• 177.896 movies
  • 12.200 shows
  • 33.968 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.891 votes
Profile

Samsung SMT-C7140 HDD-HD Tuner

LucW

• 2 messages
  • 0 votes

Samsung SMT-C7140 HDD-HD Tuner (Ziggo) is een uitstekende opslag apparaat om films in HD kwaliteit op te nemen.

Het apparaat heeft 2 tuners, zodat je naar 1 zender kan kijken en een andere zender kan opnemen. Of je neemt 2 zenders op (via EPG gids selectie programma), maar dan kan je alleen kijken wat je al heb opgenomen.

Doordat er mensen van provider veranderen komen deze apparaten beschikbaar via marktplaats. Per huishouden mag je maximaal bij Ziggo 3 smartcards hebben. Koop je dus nog wat extra apparaten er bij, gebruik makend van je extra smartcards kan je dus meer gericht op films opnemen.

Harde schijf is 500 Gb groot en deze gebruikte tuners doen gemiddeld tussen de 20 en 30 euro van de hand, handig om een paar extra te hebben om wat meer op te nemen en te bewaren.

Je kan ze ook elders afspelen, maar er moet altijd een Ziggo smartcard er in blijven om af te spelen.

Ik heb er zelf 8. Ik wis de films niet meer af. Ik bewaar ze op de apparaten om ze nog een keer af te spelen. Voor 20 euro heb ik weer een andere, de prijs van een Blu-ray film, waar weer 500 Gb op kan in HD kwaliteit. Zo wordt een tijdelijk Film1 abonnement heel aantrekkelijk. Alles volledig legaal, zolang je het gebruik er van voor je zelf houd en niet aan derden vertoont.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.