• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.574 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic) #2

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Malick wrote:

Onderstaande vijf titels zag ik in 2022 op het filmfestival van Venetië. Heeft er een gebruiker tijd en zin om ze toe te voegen op MM of kan ik het beter gelijk aan Mac Hammer Fan vragen?

- Come le Tartarughe (Monica Dugo)

- Zapatos Rojos (Carlos Eichelmann Kaiser)

- Palimpsest (Hanna Marjo Västinsalo)

- Bentu (Salvatore Mereu)

- Da li Ste Videli Ovu Zenu? (Matija Gluscevic en Dusan Zoric)

Ik heb er voorlopig twee ingezonden: Zapatos Rojos en Palimpsest. Ik ben wel slechts klaar met de langspeelfilms van IFFR en moet nog kortfilms toevoegen daarvan. Tussendoor neem ik nog de vierde en de vijfde van je lijst als die nog niet opgepikt zijn. Ik heb ook even gekeken naar de suggesties van John Milton, maar ik zie dat die bijna allemaal in de wacht staan. Vermoedelijk zal hij er zelf voor kijken.

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

narva heeft er een slootje toegevoegd en ik ook een paar. Ik zal zelf nog even checken wat resteert, maar bedankt voor het kijken!

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Malick

Bentu (2022) en Da Li Ste Videli Ovu Zenu? (2022) Alternatieve titel: Have You Seen This Woman? zijn ook toegevoegd.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Dk2008 wrote:

Staat er nog niet op Nothing Ever Happens (1933) - Reference View - IMDb bedankt voor de moeite.

Die heb ik nu ingezonden. Tussen het IFFR door probeer ik je cartoons ook op te pikken.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Mac Hammer Fan wrote:

Malick

Bentu (2022) en Da Li Ste Videli Ovu Zenu? (2022) Alternatieve titel: Have You Seen This Woman? zijn ook toegevoegd.

Hartelijk dank Mac Hammer Fan. Wou je Come le Tartarughe (Monica Dugo) ook nog toevoegen of liever niet?

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Malick wrote:

(quote)
Hartelijk dank Mac Hammer Fan. Wou je Come le Tartarughe (Monica Dugo) ook nog toevoegen of liever niet?

Die komt ook aan bod, ik ben ermee bezig.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

John Milton wrote:

narva heeft er een slootje toegevoegd en ik ook een paar. Ik zal zelf nog even checken wat resteert, maar bedankt voor het kijken!

Ik heb "An Orange from Jaffa" (2024) zojuist toegevoegd, dus die hoeft ook niet meer.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Kijk ik voor. Groetjes

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Zie PM voor assistentie.

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

Malick wrote:

(quote)
Dankjewel! Dat heb je vlug gedaan.
No problem. Ik hoop dat het plot een beetje klopt, ik begreep er vrij weinig van. Bizar verhaal. De poster komt van Fangs.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

[quote]stinissen wrote:

(quote)

Voeg jij hem maar toe, ik zit nog met heel wat films van IFFR.

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

[quote]Mac Hammer Fan wrote:

(quote)

Als ik plek doe ik het.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Bedankt voor het toevoegen Mac Hammer Fan narva77 ze staan erop alleen Hare Force (1944) - Reference View - IMDb nog niet

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

Dk2008 wrote:

Bedankt voor het toevoegen Mac Hammer Fan narva77 ze staan erop alleen Hare Force (1944) - Reference View - IMDb nog niet

Die laat ik aan MHF, als hij dat wil.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

narva77 wrote:

(quote)
Die laat ik aan MHF, als hij dat wil.

Komt in orde. Bedankt.

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

Tallon: Onder Druk (2025)

Alternatieve titel: Tallon: Under Pressure, toegevoegd: vandaag om 14:28 uur

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Ik heb nog een achttal films klaar staan van IFFR maar dan hou ik ermee op. Alle lange speelfilms staan op MM of in de wacht. Niet alle documentaires en kortfilms zijn toegevoegd, sommige kortfilms omdat ze niet staan op IMDB en er geen cast te vinden is, en sommige docu's omdat ik toch de voorkeur blijf geven aan speelfilms en me afvraag hoeveel ze zullen bekeken worden. Als er iemand suggesties heeft van die docu's en ze staan niet op MM dan wil ik wel nog kijken.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Een viertal verzoekjes.

- Moha (Santosh Sivan)

- Love & Crashes (Lucile Chaufour)

- Pátio do Carrasco (André Gil Mata)

- Moondove (Karim Kassem)

De bovenste drie hebben een paar jaar geleden op het filmfestival van Rotterdam gedraaid en de nieuwe documentaire van Karim Kassem is deels geproduceerd door het IDFA Bertha Fund.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Malick wrote:

Een viertal verzoekjes.

- Moha (Santosh Sivan)

- Love & Crashes (Lucile Chaufour)

- Pátio do Carrasco (André Gil Mata)

- Moondove (Karim Kassem)

De bovenste drie hebben een paar jaar geleden op het filmfestival van Rotterdam gedraaid en de nieuwe documentaire van Karim Kassem is deels geproduceerd door het IDFA Bertha Fund.

Zal kijken hiervoor. Alleen heb ik het met Love & Crashes moeilijk omdat ik geen goed plot heb op IFFR. Van zodra er plaats is begin ik eraan.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.