• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.317 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic) #2

Rotterdam@1

• 880 messages
  • 426 votes

Lars is LOL. zéker 4 sterren!

Goedmoedige Noorse familiefilm over klas 11-jarigen op school en jongen Lars komt er nieuw bij. Hij heeft syndroom van Down en Amanda uit de klas, wordt zijn begeleidster. Dat is leuk en prima, totdat sommige klasgenootjes filmpjes van lars op het internet zetten en Amanda het dilemma heeft om trouw te blijven aan haar vriendschap met Lars óf buiten de groep valt, omdat ze het afkeurt. Film lijkt ouder dan hij is, pas uit 2023, door aankleding van sommige scènes. Helaas niet in de prachtige taal Noors, de oorspr. taal van deze film, maar nasynchronisatie i.h. Nederlands.

Vooral het einde van de film is van een ongekende schoonheid.

Deze film kon ik na ijverig zoeken hier niet vinden in het overzicht. Schrijfwijze vgls. VPRO-titel. Verzoekje en dank!

stinissen (crew films & series)

• 23439 messages
  • 76925 votes

Rotterdam@1 wrote:

Goedmoedige Noorse familiefilm over klas 11-jarigen op school en jongen Lars komt er nieuw bij. Hij heeft syndroom van Down en Amanda uit de klas, wordt zijn begeleidster. Dat is leuk en prima, totdat sommige klasgenootjes filmpjes van lars op het internet zetten en Amanda het dilemma heeft om trouw te blijven aan haar vriendschap met Lars óf buiten de groep valt, omdat ze het afkeurt. Film lijkt ouder dan hij is, pas uit 2023, door aankleding van sommige scènes. Helaas niet in de prachtige taal Noors, de oorspr. taal van deze film, maar nasynchronisatie i.h. Nederlands.

Deze film kon ik na ijverig zoeken hier niet vinden in het overzicht. Schrijfwijze vgls. VPRO-titel. Verzoekje en dank!

We gaan aan de slag Lars er LOL (2023) - Reference View - IMDb - m.imdb.com

brajoapau (moderator series)

• 789 messages
  • 225 votes

stinissen, ik heb je beide verzoekjes toegevoegd en ze staan in de wachtrij ter controle van de film crew.

• 23439 messages
  • 76925 votes

brajoapau wrote:

stinissen, ik heb je beide verzoekjes toegevoegd en ze staan in de wachtrij ter controle van de film crew.

Dank u zeer.

• 23439 messages
  • 76925 votes

Rotterdam@1 wrote:

Lars Er LOL (Film, 2023) met dank aan brajoapau

• 23439 messages
  • 76925 votes

Rotterdam@1

• 880 messages
  • 426 votes

stinissen wrote:

(quote)

Dank u zeer.

Dank heren, voor jullie snelle actie, deze film staat erop. Nog een klein puntje: na Nederlands is Noors mijn favoriete taal: lezen, spreken, horen. Ik zie hier de Noorse titel staan: Lars er LOL, maar heb zojuist gecheckt en de film bij NPO-Start is ook in nasynchronisatie, helaas. Zo heb ik hem gisteren ook gezien. De Noorse titel wekt wellicht die verwachtingen van het mooie Noors, was het maar waar Als je het niet belangrijk vindt, ook goed, anders is het: Lars is LOL. Fijne familiefilm!

• 23439 messages
  • 76925 votes

Rotterdam@1 wrote:

(quote)

Dank heren, voor jullie snelle actie, deze film staat erop. Nog een klein puntje: na Nederlands is Noors mijn favoriete taal: lezen, spreken, horen. Ik zie hier de Noorse titel staan: Lars er LOL, maar heb zojuist gecheckt en de film bij NPO-Start is ook in nasynchronisatie, helaas. Zo heb ik hem gisteren ook gezien. De Noorse titel wekt wellicht die verwachtingen van het mooie Noors, was het maar waar Als je het niet belangrijk vindt, ook goed, anders is het: Lars is LOL. Fijne familiefilm!

Vreselijk nasynchronisatie

Rotterdam@1

• 880 messages
  • 426 votes

Tenenkrommend! Maar dat komt, omdat ik zo van de Noorse taal houd! Nasynchronisatie vaak bij Scandinav. films helaas, valt me op! Ik ga nog even onderzoeken waar deze film is opgenomen, ook leuk! Ik herken soms bouwstijlen van een stad, grote pleinen enz. Oslo ligt erg voor de hand, maar hoeft niet. Nogmaals dank voor jullie werk, plaatsing en fijne dag!

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5309 votes

Verzoekje:

I Like It Here (2022) - IMDb

Misschien dat ik er vanavond even heen ga in WORM.

• 23439 messages
  • 76925 votes

Verzoekje

Erdal ile Ece 2 (2024) - Reference View - IMDb

Moeilijk weinig plot

• 789 messages
  • 225 votes

Ik heb hem even voor je toegevoegd, alsook Erdal ile Ece (2024) - IMDb

Beide staan in de wachtrij ter controle voor mijn collega's van de film crew

• 23439 messages
  • 76925 votes

brajoapau wrote:

(quote)

Ik heb hem even voor je toegevoegd, alsook Erdal ile Ece (2024) - IMDb

Beide staan in de wachtrij ter controle voor mijn collega's van de film crew

Dank u dank u

Serpicos

• 1139 messages
  • 4171 votes

• 789 messages
  • 225 votes

Toegevoegd, en ze staan momenteel in de wachtrij ter beoordeling...

• 23439 messages
  • 76925 votes

Verzoekje

te weinig plot

Reticent (2024) - Reference View - IMDb

• 23439 messages
  • 76925 votes

Verzoekje weinig plot

Clout (2022) - Reference View - IMDb

• 23439 messages
  • 76925 votes

• 23439 messages
  • 76925 votes

• 23439 messages
  • 76925 votes

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Wil iemand deze toevoegen, bedankt. I Am Alfred Hitchcock (2021) - Reference View - IMDb

• 23439 messages
  • 76925 votes

• 23439 messages
  • 76925 votes

Mac Hammer Fan

• 6026 messages
  • 7446 votes

Heb ik voor gekeken. Ik ben een groot bewonderaar van Hitchcock.

• 23439 messages
  • 76925 votes

• 23439 messages
  • 76925 votes

Verzoekje weinig plot beschikbaar

Don't Let Me Stay (2023) - Reference View - IMDb

• 23439 messages
  • 76925 votes

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.