• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.816 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic) #2

Slater (crew films & series)

• 1346 messages
  • 8970 votes

John Milton wrote:

verzoekje... realiteit.

Eén is me gelukt, die andere gaat nog niet vanwege de regisseur. Heb overigens een ietwat ander plot gebruikt.

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Thanks Slater! Wordt gewaardeerd!

gauke

• 9852 messages
  • 13069 votes

kappeuter wrote:

Het is voor users tijdelijk niet meer mogelijk om correcties in te sturen voor acteurs / regisseurs bij films.

Dit heeft te maken van een update van ons systeem.

Zodra dit is afgerond is en wel weer mogelijk is, zal dat hier gemeld worden.

Heeft het wel zin om toevoegingen in te zenden, of is het beter om daar ook mee te wachten?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

gauke

Jawel, dat moet gewoon kunnen. Volgens mij speelt de tijdelijke beperking enkel bij correcties.

• 1346 messages
  • 8970 votes

Ik heb deze in de gaten gehouden, maar kon het niet toevoegen wegens gebrek aan plot. Maar heb nu het vermoeden dat dit dezelfde film is als Darkest Day (2015), alleen dan uitgebreid of verbeterd. De hele film staat op YouTube en iemand bericht dat hij deze al jaren geleden heeft gezien. Heb jij toevallig enig idee? Ik kan er weinig over vinden. Regisseur en cast oogt één op één.

Darkest Day (2015) - MovieMeter.nl

Darkest Day (2015)

Infected: The Darkest Day (2021)

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Nou plot is bij beide wel anders, en misschien is dit dan gewoon een vervolg.

• 1346 messages
  • 8970 votes

606 wrote:

(quote)
Nou plot is bij beide wel anders, en misschien is dit dan gewoon een vervolg.

Nee, ik heb op verscheidene websites de poster van 'Infected' ook bij 'Darkest Day' (2015) zien staan, en dat waren recensies uit 2015. Heb inmiddels beide films op YouTube gevonden, is inderdaad dezelfde film, maar met verschillen. Zal het eens voorleggen bij de crew hoe dit behandeld wordt.

Darkest Day (2015) YouTube

Infected: The Darkest Day (2021) YouTube

• 1346 messages
  • 8970 votes

Gebaseerd op het bovenstaande hebben we besloten de film niet toe te voegen, wel de titel als alternatieve titel bij het origineel uit 2015 gezet. Het lijkt op een onnodige, commerciële zet om de film opnieuw uit te brengen onder een andere naam.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

tbouwh wrote:

Kan iemand bevestigen of deze compilatiefilm op MM is uitgesloten van toevoeging? Ik kon hem niet terugvinden.

Ik wil hier graag een toevoegverzoek van maken, wellicht voor iemand van de crew die het ermee eens is dat de film een entry op MM verdient. Ik ben gedoemd tegen de vereiste van een regisseursnaam aan te lopen, aangezien hier dus sprake is van een compilatiefilm, maar wel één die als unieke titel een bioscooprelease heeft gehad (via EYE) en ook beschikbaar zal blijven als belangrijke archieffilm. Als een crewlid zeker weet dat deze film uitgesloten is van toevoeging op MM zou dat ook prettig zijn om te weten.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Iemand met wat tijd over die de volgende IFFR titels even wil toevoegen? Ik wil graag stemmen maar ik kom er zelf even niet aan toe. Bij deze alvast mijn eeuwige dankbaarheid.

The Day Is Over | IFFR

The Story of Southern Islet | IFFR

Lumina | IFFR

Fucking with Nobody | IFFR

The Son | IFFR

200 Cigarettes from Now | IFFR

Homeless | IFFR

Scarecrow | IFFR

BERG | IFFR

Amor fati | IFFR

Thomas der Hochspringer | IFFR

Fan Girl | IFFR

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Lumina en Berg staan in de wachtrij. The Day, The Story en Homeless voeg ik deze week nog toe als ik er zelf (wel) aan toekom. Andere titels hopelijk een andere gebruiker.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

kappeuter wrote:

Het is voor users tijdelijk niet meer mogelijk om correcties in te sturen voor acteurs / regisseurs bij films.

Dit heeft te maken van een update van ons systeem.

Zodra dit is afgerond is en wel weer mogelijk is, zal dat hier gemeld worden.

Update:

Het correctieformulier is venieuwd. Correcties m.b.t. acteurs en regisseurs bij films is weer mogelijk.

• 1346 messages
  • 8970 votes

Het heeft even geduurd, maar hier is hij dan.

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Jeeee!

Mac Hammer Fan

• 6026 messages
  • 7446 votes

niethie The Son en Amor Fati heb ik voor mijn rekening genomen.

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Iemand die zin en tijd heeft om We Are Lady Parts (TV Series 2021– ) toe te voegen? Zes korte epi's, maar was erg leuk vermaak!

• 1346 messages
  • 8970 votes

John Milton wrote:

Iemand die zin en tijd heeft om We Are Lady Parts (TV Series 2021– ) toe te voegen? Zes korte epi's, maar was erg leuk vermaak!

Voor toevoegingen rondom series verwijzen we naar dit forum. Het werk ligt wel stil, dus het zal vermoedelijk niet eerdaags behandeld worden.

Mac Hammer Fan

• 6026 messages
  • 7446 votes

niethie wrote:

Iemand met wat tijd over die de volgende IFFR titels even wil toevoegen? Ik wil graag stemmen maar ik kom er zelf even niet aan toe. Bij deze alvast mijn eeuwige dankbaarheid.

The Day Is Over | IFFR

The Story of Southern Islet | IFFR

Lumina | IFFR

Fucking with Nobody | IFFR

The Son | IFFR

200 Cigarettes from Now | IFFR

Homeless | IFFR

Scarecrow | IFFR

BERG | IFFR

Amor fati | IFFR

Thomas der Hochspringer | IFFR

Fan Girl | IFFR

Heb de rest ook ingestuurd. De lijst is compleet. Bedankt voor de tips.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Geweldig! Heel erg bedankt!

• 1346 messages
  • 8970 votes

Solipsis

• 80 messages
  • 105 votes

Ik zie niet goed waar ik een film kan toevoegen, anyway niet zo beste maar deze lijkt nog niet op MM te staan:

Infinite (2021) - IMDb

Deze serie daarentegen ziet er wel goed uit, hopelijk hoort dat niet in een ander topic/thread:

Time (TV Series 2021– ) - IMDb

• 1346 messages
  • 8970 votes

Solipsis wrote:

Ik zie niet goed...

Infinite (2021) staat al op de site.

Als je een serie op de site wil zien, kan je hier een verzoek indienen. Momenteel is het werk daar wel stopgezet.

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Ik ben benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen. Na We Are Lady Parts gisteren met de Apple TV+ serie The Mosquito Coast nu al twee series gezien deze week die niet op de site staan. Dat is op zijn zachtst gezegd wel jammer wanneer je je ervaring wilt delen, of een serie promoten. Zoiets moet niet te lang duren natuurlijk, want hoe incompleter het wordt, hoe minder toepassing iets heeft.

Dat gezegd hebbende sta ik volledig achter het stopzetten van het werk met 'hoe het gegaan is' (dit topic is niet de plek om daar op in te gaan), maar ik hoop wel dat de partijen elkaar kunnen vinden, of er een andere oplossing komt, op afzienbare termijn.

• 1346 messages
  • 8970 votes

En op magische wijze... klik.

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Verzoekje (ik zit aan de max)

Deze animatie die op een shitload aan festivals heeft gedraaid: 32-Rbit (2018)

-(poster)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

We vernamen dat er behoefte is aan een nadere instructies voor het koppelen van personen (acteurs en regisseurs) aan toevoegingen.

De crew heeft inmiddels een beter beeld gekregen van de technische implicaties die de invoering van dit nieuwe systeem heeft bij het behandelen van nieuwe toevoegingen, daarom is het nu een goed moment jullie van wat extra instructies te voorzien:

Het koppelen via paginacode van TMDb heeft de eerste voorkeur. De MM database maakt namelijk voor aanvullende gegevens gebruik van deze database.

Het koppelen via IMDb-code kan problemen geven als op TMDb geen IMDb-koppeling is aangemaakt voor deze persoon, zodat deze bij zoeken op IMDb code niet gevonden wordt.

Ga naar https://www.themoviedb.org

Typ in het zoekvenster de naam van de persoon die je wilt koppelen.

Klik eventueel bij de zoekresultaten op People.

Wanneer je de juiste persoon gevonden hebt bezoek dan de pagina voor deze persoon en kopieer het getal dat in de url staat, zonder toevoeging van letters.

Voorbeeld Steven Spielberg:

https://www.themoviedb.org/person/488-steven-spielberg

Kopieer de code 488 in het regisseursveld bij de toevoeging.

Hierna wordt Steven Spielberg als naam getoond. Klik op deze naam om deze actief te koppelen aan de toevoeging.

De naam verschijnt nu bij de toevoeging met daar achter een rood kruis.

Dit rode kruis is een knop die je kunt gebruiken indien je een foute koppeling hebt aangemaakt.

Mocht zoeken op TMDb ID geen resultaat geven, probeer het dan nog eens door te zoeken op IMDb-code.

Indien ook dit geen resultaat oplevert, klik dan op de link 'Niet gevonden? voeg de persoon toe'

Mac Hammer Fan

• 6026 messages
  • 7446 votes

Bedankt voor de tip.

Maar...

Zoek ik bijvoorbeeld op Madalina Craiu uit Imdb, dan wordt niets gevonden op TMdb.

De spelling op TMDb is anders dan op Imdb.

A Quiet Place (2016) — The Movie Database (TMDb) - themoviedb.org geeft Mădălina Craiu.

Zulke zaken helaas ongetwijfeld problemen veroorzaken in de database.

Het is er niet gemakkelijker op geworden.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.