoals ik zei (wel lezen Queto), sommige weten al dingen van elkaar... De term 'sommige' houdt in: ´som·mi·ge (hoofdtelw.)

1 een onbepaald, meestal klein aantal

Ja, het zou een enigszins 'dwingende' functie kunnen krijgen, wat ik persoonlijk eerder eng dan toe te juichen vind. Maar goed, misschien moeten we er maar van uitgaan dat het ieders eigen verantwoordelijkheid is welke informatie hij prijsgeeft.
Inderdaad, iedereen bepaalt toch zelf wat hij of zij prijs geeft? En 'eng' vind ik wel een heel erg overdreven woord. Die problematiek die jij aanhaalt geldt toch voor heel het internetgebruik. Mensen kennen ook sites buiten MovieMeter Queto. Net of dit de enige site is waar zoiets voor zou komen.

Ik kan bijvoorbeeld aan iemands stemmen bijvoorbeeld wel zien waar diegene woont en hoe oud die is. ---> Wat des te meer het overbodige karakter van het profiel aangeeft. Leeftijd is inderdaad vaak rechtstreeks uit stemgedrag af te leiden, en anders wel uit commentaar (en waar dat niet direct blijkt, is het ook niet relevant).

Komop zeg, dat je serieus in gaat op een verhaal waar ik zelfs nog onder zet dat het een geintje is... dat is wel heel erg....

Queto Yurlunyur

• 4775 messages
  • 3110 votes

BoordAppel schreef:

Adres en zo hoef ik van mensen ook niet te weten,

Nee, maar naam + woonplaats = adres (in veel gevallen tenminste).

Anyway, dit is n beetje een loze discussie want zoals al zo vaak gezegd is: als je m nie in wilt vullen moet je t gewoon niet doen.

Natuurlijk, dat geldt altijd. Tenzij het een dwingend karakter krijgt, maar dat hangt van zoveel factoren af, dat dat niet in te calculeren is.

tovenaar schreef:

Zoals ik zei (wel lezen Queto), sommige weten al dingen van elkaar...

Dat woord 'sommige' heb ik nu juist even gemist; je zei heel duidelijk "degenen die het wel invullen, weten toch al veel van elkaar". Het woord 'degenen' omvat alle invullers. Daarna kom je wel met een punt over nieuwe gebruikers, maar daar heb ik apart op gereageerd.

Die problematiek die jij aanhaalt geldt toch voor heel het internetgebruik. Mensen kennen ook sites buiten MovieMeter Queto.

Uiteraard, maar dat zegt niets over deze site. Dat er in Belgie sprake is van criminaliteit wil nog niet zeggen dat we de Nederlandse politiemacht maar af moeten schaffen (ietwat vergezochte vergelijking geef ik toe, maar principe is hetzelfde).

Komop zeg, dat je serieus in gaat op een verhaal waar ik zelfs nog onder zet dat het een geintje is... dat is wel heel erg....

Sorry, ik nam aan dat je opmerking van dat 'geintje' uitsluitend op de laatste alinea sloeg (vanaf "Neem bijvoorbeeld...")

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

PUNT.

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

D'r wordt weer aardig veel geluld over iets dat gewoon een leuke toevoeging zou kunnen zijn.. En mensen die het niet willen gebruiken, gebruiken het niet, punt. Mijn persoonlijke ervaring in de loop der jaren is dat bezoekers het over het algemeen héél erg gezellig vinden, die wat persoonlijker gegevens. Ik bedoel, dan kun je nog 's opmerkelijke conclusies trekken! Dat kattenliefhebbers Man Bites Dog per definitie een betere film vinden dan goudvis-eigenaren enzo.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Punt

Macmanus

• 13726 messages
  • 3702 votes

gimli f

• 1454 messages
  • 0 votes

Maandagmiddag 13-01-2003, 14:40:

Discussies:

3. narva77 2626

4. FisherKing 2625

5. EmDee 2624

Spannend!

Mijn profetie:

EmDee wordt snel de nummer drie, en neo en Macmanus halen de eeuwige nummers 3 en 4 FK en Narva ook snel bij!

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

ik wist niet dat het een wedstrijd was gimli

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Goh; Dus met dit bericht komt ik weer op gelijke hoogte.

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Dat iemand dit bijhoudt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

mededeling voor de crew: ben een beetje aan het kloten met de rechten, als je ineens iets niet meer mag wat je eerst wel kon, svp even melden

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Ik zag net ook al even bij Renske (moderator) onder haar naam staan, ik schrok al

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3282 votes

Ja ineens was ieder1 moderator behalve ik. Ik voelde me al buitengesloten.

blabla

• 2070 messages
  • 5243 votes

Ik kan de berichten die ik bij films heb geplaatst niet meer editen (geen edit funktie, wel quote) is dit nieuw of een foutje ?

In het forum kan het wel, heb net deze regel toegevoegd.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Het is wachten tot Jordy weer ontwaakt en inlogt....

blabla

• 2070 messages
  • 5243 votes

kappeuter wrote:

Het is wachten tot Jordy weer ontwaakt en inlogt....

No problem, ga ik ook maar eens naar bed.:)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ja en tot ie klaar is met werken... sorry mensen maar tot 18.00 uur even geen berichten editten

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

oh volgens mij is het al gefixed nu

Vyvre

• 422 messages
  • 185 votes

Editen kan weer idd...net even gedaan.

Heb ik trouwens nog andere rechten dan ?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

http://www.moviemeter.nl/profiel.php

nog iets vergeten?

morgen zal ik 'm even in het linkermenu zetten, en de info die hier ingevuld wordt op de user-informatie-pagina tonen

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Ziet er netjes uit Jordy.

Maar wat bedoel je precies met: sorteervolgorde berichten ?

Armin

• 584 messages
  • 7129 votes

Ik ben er blij mee Bedankt

Vyvre

• 422 messages
  • 185 votes

Heel netjes Jordy .

EmDee wrote:

Ziet er netjes uit Jordy.

Maar wat bedoel je precies met: sorteervolgorde berichten ?

Nieuwste berichten eerst bij films..zodat je de laatste toevoegingen het eerst ziet.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

De lettergrootte van het e-mail adres is wat groot.

Het invullen van leeftijd kan denk ik beter vervangen worden door je geboortedatum. Zodoende hoef je niet elk jaar op je verjaardag de leeftijd aan te passen.

Dus ik bedoel: vraag om geb. datum, maar toon leeftijd.

Queto Yurlunyur

• 4775 messages
  • 3110 votes

Is het de bedoeling dat de 'hoeveelheid berichten per pagina'-functie een terugslag heeft op het daadwerkelijke aantal berichten per pagina, of moet dat later nog ingebouwd worden? Ik blijf er dertig per pagina houden namelijk.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Ben ook bijzonder blij met deze 'knop': wijzig je top-10 !

Normaal moest je altijd naar de alternatieve top 100 gaan toch?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ja het werkt nog niet inderdaad (sorteren en aantal per pagina's), heb alleen het profielscherm gebouwd (nog). Geboortedatum zit wat in. Lettertypes te groot? zal ik ook morgen naar kijken

Agony

• 1985 messages
  • 1256 votes

hoeveel ingeschreven leden telt MM eigenlijk?

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

onder het moviemeter logo staat naast het aantal films, berichten en stemmen ook het aantal gebruikers

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.