- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic) #2
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic) #2
Slater (crew films & series)
-
- 1346 messages
- 8970 votes
Ik kan niet meer...
Ik heb hem voor je geplaatst.
Als je een film wil toevoegen klik je op het pijltje naast je naam en klik je op 'Film toevoegen'.
filmliefhebber92
-
- 1196 messages
- 2571 votes
Oh haha dan heb ik niet goed gekeken. Ik ben nog niet helemaal thuis met deze nieuw vormgegeven site.
Dank voor het toevoegen.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
verzoekje
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
-
- 1346 messages
- 8970 votes
Privorot. Chernoe Venchanie (2021)
IMDB geeft aan dat het een miniserie is. Dan moet je hier vragen of ze het willen toevoegen.
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
verzoekje (ik zit aan de tien): Les mille et une mains (1973) - IMDb
-
- 1346 messages
- 8970 votes
verzoekje (ik zit aan de tien): Les mille et une mains (1973) - IMDb
Als het goed is zit je nu aan de 9, dus doe het zelf maar 
-
- 1346 messages
- 8970 votes
john mcclane 2
-
- 3489 messages
- 6576 votes
Deze documentaire graag toevoegen .
Zelf lukt het niet i.v.m de regisseur die niet bekend is .
-
- 1346 messages
- 8970 votes
Deze documentaire graag toevoegen.
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
KALKIMANTHANKATHA.
Ik moest even goed kijken, tbouwh.
AniSter
-
- 2325 messages
- 1865 votes
Deze ontbreken:
The Bewailing (2021) - IMDb. Of heet deze The Nest (2021)? Ik kom er niet uit.
-
- 1346 messages
- 8970 votes
ZAP!
-
- 5455 messages
- 3622 votes
Wie wil deze toevoegen? Bij voorbaat dank!
-
- 1346 messages
- 8970 votes
Vond je het niet leuk om het zelf te doen, Zap? 
ZAP!
-
- 5455 messages
- 3622 votes
Vond je het niet leuk om het zelf te doen, Zap?

Maar ik heb nog wel een paar titels die ik hier binnenkort zelf wel in ga sturen, als niemand mij voor is.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
-
- 1346 messages
- 8970 votes
ZAP!
-
- 5455 messages
- 3622 votes
Mijn inzending Boro the Caterpillar (2018) van Hayao Miyazaki is niet geaccepteerd omdat de korte animatiefilm enkel vertoond wordt in het Ghibli Museum in Mitaka, Tokyo. Nou is mijn vraag aan de crew: is dat niet meer dan voldoende om toe te voegen, dat een film vertoond wordt in een museum van naam?
-
- 1346 messages
- 8970 votes
Mijn inzending... van naam?
We hebben er een hele pagina aan toegewijd op onze Wiki. Als ik zo kijk is de toegankelijkheid, de distributie veel te beperkt. Je kan de 'film' nu enkel in een museum te Tokio kijken. Daarom voldoet de toevoeging niet aan de eisen. Het 'release' gedeelte is erg belangrijk. Mocht je een soortgelijke toevoeging op de site terugvinden, dan ben ik persoonlijk ook wel benieuwd naar de reden. Maar voor mij is de reden van afkeuring op het moment duidelijk.
ZAP!
-
- 5455 messages
- 3622 votes
Slater - ik ken de wiki. Het is natuurlijk goed en onontbeerlijk om regels voor toevoegingen te hebben. Echter, Hayao Miyazaki is natuurlijk een meer dan gevestigde naam en de film wordt vertoond in een niet te misselijk museum (is niet onaf of op de plank blijven liggen)... dat zou je makkelijk bij de regels kunnen voegen: als de film in het openbaar vertoond is (en / of wordt) én de regisseur een gevestigde naam is in de filmwereld.
Ik denk dan ook echt dat mijn ingestuurde titel een verrijking zou zijn voor MoMe, ook al is het onwaarschijnlijk dat ik ooit dat museum in Tokio ga bezoeken en een stem uit zal brengen. Maar misschien zijn er hier gebruikers die de film al eens gezien hebben, wie weet?
Regels zijn er in eerste instantie om gebruikers (en crew) te dienen (uiteindelijk doel: een complete database voor de filmliefhebber), niet andersom. Maar goed, dat is mijn visie.
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Verzoekje voor een manga serie:
-
- 1346 messages
- 8970 votes
Verzoekje...
Als je een serie op de site wilt zien, verwijs ik je naar dit forum.
mrmojorisin123
-
- 1869 messages
- 1808 votes
Zijn er speurneuzen die het nodige vinden om de documentaire Pal Zuid / Plein Sud (1960) van Raymond Carels toe te voegen?
PLEIN SUD - Festival de Cannes - festival-cannes.com
Dit kwam op 19 mei 1963 op Belgische televisie volgens Film & Televisie tijdschrift pagina 46 editie 75. Dit staat er bij vermeld: De documentaire gaat over de Belgische Zuidpool-expeditie van 1957-1958, onder leiding van commandant Gaston de Gerlache.