- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- MovieMeter in de media
MovieMeter in de media
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Verschenen in de laatste nieuwsbrief van Startkabel.nl
MovieMeter.nl is de filmsite voor liefhebbers. Op deze pagina vind je informatie over films in de bioscoop, de videotheek en op tv. Daarnaast is er een archief van duizenden oudere films.
klik hier om naar deze site te gaan
...meer links op film.startkabel.nl
Deze nieuwsbrief ontvangen wekelijks duizenden Nederlanders en Vlamingen. 
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
haha tjee ik hoop dat er genoeg bandbreedte is!!!
Gorro
-
- 701 messages
- 11654 votes
Ik kreeg btw een bericht van Veronica dat zij de tekst van LOTR inderdaad zo aangeleverd hebben gekregen van de KRO.
Dat bericht staat nu achterin de Veronica gids in de rubriek ingestuurde brieven/e-mail:
Ik vind het natuurlijk helemaal niet erg dat jullie voor filmbeschrijvingen af en toe wat inspiratie opdoen op mijn site (zoals bijvoorbeeld de letterlijke overname van mijn prachtige omschrijving van de inhoudelijke omschrijving van The Fellowship of the Ring), maar misschien is het leuk om in ruil een keertje een bronvermeldin te plaatsen in julie blad?
Jordy de Jong, via e-mail
De tekst die jij bedoelt, staat in de programmagegevens. Die worden niet door ons geschreven maar aangeleverd door de desbetreffende zenders, in dit geval de KRO. Die teksten komen binnen bij alle omroepbladen. Dezelfde beschrijving van The Fellowship of the Ring stond dus ook in andere bladen
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
kan iemand dit inscannen please??
heeft Jordy zijn zin. 
nou, zo te zien wordt MovieMeter niet genoemd?? 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
nou, zo te zien wordt MovieMeter niet genoemd?? 
Mocht dat wel het geval zijn geweest, dan zou ik denken dat er een enorme toestroom op de site zou komen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik denk dat dat wel meevalt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Zou sommige mensen ook afschrikken. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Een URL op papier heeft praktisch geen nut, bijzonder weinig mensen die dat onthouden en in gaan typen wanneer ze een paar uur later achter een computer zitten. Vooral als er geen aantrekkelijke omschrijving bij staat. En vooral in zo'n brieven-rubriek die niemand leest.
maar goed, het was toch leuk geweest
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wel voorspelbaar dat dit typisch zo'n e-mail was die ze zouden plaatsen, btw 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ik heb het ook gelezen. en wist niet eens is dat jij een brief had geschreven dus verwachtte hem niet ofzo. Op zich wel leuk. Jammer alleen dat de site niet wordt genoemd.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
top, bedankt 
heb je bericht even aangepast zodat het plaatje naar de moviemeter-server linkt (en er over een paar maanden dus nog steeds staat)
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Tja, inderdaar wordt MovieMeter nog niet vermeldt. 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Brief was misschien te lang, dan mogen ze het inkorten
Maar Jordy weet je nog de vorige met Veronica, toen lag gelijk de hele server plat door vele Veronica leden die met duizenden tegelijk hiernaar toe kwamen ... Dus misschien wel beter zo 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
toen gingen we inderdaad van 40 naar 43 bezoekers per dag, het was even spannend of de server dat destijds wel aankon 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
http://www.mstreeter.com/other.html
Bedankt Streeter! 
Treht
-
- 290 messages
- 343 votes
Ik probeer met deze website op een overzichtelijke manier het tv aanbod weer te geven. Het is lastig, ook gezien de rechten, om op een aanvaardbare manier ook de verhaaltjes bij de programmering te krijgen. Ik heb dit toen netjes aan Jordy gevraagd. Zie het ook als extra promotie van MovieMeter (dmv de bronvermelding), omdat filmgids.info inmiddels op een aantal relevante startpagina's staat (zoals: http://tv.pagina.nl en http://film.pagina.nl).
Die site is ineens heel veranderd, en linked nu door naar http://www.filmgek.nl. Wat is er mee gebeurd? Filmgek is trouwens precies hetzelfde als mm maar dan veel kleiner. En waarom staat mm eigenlijk niet op film.pagina.nl? Als filmgek er al staat met 230 users.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
En waarom staat mm eigenlijk niet op film.pagina.nl?
Wel toch?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Enigzins "herkenbare" site zeg, dat filmgek.nl 
Treht
-
- 290 messages
- 343 votes
Wel toch?
Ik kan m iig niet vinden. Filmgek is idd herkenbaar, incl flop 100 laatste 10 stemmen etc 
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Rechter kolom, bijna bovenaan, Top 5 populairste links...
Treht
-
- 290 messages
- 343 votes
Ah oke, ik zocht bij naslag en CtrlF moviemeter 
Don Gertus
-
- 1543 messages
- 0 votes
Enigzins "herkenbare" site zeg, dat filmgek.nl 
Met een interessante top 100
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Doet inderdaad weer terug verlangen naar de tijden dat films als Swordfish erin stonden op mm.... 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Maar zo'n top 100 per geslacht is dan wel weer grappig